Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikkje Cybergun eit rebrand merke om eg ikkje tar feil? Rett meg gjerne her, KingArms.

 

Ja. Cybergun er rebrand. De kjøper våpen uten markings og graverer dem inn med de ekte produsentenes samtykke og kaller det sine egne våpen.

Lenke til kommentar
Er ikkje Cybergun eit rebrand merke om eg ikkje tar feil? Rett meg gjerne her, KingArms.

 

Ja. Cybergun er rebrand. De kjøper våpen uten markings og graverer dem inn med de ekte produsentenes samtykke og kaller det sine egne våpen.

 

Stemmer det. Hvis du åpner en Cybergun og kikker litt på gears og deler inni den vil det meste være merket A&K, JG eller CYMA. Så neida, Cybergun er iogforseg ikke et dårlig merke, siden de ikke produserer noe selv og kinaklonene de rebrander er kurante. MEN, det samme våpnet får du langt billigere fra original produsenten, samt at du støtter en organisasjon som prøver å ha enerett på airsoftsalg i Norge og resten av verden.

 

Edit: De har også noen helt syke fail våpen også. Sånne 1. generasjons kinakloner uten reservedeler og billig plastikk på steder det ikke burde vært plastikk i det hele tatt. Disse selges jo også for den hyggelige prisen av 500% verdi.

 

Kan lese litt her om deres siste sak i Norge http://www.oblad.no/article/20090108/SKI/687391721 Slike saker har de vunnet masse av borte i statene, trist nok. Denne var mot Lars Christian og softguns.no Han ble visst hyllet borte i statene da han var på en messe der etter saken, mannen som vant sak over Cybergun liksom :p

Endret av KingArms
Lenke til kommentar

Fikk min Cybergun Mauser SR idag :D Brodern hadde et gammelt Simmons kikkertsikte liggende og det passet perfekt. Morsom "form" inne i siktet, ikke rund med kryss i, men oval med en tynn linje på tvers og en halv feit linje under, om noen fatter? Noen veit hva de forskjellige siktene heter? Vet om Truplex og smart, men noen fler?

Lenke til kommentar

Noen her som kan forklare hvordan man oppgraderer/legger om f.eks. en tanaka/maruzen m700 til HPA?

Og hvilket merke vil duge?

vil holde meg til 10 store hvis ikke så blir det Right Hook Fabrications "The Mantis":p

som da er temmelig heftige saker om jeg ikke tar feil

Lenke til kommentar
Fikk min Cybergun Mauser SR idag :D Brodern hadde et gammelt Simmons kikkertsikte liggende og det passet perfekt. Morsom "form" inne i siktet, ikke rund med kryss i, men oval med en tynn linje på tvers og en halv feit linje under, om noen fatter? Noen veit hva de forskjellige siktene heter? Vet om Truplex og smart, men noen fler?

 

Link

Endret av KingArms
Lenke til kommentar
Noen her som kan forklare hvordan man oppgraderer/legger om f.eks. en tanaka/maruzen m700 til HPA?

Og hvilket merke vil duge?

vil holde meg til 10 store hvis ikke så blir det Right Hook Fabrications "The Mantis":p

som da er temmelig heftige saker om jeg ikke tar feil

 

Tipper Blue--Sky kan forklare slikt, er ikke så satt inn på HPA. Tror han skrev en liste med bilde av sin HPA sniper noen sider bakover i tråden her.

Lenke til kommentar
Fikk min Cybergun Mauser SR idag :D Brodern hadde et gammelt Simmons kikkertsikte liggende og det passet perfekt. Morsom "form" inne i siktet, ikke rund med kryss i, men oval med en tynn linje på tvers og en halv feit linje under, om noen fatter? Noen veit hva de forskjellige siktene heter? Vet om Truplex og smart, men noen fler?

 

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/1...cles_vector.svg

 

German reticle, ja, bare at streken i midten går helt over. Tenkte tysk med en gang, da den minnet meg om gamle tyske rifler fra Battlefield og CoD :p

Lenke til kommentar

Den er jo grei. Bare litt kjipt med tanke på at den er semi i virkeligheten, hehe.

 

De du linket til koster jo like mye (om ikke mer) som en Real Sword, så hadde gått for den uansett.

 

Classic Army har forresten kommet ut med en som ser helt feil ut til ca. 300$

Endret av Northern
Lenke til kommentar
Hadde himla lyst på en drag før men fant for lite som frista. :thumbdown:

 

Sjekk ut de kommende SVD'ene til Real Sword. De har en klassisk med treverk som er ute nå (sånn ca.) og de har en moderne, og en SVDS versjon på vei =)

 

 

Nå er ikke jeg noen "slik skal ting være"-person, men akkurat AK-serien burde ha grep og kolber i treverk. Skulle gjerne hatt en SVD på veggen.

 

Enig der ^^ Men SVD er ikke AK *pirke pirke* ^^

Endret av Northern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...