Cutthroat Bill Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airs...il?prodID=26904 So I heard you like radios.... Lenke til kommentar
David_Traum Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Er det virkelig noen forsjell mellom G 22 og Mauser SR Pro Tactical? Jeg mener i treffsikkerhet og ytelse. Endret 21. mai 2009 av David_Traum Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Lurer på om det er noen som spiller i nærheten av Porsgrunn/Skien ? Ser det er en nedlagt klubb i Skien, men håper det er noen som fortsatt spiller? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Har planer om å kjøpe softgun i løpet av sommeren. Har mest lyst på m4 med diverse "stæssj". Tenker da på hel metall, men er ikke sikker da jeg ikke vet hvor mye det kommer til å bli brukt. Men den tid, den sorg. Har sett på m4 full metall til 3k på en nettside i Norge. (Det er litt dyrt, men man må vel opp på så "høy" pris skal man få noe som holder.) Derfor lurer jeg på om det er noen som har en annbefaling til hvor jeg kan kjøpe dette? Og hva jeg skal kjøpe? Skal også til danmark i sommer, så om de har noen gode butikker nedi der så må dere si ifra Iceman. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Hvor i Danmark skal du? Jeg har vært en del hos www.rodes.dk, den er noe dyr men har et fett showroom. Ellers har du www.splatter.dk, www.gunzone.dk og et par til jeg ikke kommer på i farta. Gunzone er ihvertfall en av de beste i DK. Edit: www.dragonslair.dk og www.kims-bix.dk Endret 22. mai 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 softguns.no er useriøst -.- Dagen etter jeg bestilte ringte jeg dit og bekreftet ordren, når det hadde gått 5 dager så sendte jeg en mail og spurte om de hadde sendt pakken, etter 11 dager får jeg en epost tilbake der det står at jeg ikke har bekreftet ordren pluss at våpnet jeg bestilte ikke var på lager. Er det noen andre norske airsoft butikker som har webshop? Og hvordan er det og bestille fra utlandet? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg har kjent han som eier softguns.no i snart 5år, og vil nesten skyte på at det bare har skjedd en liten glipp. Som nevnt tidligere i tråden her, så har han flyttet hele butikken sin og siden denne butikken blir drevet av en person, så sier det seg selv at det er en stor jobb. Det er STOR pågang disse dager da sesongen er i gang for fullt, så han har nok mye å gjøre. Akkurat som du må regne med litt ventetid hvis du bestiller fra enkelte nettbutikker rundt juletider osv. Jeg vil foreslå at du ringer og hører med han.. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Jeg spurte om tips angående beskyttelsesbriller for en stund siden og jeg fikk bl.a. et tips om Guarder G-C4 Polycarbonate. Jeg skal kjøpe disse brille til en venn, men jeg ville bare få bekreftet at disse brillene gir full beskyttelse hvis man bruker strikken som følger med (jeg kjøpte selv briller fra bolle)? Jeg leste dette under anbefalte briller fra NASF så jeg ble litt usikker "Guarder polycarbonate airsoft glasses (Guarder sine briller anbefales ikke til innendørs spilling da de ikke er heldekkende)". Endret 22. mai 2009 av Kake24 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Har planer om å kjøpe softgun i løpet av sommeren. Har mest lyst på m4 med diverse "stæssj". Tenker da på hel metall, men er ikke sikker da jeg ikke vet hvor mye det kommer til å bli brukt. Men den tid, den sorg. Har sett på m4 full metall til 3k på en nettside i Norge. (Det er litt dyrt, men man må vel opp på så "høy" pris skal man få noe som holder.) Derfor lurer jeg på om det er noen som har en annbefaling til hvor jeg kan kjøpe dette? Og hva jeg skal kjøpe? Skal også til danmark i sommer, så om de har noen gode butikker nedi der så må dere si ifra Iceman. Anbefaler at du bestiller fra Hong Kong istedenfor å kaste bort penger i Norge. wgcshop, redwolf or rsov anbefales på det sterkeste ^^ Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg spurte om tips angående beskyttelsesbriller for en stund siden og jeg fikk bl.a. et tips om Guarder G-C4 Polycarbonate. Jeg skal kjøpe disse brille til en venn, men jeg ville bare få bekreftet at disse brillene gir full beskyttelse hvis man bruker strikken som følger med (jeg kjøpte selv briller fra bolle)? Jeg leste dette under anbefalte briller fra NASF så jeg ble litt usikker "Guarder polycarbonate airsoft glasses (Guarder sine briller anbefales ikke til innendørs spilling da de ikke er heldekkende)". Briller er forskjellig fra person til person, dette er bra å få avklart før du bestiller slike ting. Gjerne prøv litt av hva andre har eller i butikk (Ikke alle som er mulig å finne i butikk men) Dette er fordi alle har litt forskjellig ansiktsform. På noen sitter Bolle Silium perfekt uten glipper, mens andre får store glipper og må f.eks bruke Bolle Contour eller Guarder osv. Dette med heldekkende er slike med strikk som regel som sitter støpt rundt begge øynene, kan være litt slitsomt å ha på i lengden, men gir maks beskyttelse ovenfra, underifra og fra sidene. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Sandsekker, hvor i alle dager selges det her til lands? Har googlet desperat etter noe, men det er ikke mye å finne her i lille Norge. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Sandsekker, hvor i alle dager selges det her til lands? Har googlet desperat etter noe, men det er ikke mye å finne her i lille Norge. www.sekkecentralen.no/ Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hvordan klarte jeg å overse det? Thanks man. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Jeg spurte om tips angående beskyttelsesbriller for en stund siden og jeg fikk bl.a. et tips om Guarder G-C4 Polycarbonate. Jeg skal kjøpe disse brille til en venn, men jeg ville bare få bekreftet at disse brillene gir full beskyttelse hvis man bruker strikken som følger med (jeg kjøpte selv briller fra bolle)? Jeg leste dette under anbefalte briller fra NASF så jeg ble litt usikker "Guarder polycarbonate airsoft glasses (Guarder sine briller anbefales ikke til innendørs spilling da de ikke er heldekkende)". Briller er forskjellig fra person til person, dette er bra å få avklart før du bestiller slike ting. Gjerne prøv litt av hva andre har eller i butikk (Ikke alle som er mulig å finne i butikk men) Dette er fordi alle har litt forskjellig ansiktsform. På noen sitter Bolle Silium perfekt uten glipper, mens andre får store glipper og må f.eks bruke Bolle Contour eller Guarder osv. Dette med heldekkende er slike med strikk som regel som sitter støpt rundt begge øynene, kan være litt slitsomt å ha på i lengden, men gir maks beskyttelse ovenfra, underifra og fra sidene. Takk for svar. Vet du hvor man kan kjøpe godkjente briller som ser mer ut som snowboardbriller? Gjerne fra Bolle. Endret 23. mai 2009 av Kake24 Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hvor i Danmark skal du? Jeg har vært en del hos www.rodes.dk, den er noe dyr men har et fett showroom. Ellers har du www.splatter.dk, www.gunzone.dk og et par til jeg ikke kommer på i farta. Gunzone er ihvertfall en av de beste i DK. Edit: www.dragonslair.dk og www.kims-bix.dk Blir vel å holde til å Køben omerådet Samt skal jo kjøre bil nedover så (Når man har planer om å ta seg en tur ned til Tyskland, så hefter det ikke så veldig hvor langt unna det er...) Dere som sier at jeg bør kjøpe fra japan og borti "hogge" der, er det mye å spare? Når man tenker toll, frakt osv.? Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg spurte om tips angående beskyttelsesbriller for en stund siden og jeg fikk bl.a. et tips om Guarder G-C4 Polycarbonate. Jeg skal kjøpe disse brille til en venn, men jeg ville bare få bekreftet at disse brillene gir full beskyttelse hvis man bruker strikken som følger med (jeg kjøpte selv briller fra bolle)? Jeg leste dette under anbefalte briller fra NASF så jeg ble litt usikker "Guarder polycarbonate airsoft glasses (Guarder sine briller anbefales ikke til innendørs spilling da de ikke er heldekkende)". Briller er forskjellig fra person til person, dette er bra å få avklart før du bestiller slike ting. Gjerne prøv litt av hva andre har eller i butikk (Ikke alle som er mulig å finne i butikk men) Dette er fordi alle har litt forskjellig ansiktsform. På noen sitter Bolle Silium perfekt uten glipper, mens andre får store glipper og må f.eks bruke Bolle Contour eller Guarder osv. Dette med heldekkende er slike med strikk som regel som sitter støpt rundt begge øynene, kan være litt slitsomt å ha på i lengden, men gir maks beskyttelse ovenfra, underifra og fra sidene. Takk for svar. Vet du hvor man kan kjøpe godkjente briller som ser mer ut som snowboardbriller? Gjerne fra Bolle. Bollè X500 eller X800 Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hmm...Er x800 den samme som T800 og x800-T? Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hmm...Er x800 den samme som T800 og x800-T? Tja.. ser jo rimelig like ut, begge gir like gode beskyttelse. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg regner med at det er det samme for x500 og x500T. Du vet ikke noen andre butikker som selger disse bortsett fra uncompany.com? Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg regner med at det er det samme for x500 og x500T. Du vet ikke noen andre butikker som selger disse bortsett fra uncompany.com? prøvd google.com og søk på bolle x500 and thou shall be answered Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå