Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

hjelpehjelpe :D

 

har spillt med våpenet nokså lenge med lyddemper og er fornøyd med lengden på det. Fikk lyst til å gjøre noe innvendig våpenet, spiller i ruiner, steinrøyser og skog hele tiden så blir mye plukking og overraskelser.

Takk for hjelp btw :D

 

Den er god ;) Husk å få skjekket om det er Bore-up kit i den ;) Litt kjipt med suckback, men regner med at det skal være i den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tengte på å kjøpe denne. Er den Bra. Jeg vet det er en Springer( eller hva det nå heter)... men er den god til å være en springer.

 

Gå heller for denne bolt-action rifla http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...products_id=617

 

Folk i klubben jeg spiller med anbefaler denne!

 

BAR-10 er virkelig veien å gå for fjærdrevet bolt action sniper. Den er kanskje litt kjedelig å se på, men man kan få tak i noen kule ombyggingssett til den. Det absolutt beste med den er jo at hvis noe går galt med den sitter du ikke med skjegget i postkassa.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte nettopp Denne. det sies den skyter rimelig bra + den ikke er utsolgt der ;)

 

Gratulerer med kjøp :) Det er viktig å huske på at det dessverre ikke er alltid at kina-våpen fungerer ved ankomst. Dessverre er det også umulig å få refusjon på våpenet, samt at det er svært vanskelig å få den reparert, når våpenet er kjøpt i Asia. Ikke la deg skremme, det er slettes ikke alle som får et våpen som ikke holder mål, og dessuten er det nok null problem å få en erfaren airsoft-mekker til å reparere det for deg, om du skulle være uheldig.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte nettopp Denne. det sies den skyter rimelig bra + den ikke er utsolgt der ;)

 

Godt kjøp :) Se om du får tak i en bipod, veldig praktisk. 0.25g kuler er å anbefale, går langt og fint. Enkel hopupjustering, digg å holde i og skyte med. Stille som en mus er den også. Alt av VSR-10 deler du finner passer i BAR-10en også, en perfekt klone.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte nettopp Denne. det sies den skyter rimelig bra + den ikke er utsolgt der ;)

 

Gratulerer med kjøp :) Det er viktig å huske på at det dessverre ikke er alltid at kina-våpen fungerer ved ankomst. Dessverre er det også umulig å få refusjon på våpenet, samt at det er svært vanskelig å få den reparert, når våpenet er kjøpt i Asia. Ikke la deg skremme, det er slettes ikke alle som får et våpen som ikke holder mål, og dessuten er det nok null problem å få en erfaren airsoft-mekker til å reparere det for deg, om du skulle være uheldig.

 

Hvor kan jeg finne er airsoft-mekker, in case of problems

Endret av Lonlywolf145
Lenke til kommentar
Jeg bestilte nettopp Denne. det sies den skyter rimelig bra + den ikke er utsolgt der ;)

 

Gratulerer med kjøp :) Det er viktig å huske på at det dessverre ikke er alltid at kina-våpen fungerer ved ankomst. Dessverre er det også umulig å få refusjon på våpenet, samt at det er svært vanskelig å få den reparert, når våpenet er kjøpt i Asia. Ikke la deg skremme, det er slettes ikke alle som får et våpen som ikke holder mål, og dessuten er det nok null problem å få en erfaren airsoft-mekker til å reparere det for deg, om du skulle være uheldig.

 

Hvor kan jeg finne er airsoft-mekker, in case of problems

 

Du kan for eksempel henvende deg gjennom open-forumet www.airsoftguns.info , eller her på diskusjon.no. Du kan muligens også reparere problemet på egen hånd, med litt assistanse fra en som har erfaring. Jeg har ikke erfaring i det hele tatt, bare så det er sagt med en gang :) Men ikke bekymre deg for mye... De fleste ser ut til å fungere, det er bare det at kina-kloner dessverre har en høyere DoA-rate enn f.eks Marui, CA eller KA

Lenke til kommentar
Hvor kan jeg finne er airsoft-mekker, in case of problems

 

Du finner de overalt egentlig :p Jeg kan fikse enkelte ting så lenge jeg slipper å modde noe særlig, da jeg ikke liker å gjøre det på annet enn mine egne ting. Men skifting av standard deler er ikke noe stort problem.

Endret av KingArms
Lenke til kommentar
Noen som vet hvor lenge et 1300mah 8.4V batteri skal laddes til det er fullt? eller varierer dette? Og nei fulgte ikke med manual =(

 

Det kommer ann på hvordan laderen din er og hvordan type batteri du har. Her er formelene du bruker for å regne ut ladetid:

 

Nickel Cadium (NiCad) batterier:

Batterikapasitet x 1.4 / Ladespenning

 

For eksempel:

Et lite batteri på 600mah og en batterilader med 250mah ladespenning: 600 x 1.5 / 250 = 3.36 timer

 

Nickel Metal Hydride (NIMH) batterier:

Batterikapasitet x 1.5 / Ladespenning

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor lenge et 1300mah 8.4V batteri skal laddes til det er fullt? eller varierer dette? Og nei fulgte ikke med manual =(

 

Det kommer ann på hvordan laderen din er og hvordan type batteri du har. Her er formelene du bruker for å regne ut ladetid:

 

Nickel Cadium (NiCad) batterier:

Batterikapasitet x 1.4 / Ladespenning

 

For eksempel:

Et lite batteri på 600mah og en batterilader med 250mah ladespenning: 600 x 1.5 / 250 = 3.36 timer

 

Nickel Metal Hydride (NIMH) batterier:

Batterikapasitet x 1.5 / Ladespenning

 

Takker :) Ble 3,9 timer = 1300x 1,5/500

Lenke til kommentar
Er JG SG550 en god rifle? Jeg har kanskje tenkt til å bestille 2 stykker, en til meg og en til broren min.

 

Litt vanskelig å si, den er veldig ny egentlig. Kom vel ut forrige uke eller noe? Basert på TM sin, plastikk kropp, standard gode JG girboks med litt mer forsterkede deler sies det. Ellers skal den være noe fortung, da alt av tyngde ligger i fronten som det lange innerløpet, bipod og batteri.

 

Har ikke vært borti den enda, men vil tippe at den kan sammenlignes med G3 serien til JG som funker greit, men har en tendens til å knekke. Denne har litt bedre design så mindre sjanse på den.

 

Bør som alle andre kinavåpen kjøpes med ny lader og nytt batteri for bedre opplevelse.

Lenke til kommentar
Er JG SG550 en god rifle? Jeg har kanskje tenkt til å bestille 2 stykker, en til meg og en til broren min.

 

Litt vanskelig å si, den er veldig ny egentlig. Kom vel ut forrige uke eller noe? Basert på TM sin, plastikk kropp, standard gode JG girboks med litt mer forsterkede deler sies det. Ellers skal den være noe fortung, da alt av tyngde ligger i fronten som det lange innerløpet, bipod og batteri.

 

Har ikke vært borti den enda, men vil tippe at den kan sammenlignes med G3 serien til JG som funker greit, men har en tendens til å knekke. Denne har litt bedre design så mindre sjanse på den.

 

Bør som alle andre kinavåpen kjøpes med ny lader og nytt batteri for bedre opplevelse.

 

Så da er det egentlig bedre å bestille fra en butikk hvor man får med garanti? Vi kan strekke oss så langt til 2000kr per rifle med tilbehør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...