Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde himla lyst på en drag før men fant for lite som frista. :thumbdown:

 

Sjekk ut de kommende SVD'ene til Real Sword. De har en klassisk med treverk som er ute nå (sånn ca.) og de har en moderne, og en SVDS versjon på vei =)

 

 

Enig med deg. Dragunov fra Real Sword ser perfekt ut! Hvem selger den SVD'en i Norge?

Lenke til kommentar

Noen som vet om CA33e er noe tess? Link her til softguns.no. Vurderer å kjøpe den, men syns 2,8 kg og 95 m/s virket lite? Er det bare plast og tvers igjennom drittkvalitet? Syns prisen var høy nok iallefall :p

Endret av Skagen
Salgannonse.
Lenke til kommentar
Noen som vet om CA33e er noe tess? Link her til softguns.no. Vurderer å kjøpe den, men syns 2,8 kg og 95 m/s virket lite? Er det bare plast og tvers igjennom drittkvalitet? Syns prisen var høy nok iallefall :p

 

Jeg har lest noen reviews på den, er en del som har problemer med at koblen brekker, men at de er ganske fornøyde med våpenet totalt sett, på tross av mindre reperasjoner.

 

Review

Pros:

Metal body

Stock FPS

Fit and finish

Size

Weight

Uniqueness

 

 

Cons:

Hop-up is inexact

Broken barrel support tab

Must buy the Classic Army scope mount

Lenke til kommentar
Jeg tenkte å kjøpe meg en pistol til under 1000 lappen, helst fra en norsk nettbutikk. Noen som kan anbefale meg noen gode som ikke bare er crap? :) Jeg har ikke så mye peiling :p

 

Denne er helt grei..

 

Hvis du først skal bruke tusen kroner på en softgun pistol ville jeg heller invistert 2-300 kr mer og fått en med blowback :)

 

EDIT: Skulle kanskje lest litt mer :whistle:

Endret av iPlex
Lenke til kommentar
Jeg tenkte å kjøpe meg en pistol til under 1000 lappen, helst fra en norsk nettbutikk. Noen som kan anbefale meg noen gode som ikke bare er crap? :) Jeg har ikke så mye peiling :p

 

Denne er helt grei..

 

Hvis du først skal bruke tusen kroner på en softgun pistol ville jeg heller invistert 2-300 kr mer og fått en med blowback :)

 

Okei, den så grei ut :) Er det noen store forskjeller på gasspistol og fjær? En av de som er bedre enn den andre? Jeg er blank når det gjelder dette :blush:

Jeg tror jeg holder meg på 1000 lappen, hvis ikke må jeg vente en stund før jeg får råd :p

Lenke til kommentar
Jeg tenkte å kjøpe meg en pistol til under 1000 lappen, helst fra en norsk nettbutikk. Noen som kan anbefale meg noen gode som ikke bare er crap? :) Jeg har ikke så mye peiling :p

 

Denne er helt grei..

 

Hvis du først skal bruke tusen kroner på en softgun pistol ville jeg heller invistert 2-300 kr mer og fått en med blowback :)

 

EDIT: Skulle kanskje lest litt mer :whistle:

Blowback er nå mest for "show", og bruker mer gass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...