Seonaith Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Haha, selvsagt! :!: Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Er det mange av dere i Oslo området som spiller nå? Lenge siden vi har spilt nå ass, begynner å få abstinenser Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 problemet er jo den enorme mengden snø, var et større spill i vestfold som ble avlyst pga. ektreme mengder snø. oslo har ikke sett så mye snø siden 68 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Slapp som jeg er, så gidder jeg ikke å lete fram de riktige sidene. Anyway, har lyst på bolle(tror det var det dere kalte det), men hva bør jeg velge? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 snakker du onm brillene? Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Lurte jeg også på... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Var det ikke det dere kalte det? Det er i allefall snakk om briller ja. Slike som ser ut som dykker briller. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 bolle x800 er de jeg bruker, og liker dem godt, litt utsatt for dogging, men ellers veldig fine. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Kan jeg få en link og en pris? Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Ja, jeg anbefaler også Bolle x800. Har selv x500 Commando, og de er så svære at de gjør det vanskelig å sikte med riflen. Dessuten er x800 litt billigere. - Link til Bolle x800 - Link til Bolle x500 De kan naturligvis skaffes fra diverse andre steder (www.nfm.no), men her får du gratis frakt. Endret 21. februar 2006 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Tusen takk Kyrre (GHL). Tenkte jeg skulle ønske meg noen ordentlige briller til bursdagen min. Må spørre om en ting til. Hva kalles den typen briller? Jeg forstod det som om at 'Bolle' er navnet på produsenten. Holdt på å glemme, hvordan er det med slike briller, og hverdagslige briller? Bruker briller selv, vil det bli et problem? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 brillene kalles ikke noe spesielt "hel dekkende briller" er vel det man kan kalle dem, på engelsk blir det goggles. når det gjelder brillene dine "kan" det bli et problem. kommer helt ann på brillene dine, jo større de er jo mer problmer blir det, Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Oops. Trodde den typen briller kaltes 'Bolle'. Brillen jeg bruker er vel ikke direkte små, men de er ikke store heller. De ser akkurat ut som dagens solbriller. Med blå farget glass. Det enkleste for meg hadde vært å spørre karene på Hobby Huset, i Kristian by. Der jeg pleier å handle. Hvis de kan få inn denne varen, så kan jeg sikkert prøve brillen inne hos dem. Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg vet ikke hvordan det er med dere karer, men jeg selv er stor fan av Guarder sine briller, da de er meget komfortable og funker som vanlige solbriller når du ikke spiller. Pluss at de tåler en trøkk(sprakk ikke når jeg skjøt på med luftpistolen min engang). Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jepp, brukes hver helg her i gården. Derimot ville jeg aldri brukt dem til CQB, og det er der x500 og 800 kommer inn. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Ingen tvil, de var skam barske. Men som sagt, jeg bruker briller. Dessuten liker jeg ikke slike, er så lite beskyttelse føler jeg. Hva om et skudd kommer in ifra en av sidene? Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg og bruker briller, men linser kan man jo bruke under spill Uansett så dogger bolle for mye til meg. Og jeg har hodeform slik at det ikke er mange millimetrene sprekk fra siden, men det er jo hver enkelt såklart. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Kjedelig å måtte kjøpe linser bare for spilling. Ja, det kommer vel ann på prisen antar jeg. Men slike som Kyrre (GHL) linket til ser jo mest "SWAT" ut. Fant en skam fin hjelm på RedWolf. http://img.redwolfairsoft.com/upload/produ...helmet-bk-l.jpg Bolle Shellmet Matte Black Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Spiller du MilSim i åpent landskap vil vel bolle hindre sikten til sidene i mer eller mindre grad og. Men det er smak og behag. Jeg bruker linser når jeg har tid, for det er mer praktisk en briller, men det krever at du vasker hendene før du tar på og slikt, for hvis ikke får du nesten garantert infeksjon i øyet. Men som sagt: Smak og behag Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 i skog og open terreng er det greit å bruke guarder sine, spesielt hvis man bruker en boonie, eller noe annet lett på hode, men spiller man sibo/cqb er det greit med hjelm og x800. kuler har en tedens til å komme nærmere og fra mange rare hold undre CQB spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå