Hotel Papa Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Helmaske for pysene FTW Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 i skog og open terreng er det greit å bruke guarder sine, spesielt hvis man bruker en boonie, eller noe annet lett på hode, men spiller man sibo/cqb er det greit med hjelm og x800. kuler har en tedens til å komme nærmere og fra mange rare hold undre CQB spill. 5645800[/snapback] Hehe, ja det er jo sant. Var en i klubben som runda et gjørne når vi hadde CQB en gang.. Rundt der stod en feiging med M249 og pepra ham i trynet(brukte guarder-briller..), så han hadde et ganske sårt ansikt i noen uker etterpå. Men her har vi ikke mange bygninger å spille i, så blir mest åpent terreng med mye snipere og saker Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 det største problemet, er at med guader brillene kan man i teorien få en bb i øyet hvis den kommer fra et spesielt hold, i få til det i skog, er så vansklig at det ikke er noe å tenke på, men i cqb der man er tett oppå hverandre og gjærne kommer rundt hjørner osv. kan bb'n komme seg inn. og da er det greit å ha heldekende briller Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Nettopp derfor jeg kunne tenke meg briller a'la Bolle X800. Ikke noe poeng i å risikere å miste øyene. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Noen som vet om en billig, men god lommelykt som jeg kan feste på geværet? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hva slags våpen har du? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hva slags våpen har du? 5648997[/snapback] Classic Army sin G36C, så det følger med RIS Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Ingen som vet? Edit: Gunfreak, har dere en hjemme side? Endret 25. februar 2006 av hansakebab Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Nei, SOAK har forløpig ingen hjemmeside. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 nei vi har ikke det ENDA... "been in makeing" i ca. 2 år nå, og av div grunner har den ikke kommet opp. bestillte mer NAM stuff på fredag for å fylle ut M1956 webbingen min. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Spiller dere mye nå? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 nei, det er jo 5 meter snø i skogen.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Haha, eid.. vi spilte i går (5stk på starte også kom det en til) Fy flate så slitsomt, å løpe i en halv meter snø kommer jeg nok aldri til å gjøre igjen Hvorfor kjøpte jeg ikke truger Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 og du kommer aldrig til å gjøre det igjen er vel moralen her, folk har gjort dette før og vet når de blir litt mye snø noen ganger. litt snø kan være gøy men ikke så mye... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 og du kommer aldrig til å gjøre det igjen er vel moralen her, folk har gjort dette før og vet når de blir litt mye snø noen ganger. litt snø kan være gøy men ikke så mye... 5672936[/snapback] Helt enig, litt snø.. kanskje som rekker deg litt opp mot ankelen er greit.. men når det blir i knehøyde så er det bare alt for mye stress å løpe Men litt gøyalt å leke Max Payne da slenge seg rundt hjørner osv Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Noen som vet om en billig, men god lommelykt som jeg kan feste på geværet? 5648962[/snapback] Maglite+ducktape er en fin combo.. Holder seg på til verdens ende og lykta tåler jo å ligge på bunnen av myra i ei uke. Er en i klubben som har fått seg svensk sniper-kit nå med L96 og saker.. Men rifla er alt for tung synes jeg.. Ikke at han skal være mobil. 550 FPS=madness Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Bilder eller link? Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 None yet, den ene i klubben som hadde et ok kamera som han torde å ha med i felten falt kinda ned en bergskråning for en tid tilbake.. Skal prøve å få noen bilder av våpenet når han er tilbake fra vinterferien sin. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Ai, kjedelig med kameraet. Vel, vi får bare vente så lenge da. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hva er sikkerhets avstanden på den rifla ifølge nasf sine regler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå