Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har erfaringer med denne lille søtingen av en mp5k?

 

Den er faktisk helt sinnsyk. Alle Galaxy MP5K blir ødelagt dog i fronten etter litt bruk, men litt epoxy eller bare sort tape fikser det. Samme med TM sine, er noe spesielt med MP5K som er litt svak fra produksjon der, men som sagt fikses fort.

 

Fikk prøve den i Sverige, kjørende på 12V LiPo batteri. Noe sykere enn det skal godt gjøres å finne :p En skuddtakt fra helvete, bråker som et uvær og rister noe helt sinnsykt. Skulle nesten tro den hadde blowback. Skal ha meg noen sånne etterhvert :p Kan lett anbefales.

Lenke til kommentar

Kjapt og billig spørsmål: Skal jeg kjøpe en KWC Glock 17 eller en Marui Glock 17?

 

Jeg liker utseendet på Glock, så Glock ble det, og nå er det bare valget av merket som står igjen. Kjøper en fjærpistol mest bare for å ha noe og leke med ut av hyttevinduet og lignende, men vil likevel gjerne ha noe som skyter greit. Har lest litt om begge og de får begge greit med skryt.

Lenke til kommentar

Problemet for min del med en gasspistol er at jeg ikke har noe lyst til å måtte være avhengig av noen gasspatroner for å skyte. Vil være i stand til å kunne plukke den opp når jeg vil å bare skyte litt. Men mens vi er inne på det kan jeg vel spørre hvor lenge en typisk gasspatron varer?

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Dere har selvfølgelig helt rett. Har lest noen sider på nettet (noe som er en million ganger mer informasjon enn hva jeg hadde fra før), og jeg ser jo det at fjær er pinglete. Regner med at du ikke er helt på jordet ang dette Heilage, så jeg tar deg på ordet og går for den du linket til. Om ikke du har andre tanker da :wee:

Lenke til kommentar

Hehe, klarer fortsatt ikke å få meg til å like Glock eller Desert Eagle. Er noe med hele pistolene, pluss at det finnes så mange andre modeller som ser kulere ut. Desert Eagle går til en viss grad, men den er så svær og upraktisk. 1911 varianter, Sig Sauer P226, P228 og Beretta M9 er mine favoritter.

Lenke til kommentar
Dere har selvfølgelig helt rett. Har lest noen sider på nettet (noe som er en million ganger mer informasjon enn hva jeg hadde fra før), og jeg ser jo det at fjær er pinglete. Regner med at du ikke er helt på jordet ang dette Heilage, så jeg tar deg på ordet og går for den du linket til. Om ikke du har andre tanker da :wee:

 

Personlig er jeg ingen fan av Glock, men har to pistoler av merket jeg linket til (KJ Works) og de funker begge bra. Har ikke hatt noen problemer med noen av dem (en P226 og en 1911). Det er mulig noen andre her har anbefalinger til deg, men du får isåfall spørre dem. :)

Lenke til kommentar

Personlig ville jeg nok valgt TM eller KSC. TM lager veldig gode pistoler, kanskje tilogmed de beste i manges øyne. Skyter stabilt og solide til å være bygget i plast. Gen 3. er kongepistoler. KSC lager i mer metall og jeg er veldig fornøyd med mine KSC. De har også kommet med System 7 som har en kraftig og fin blowback. Begge er rimelige og gode GBB produsenter til enkel bruk. KJW funker også helt fint til dette.

 

Skal du ha noe som sparker hardt og kanskje er noe av toppen av GBB ville jeg sett på WA sine, eller nyeste WE. Men de kan bli litt mye til enkelt bruk. De har ikke Glock modellen dog.

Endret av KingArms
Lenke til kommentar

Skal ha meg en ny airsoft, en skikkelig denne gang, har først og fremst sett på classic army modeller.

Hvilke type er å anbefale til skyting på lengre distanser, dvs. kamp i skog og skyting på blink?

har sett litt på CA Sportmatch M41, men er litt interesert i aeg'er med litt kortere løp også, slik som mp5, g36c...

kunne gjerne tenke meg å ha på rødpunktsikte eller et kikkertsikte med en svak zoom hvis g3'en er noe å satse på.

Endret av Nilsi_tl
Lenke til kommentar
Skal ha meg en ny airsoft, en skikkelig denne gang, har først og fremst sett på classic army modeller.

Hvilke type er å anbefale til skyting på lengre distanser, dvs. kamp i skog og skyting på blink?

har sett litt på CA Sportmatch M41, men er litt interesert i aeg'er med litt kortere løp også, slik som mp5, g36c...

kunne gjerne tenke meg å ha på rødpunktsikte eller et kikkertsikte med en svak zoom hvis g3'en er noe å satse på.

 

Lengre løp vil ofte si bedre treffsikkerhet? Tror iallefall det, og da er neppe mp5 et godt valg. Hørt at CA har noen AK'er med god treffsikkerthet over lengre distanser..

Lenke til kommentar
Løpslengden har som regel lite eller ingenting å si på treffsikkerheten på en softgun. Kvalitet på på løpet og hop-up-en er det som teller.

 

Medfører riktighet, men lengden har litt å si den også. Men da skal kan man kun sammenligne top notch deler i en kort AEG og en lang AEG.

 

Skal du ha kikkertsikte med liten zoom er ACOG veien å gå, og ikke de dot sikte replicane, men 4x35 versjonene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...