hugRmunR Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Skal ha meg en ny airsoft, en skikkelig denne gang, har først og fremst sett på classic army modeller.Hvilke type er å anbefale til skyting på lengre distanser, dvs. kamp i skog og skyting på blink? har sett litt på CA Sportmatch M41, men er litt interesert i aeg'er med litt kortere løp også, slik som mp5, g36c... kunne gjerne tenke meg å ha på rødpunktsikte eller et kikkertsikte med en svak zoom hvis g3'en er noe å satse på. Ta en titt på KWA M4A1 og G36c du. Billigere og bedre enn CA ^^ Endret 4. juni 2009 av Northern Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Skal ha meg en ny airsoft, en skikkelig denne gang, har først og fremst sett på classic army modeller.Hvilke type er å anbefale til skyting på lengre distanser, dvs. kamp i skog og skyting på blink? har sett litt på CA Sportmatch M41, men er litt interesert i aeg'er med litt kortere løp også, slik som mp5, g36c... kunne gjerne tenke meg å ha på rødpunktsikte eller et kikkertsikte med en svak zoom hvis g3'en er noe å satse på. Ta en titt på KWA M4A1 og G36c du. Billigere og bedre enn CA ^^ Snakker du av efaring eller? Jeg har fått inntrykk av at CA er bra jeg, om man holder seg unna den billige plastikkproduksjonen. Eier CA selv, vil nå påstå at den skyter veldig bra og har et bra utseende. Virker bunnsolid. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 For meg er det iallefall viktig at det føles ekte, altså, mest mulig deler i metall uten at det koster for mye. Skal selvfølgelig ikke gå for de billigste modellene, men ca modellene i 3000 kr eller 280-400$ klassen er mer enn gode nok til meg? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Skal det se bra ut med riktige markings, så har G&P noen smooothe rifler. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) For meg er det iallefall viktig at det føles ekte, altså, mest mulig deler i metall uten at det koster for mye.Skal selvfølgelig ikke gå for de billigste modellene, men ca modellene i 3000 kr eller 280-400$ klassen er mer enn gode nok til meg? Som sagt, KWA. M4 koster 208$-1300kr. ("Lipo klar" rett fra fabrikk. Enkelt og greit, veeeldig god innmat) Har Knight's Armament logo. Og til han andre duden, ja, snakker av erfaring. Endret 4. juni 2009 av Northern Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Som sagt, KWA. M4 koster 208$-1300kr. ("Lipo klar" rett fra fabrikk. Enkelt og greit, veeeldig god innmat) Nøyaktig hva legger du i "LiPo-klar"? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ikke mine ord, derav gåseøyne. "Lipo klar" fra fabrikkens side betyr bare at den har innmat som er sterkere enn gjennomsnittet. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg ser ikke hvordan det har noe som helst å gjøre med LiPo-batterier å gjøre. Alle elektriske våpen som er laget for å kunne kjøres på 7,2V, 8,4V og kanskje 9,6V, kan kjøres med 2 cellet LiPo-batteri (7,4V, omtrent samme som 8,4V NiCd/-Mh). Men det anbefales sterkt en LiPo-cut off. Hvis ikke risikerer du å ødelegge batteriene. Når det er sagt så er det lettere å finne ett passende NiCd/-Mh-batteri siden disse cellene er på 1,2V, i motsetning til LiPo-celler som ligger på 3,7V. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Skrev bare det som står om børsa. Enkelt og greit. Har den selv, kjører bare med standard 8,4V dog. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Er det noen som har erfaringer med CA MP5A2 Sportline eller sett denne in action? Lenke til kommentar
David_Traum Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Vurderer å bestille denne AEG, PL, Defender4 S.I.R. http://www.actionsportgames.com/shop/produ...27&type=jpg derfor har jeg en del spørsmål ang. denne som jeg håper jeg kan få svar fortest mulig på, ettersom jeg sitter kjøpeklar... noen som har erfaringer med denne? kvaliteten på våpenet og batteri? type extra magasin til denne, hvilket er ambefalt? Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Er det noen som har erfaringer med CA MP5A2 Sportline eller sett denne in action? Ikke gå for Sportline versjonene til CA. Mye bedre å kjøpe en kinaklone da, JG og CYMA har begge to ganske gode MP5er som ligger over Sportline MP5en med ganske god margin. B&T versjonene til CA derimot er bare å kjøre på med, da snakker vi god MP5. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Vurderer å bestille denne AEG, PL, Defender4 S.I.R. http://www.actionsportgames.com/shop/produ...27&type=jpgderfor har jeg en del spørsmål ang. denne som jeg håper jeg kan få svar fortest mulig på, ettersom jeg sitter kjøpeklar... noen som har erfaringer med denne? kvaliteten på våpenet og batteri? type extra magasin til denne, hvilket er ambefalt? ASG har bare rebrandet den du linker til, mest sannsynlig en Jing Gong. Den vil derfor være en helt grei M4, men du kan få kjøpt den direkte fra HK til en litt bedre pris hvis du handler litt mer enn bare våpnet. Batteriet kan bare kastes, samme med laderen, tar evigheter å lade opp og du vil merke raskt forskjell på levetid og skuddtakt med et bedre batteri. Av magasiner finnes det masse å velge mellom, da M4 magasiner produseres av nesten alle mulige produsenter. TM, CA, G&P og KA har gode magasiner. Lenke til kommentar
David_Traum Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 ASG har bare rebrandet den du linker til, mest sannsynlig en Jing Gong. Den skal bestilles fra Game-on...Takk for hjelpen... Lenke til kommentar
David_Traum Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Batteriet kan bare kastes, samme med laderen, tar evigheter å lade opp og du vil merke raskt forskjell på levetid og skuddtakt med et bedre batteri. Er det batteriet og laderen som kan anbefales? Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Batteriet kan bare kastes, samme med laderen, tar evigheter å lade opp og du vil merke raskt forskjell på levetid og skuddtakt med et bedre batteri. Er det batteriet og laderen som kan anbefales? Kjøp med denne (mener det er denne som brukes i S-system også, men er ikke 100% sikker) og denne så får du en helt annen opplevelse. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Defender 4 fra ASG er KWA. Helt greie rifler. Dog er ikke så snill med magasinene(stiller høyre krav, CA Low, Mid og High-Cap funker ikke for min del). Men gearboxen er nice. Ang. KWA og Li-po ready så var det en butikk som sa den var 11v li-po klar. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Er det et spørsmål? Men ja, fin til å være norsk. Grei service og leveringstid. Dog. litt lange reprasjoner av og til. (Dog. varierer) Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Noen her som har erfaring med Cybergun? Kikka litt gjennom tråden, og så en del negativt om dem, men jeg kjøpte en AK-47 fra Cybergun i dag, og den var faktisk betydelig mer treffsikker enn AK-47'en fra Tokyo Marui som jeg hadde før. Var ikke så gal pris heller, ca. 1800 med batteri og lader inkludert. Noen som har noen formeninger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå