Heilage Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Enig der ^^ Men SVD er ikke AK *pirke pirke* ^^ En SVD er ikke en AK DMR? Interessant påstand. Skal ordne ny tråd snart, bare mye å styre med her om dagen. Skal finpusse litt først. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 En v2 tråd hadde vært fint, med en del mer info i førstepost enn det som er nå.. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Er det noen steder nær Svelvik, Eiker eller Drammen, som 3-4 stykker kan spille? Helst en liten skogsbane. Og kanskje med leie av utstyr. (Alle som skal spille er over 18). Lenke til kommentar
David_Traum Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Hadde himla lyst på en drag før men fant for lite som frista. Sjekk ut de kommende SVD'ene til Real Sword. De har en klassisk med treverk som er ute nå (sånn ca.) og de har en moderne, og en SVDS versjon på vei =) Enig med deg. Dragunov fra Real Sword ser perfekt ut! Hvem selger den SVD'en i Norge? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Softguns.no har hatt en Real Sword, vet ikke om han tar inn flere. Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Noen som vet om CA33e er noe tess? Link her til softguns.no. Vurderer å kjøpe den, men syns 2,8 kg og 95 m/s virket lite? Er det bare plast og tvers igjennom drittkvalitet? Syns prisen var høy nok iallefall Endret 8. juni 2009 av Skagen Salgannonse. Lenke til kommentar
banned Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg tenkte å kjøpe meg en pistol til under 1000 lappen, helst fra en norsk nettbutikk. Noen som kan anbefale meg noen gode som ikke bare er crap? Jeg har ikke så mye peiling Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Noen som vet om CA33e er noe tess? Link her til softguns.no. Vurderer å kjøpe den, men syns 2,8 kg og 95 m/s virket lite? Er det bare plast og tvers igjennom drittkvalitet? Syns prisen var høy nok iallefall Jeg har lest noen reviews på den, er en del som har problemer med at koblen brekker, men at de er ganske fornøyde med våpenet totalt sett, på tross av mindre reperasjoner. Review Pros: Metal body Stock FPS Fit and finish Size Weight Uniqueness Cons: Hop-up is inexact Broken barrel support tab Must buy the Classic Army scope mount Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg tenkte å kjøpe meg en pistol til under 1000 lappen, helst fra en norsk nettbutikk. Noen som kan anbefale meg noen gode som ikke bare er crap? Jeg har ikke så mye peiling Denne er helt grei.. Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Jeg tenkte å kjøpe meg en pistol til under 1000 lappen, helst fra en norsk nettbutikk. Noen som kan anbefale meg noen gode som ikke bare er crap? Jeg har ikke så mye peiling Denne er helt grei.. Hvis du først skal bruke tusen kroner på en softgun pistol ville jeg heller invistert 2-300 kr mer og fått en med blowback EDIT: Skulle kanskje lest litt mer Endret 8. juni 2009 av iPlex Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Pistolen Forsvaret og Politiet helst bruker. Denne er sannsynligvis markedets mest solide Glock airsoftpistol. Den har selvfølgelig blowback. Denne modellen har i tillegg sleide av metall, noe som gjør den langt mer realistisk! Lenke til kommentar
banned Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg tenkte å kjøpe meg en pistol til under 1000 lappen, helst fra en norsk nettbutikk. Noen som kan anbefale meg noen gode som ikke bare er crap? Jeg har ikke så mye peiling Denne er helt grei.. Hvis du først skal bruke tusen kroner på en softgun pistol ville jeg heller invistert 2-300 kr mer og fått en med blowback Okei, den så grei ut Er det noen store forskjeller på gasspistol og fjær? En av de som er bedre enn den andre? Jeg er blank når det gjelder dette Jeg tror jeg holder meg på 1000 lappen, hvis ikke må jeg vente en stund før jeg får råd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 med fjør må du trekke opp hvert skudd, mens med gass så fyller du opp og skyter til det er tomt og fyller igjen. Lenke til kommentar
banned Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Åja, men da blir det vel til at jeg kjøper gass da i guess Fjær høres kjipt ut Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Fjær er balle. Gass skyter mye hardere uanz.. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Hvor nøyaktige er det mulig å få pistoler? Gass altså. Lenke til kommentar
Pvt.Blind Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg tenker meg en Snipersoftgun(helst gass). mellom 2000 - 3000 kr. Kraftig og med good look. helst pakke... scoop, kuler, speedloader osv, ikje svar så vanskelig ( link siå ). Jeg har ikke så mye peiling Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg tenkte å kjøpe meg en pistol til under 1000 lappen, helst fra en norsk nettbutikk. Noen som kan anbefale meg noen gode som ikke bare er crap? Jeg har ikke så mye peiling Denne er helt grei.. Hvis du først skal bruke tusen kroner på en softgun pistol ville jeg heller invistert 2-300 kr mer og fått en med blowback EDIT: Skulle kanskje lest litt mer Blowback er nå mest for "show", og bruker mer gass. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Blowback er nå mest for "show", og bruker mer gass. Utvilsomt, men herregud så mye morsommere det er. Lenke til kommentar
banned Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Ehm, et dumt spørsmål. Hvordan funker det gassgreiene? Må man kjøpe mye i tillegg til pistolen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå