Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, på samme måte som man har AR-varianter, har man AK-varianter med relativt like kosmetiske trekk. :)

 

Sant det, men SVD er ingen Avtomat Kalashnikova (ligger jo i navnet)

 

Muahaha =P

 

Akkurat som at en SR25/XM110 ikke er en Armalite, men fortsatt anses som en AR-variant. ;)

 

 

Jeg tror ikke vi kommer noen vei med dette uansett. :p

Lenke til kommentar

I dag fløt begeret over, og jeg fant ut at jeg ikke gidder å se på plast-utseendet på min Sportline M15 lenger. Endte med at jeg og en kompis spray-lakkerte våpenet i kamuflasje-farger, i OD, brun, grønn. Våpenet ser utrolig mye mer innbydende ut nå! :) Kan se om jeg får lagt ut et bilde til dere i morgen

Lenke til kommentar
I dag fløt begeret over, og jeg fant ut at jeg ikke gidder å se på plast-utseendet på min Sportline M15 lenger. Endte med at jeg og en kompis spray-lakkerte våpenet i kamuflasje-farger, i OD, brun, grønn. Våpenet ser utrolig mye mer innbydende ut nå! :) Kan se om jeg får lagt ut et bilde til dere i morgen

 

OD er jo grønn da. Men ble sikkert bra, håper dere var flinke med maskeringstape ;) Hva slags spray ble brukt? Er utrolig kjipt når maling begynner å flasse og du skal pynte på litt og til slutt sitter du med 1cm farge, siden nedpussinga funka dårlig.

Lenke til kommentar
I dag fløt begeret over, og jeg fant ut at jeg ikke gidder å se på plast-utseendet på min Sportline M15 lenger. Endte med at jeg og en kompis spray-lakkerte våpenet i kamuflasje-farger, i OD, brun, grønn. Våpenet ser utrolig mye mer innbydende ut nå! :) Kan se om jeg får lagt ut et bilde til dere i morgen

 

OD er jo grønn da. Men ble sikkert bra, håper dere var flinke med maskeringstape ;) Hva slags spray ble brukt? Er utrolig kjipt når maling begynner å flasse og du skal pynte på litt og til slutt sitter du med 1cm farge, siden nedpussinga funka dårlig.

 

Vet at OD er grønn, men ble brukt en annen mørkere grønnfarge. Lakken var det kompisen min som sto for, den hadde han kjøpt av Norsk forsvarsmateriell. Vi hadde maskeringstape på løpet mens vi lakkerte foregrip'en, maskerte magasinbrønnen og ellers ingenting egentlig. men har sett gjennom alt, og ser at det ikke har kommet lakk på feil steder :) Har også prøveskutt det, for å se at ingenting er blitt "klistra" sammen av lakk. Vi var veldig flinke med å bruke sandpapir på våpenet før vi lakkerte, slik at lakken skulle sitte bedre ;)

Lenke til kommentar
* Tanaka m24 sws.

* CA harris bipod.

* Tasco 3-9*50.

* KA 40mm scope extender.

* Butler creek Scope covers.

* Tanaka leather sling and swivels

* Karstens Custom cheek rest model A (RS).

* G&G M24 Heavy Barrel Set Fluted type.

* G&G m24 Power pack. 2x

* 3x mags modified with power pack parts and custom gas route spring.

* G&G rubber set.

* Best gun hop-up kit.

* G&G 650mm 6.04 inner barrel. / DB custom 6.01

* Steel part 60, from kickbbguns.( If you don't change this part you will wear out the original one fast if you use the G&G striker spring.

 

HPA parts:

 

1 x 1/8 NPT ON/OFF Ball Valve (FITT016)

1 x Stabilizer Female (PPSP010) Misc None

Gauge Option 0-600 PSI MINI 1" 7%

Pressure Range 0-250 PSI (300 PSI max)

Finish Black

1 x Remote Coiled Hose w/crimped 1/8 NPT connections (HOSE016)

1 x Quick Disconnect (FITT022)

1x HPA 48ci 3000 tank PMI Aluminum

 

Kommer noe av dette til å passe i en Tanaka L96?

Lenke til kommentar
Vet at OD er grønn, men ble brukt en annen mørkere grønnfarge. Lakken var det kompisen min som sto for, den hadde han kjøpt av Norsk forsvarsmateriell. Vi hadde maskeringstape på løpet mens vi lakkerte foregrip'en, maskerte magasinbrønnen og ellers ingenting egentlig. men har sett gjennom alt, og ser at det ikke har kommet lakk på feil steder :) Har også prøveskutt det, for å se at ingenting er blitt "klistra" sammen av lakk. Vi var veldig flinke med å bruke sandpapir på våpenet før vi lakkerte, slik at lakken skulle sitte bedre ;)

 

 

BILDER!

Endret av iPlex
Lenke til kommentar

Har tenkt til å stæsje opp m4'n litt og kjøpe presisjonsløp og kanskje ny hop-up.

Skal ha presisjonsløp igjennom lyddemperen så blir litt lenger løp enn en standard.

går det ann å få kjøpt presisjonsløp på 56cm? +/- noen mm?

59 blir for langt igjen og med 50 føler jeg litt av vitsen med lengre løp forsvinner. :ph34r:

 

Lurer også på om jeg burde kjøpe ny hop-up i sammen slengen, har en standard JG. Mere vet jeg ikke.

Noe å annbefale?

Lenke til kommentar
Har tenkt til å stæsje opp m4'n litt og kjøpe presisjonsløp og kanskje ny hop-up.

Skal ha presisjonsløp igjennom lyddemperen så blir litt lenger løp enn en standard.

går det ann å få kjøpt presisjonsløp på 56cm? +/- noen mm?

59 blir for langt igjen og med 50 føler jeg litt av vitsen med lengre løp forsvinner. :ph34r:

 

Lurer også på om jeg burde kjøpe ny hop-up i sammen slengen, har en standard JG. Mere vet jeg ikke.

Noe å annbefale?

 

http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/...il?prodID=22139

 

eller http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/...il?prodID=17039

 

Burde funke greit. Det blir en ganske lang rifle syns jeg, lengre innerløp enn M14. På så lange rifler ville jeg faktisk vurdert bipod og bygd om til SPR. Vet ikke om du har kikket inni girboksen, men hvis du ikke har Bore-up kit i den, så ville jeg kanskje ikke satset på å ha den så lang. Det jeg syns er kjekt med lyddemper, mtp at den kun er der for å se kul ut for det meste, er at jeg kan ta den av å få en kortere rifle til CQB når det trengs, uten å beskymre meg for at jeg har et innerløp som fortsatt stikker ut. CQB rifler blir fete med demper og langt innerløp inni, fordi de blir på lengde med en vanlig M4 da demperen går nesten helt ned til frontsiktet.

Endret av KingArms
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...