Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Skal ha meg en ny airsoft, en skikkelig denne gang, har først og fremst sett på classic army modeller.

Hvilke type er å anbefale til skyting på lengre distanser, dvs. kamp i skog og skyting på blink?

har sett litt på CA Sportmatch M41, men er litt interesert i aeg'er med litt kortere løp også, slik som mp5, g36c...

kunne gjerne tenke meg å ha på rødpunktsikte eller et kikkertsikte med en svak zoom hvis g3'en er noe å satse på.

 

 

Ta en titt på KWA M4A1 og G36c du. Billigere og bedre enn CA ^^

Endret av Northern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal ha meg en ny airsoft, en skikkelig denne gang, har først og fremst sett på classic army modeller.

Hvilke type er å anbefale til skyting på lengre distanser, dvs. kamp i skog og skyting på blink?

har sett litt på CA Sportmatch M41, men er litt interesert i aeg'er med litt kortere løp også, slik som mp5, g36c...

kunne gjerne tenke meg å ha på rødpunktsikte eller et kikkertsikte med en svak zoom hvis g3'en er noe å satse på.

 

 

Ta en titt på KWA M4A1 og G36c du. Billigere og bedre enn CA ^^

 

Snakker du av efaring eller? Jeg har fått inntrykk av at CA er bra jeg, om man holder seg unna den billige plastikkproduksjonen.

 

Eier CA selv, vil nå påstå at den skyter veldig bra og har et bra utseende. Virker bunnsolid.

Lenke til kommentar
For meg er det iallefall viktig at det føles ekte, altså, mest mulig deler i metall uten at det koster for mye.

Skal selvfølgelig ikke gå for de billigste modellene, men ca modellene i 3000 kr eller 280-400$ klassen er mer enn gode nok til meg?

 

Som sagt, KWA. M4 koster 208$-1300kr. ("Lipo klar" rett fra fabrikk. Enkelt og greit, veeeldig god innmat)

 

Har Knight's Armament logo.

 

 

Og til han andre duden, ja, snakker av erfaring.

Endret av Northern
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke hvordan det har noe som helst å gjøre med LiPo-batterier å gjøre. Alle elektriske våpen som er laget for å kunne kjøres på 7,2V, 8,4V og kanskje 9,6V, kan kjøres med 2 cellet LiPo-batteri (7,4V, omtrent samme som 8,4V NiCd/-Mh). Men det anbefales sterkt en LiPo-cut off. Hvis ikke risikerer du å ødelegge batteriene.

 

Når det er sagt så er det lettere å finne ett passende NiCd/-Mh-batteri siden disse cellene er på 1,2V, i motsetning til LiPo-celler som ligger på 3,7V.

Lenke til kommentar
Vurderer å bestille denne AEG, PL, Defender4 S.I.R. http://www.actionsportgames.com/shop/produ...27&type=jpg

derfor har jeg en del spørsmål ang. denne som jeg håper jeg kan få svar fortest mulig på, ettersom jeg sitter kjøpeklar...

noen som har erfaringer med denne?

kvaliteten på våpenet og batteri?

type extra magasin til denne, hvilket er ambefalt?

 

ASG har bare rebrandet den du linker til, mest sannsynlig en Jing Gong. Den vil derfor være en helt grei M4, men du kan få kjøpt den direkte fra HK til en litt bedre pris hvis du handler litt mer enn bare våpnet.

 

Batteriet kan bare kastes, samme med laderen, tar evigheter å lade opp og du vil merke raskt forskjell på levetid og skuddtakt med et bedre batteri.

 

Av magasiner finnes det masse å velge mellom, da M4 magasiner produseres av nesten alle mulige produsenter. TM, CA, G&P og KA har gode magasiner.

Lenke til kommentar
Batteriet kan bare kastes, samme med laderen, tar evigheter å lade opp og du vil merke raskt forskjell på levetid og skuddtakt med et bedre batteri.

Er det batteriet og laderen som kan anbefales?

 

Kjøp med denne (mener det er denne som brukes i S-system også, men er ikke 100% sikker) og denne så får du en helt annen opplevelse.

Lenke til kommentar

Noen her som har erfaring med Cybergun? Kikka litt gjennom tråden, og så en del negativt om dem, men jeg kjøpte en AK-47 fra Cybergun i dag, og den var faktisk betydelig mer treffsikker enn AK-47'en fra Tokyo Marui som jeg hadde før. Var ikke så gal pris heller, ca. 1800 med batteri og lader inkludert.

 

Noen som har noen formeninger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...