Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har planer om å kjøpe softgun i løpet av sommeren. Har mest lyst på m4 med diverse "stæssj". Tenker da på hel metall, men er ikke sikker da jeg ikke vet hvor mye det kommer til å bli brukt. Men den tid, den sorg. Har sett på m4 full metall til 3k på en nettside i Norge. (Det er litt dyrt, men man må vel opp på så "høy" pris skal man få noe som holder.)

 

Derfor lurer jeg på om det er noen som har en annbefaling til hvor jeg kan kjøpe dette? Og hva jeg skal kjøpe?

 

Skal også til danmark i sommer, så om de har noen gode butikker nedi der så må dere si ifra :)

 

Iceman.

Lenke til kommentar

Hvor i Danmark skal du?

 

Jeg har vært en del hos www.rodes.dk, den er noe dyr men har et fett showroom. Ellers har du www.splatter.dk, www.gunzone.dk og et par til jeg ikke kommer på i farta.

 

Gunzone er ihvertfall en av de beste i DK.

 

Edit: www.dragonslair.dk og www.kims-bix.dk

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

softguns.no er useriøst -.-

 

Dagen etter jeg bestilte ringte jeg dit og bekreftet ordren, når det hadde gått 5 dager så sendte jeg en mail og spurte om de hadde sendt pakken, etter 11 dager får jeg en epost tilbake der det står at jeg ikke har bekreftet ordren pluss at våpnet jeg bestilte ikke var på lager.

 

Er det noen andre norske airsoft butikker som har webshop? Og hvordan er det og bestille fra utlandet?

Lenke til kommentar

Jeg har kjent han som eier softguns.no i snart 5år, og vil nesten skyte på at det bare har skjedd en liten glipp.

Som nevnt tidligere i tråden her, så har han flyttet hele butikken sin og siden denne butikken blir drevet av en person, så sier det seg selv at det er en stor jobb.

Det er STOR pågang disse dager da sesongen er i gang for fullt, så han har nok mye å gjøre. Akkurat som du må regne med litt ventetid hvis du bestiller fra enkelte nettbutikker rundt juletider osv.

 

Jeg vil foreslå at du ringer og hører med han..

Lenke til kommentar

Jeg spurte om tips angående beskyttelsesbriller for en stund siden og jeg fikk bl.a. et tips om Guarder G-C4 Polycarbonate. Jeg skal kjøpe disse brille til en venn, men jeg ville bare få bekreftet at disse brillene gir full beskyttelse hvis man bruker strikken som følger med (jeg kjøpte selv briller fra bolle)? Jeg leste dette under anbefalte briller fra NASF så jeg ble litt usikker "Guarder polycarbonate airsoft glasses (Guarder sine briller anbefales ikke til innendørs spilling da de ikke er heldekkende)".

Endret av Kake24
Lenke til kommentar
Har planer om å kjøpe softgun i løpet av sommeren. Har mest lyst på m4 med diverse "stæssj". Tenker da på hel metall, men er ikke sikker da jeg ikke vet hvor mye det kommer til å bli brukt. Men den tid, den sorg. Har sett på m4 full metall til 3k på en nettside i Norge. (Det er litt dyrt, men man må vel opp på så "høy" pris skal man få noe som holder.)

 

Derfor lurer jeg på om det er noen som har en annbefaling til hvor jeg kan kjøpe dette? Og hva jeg skal kjøpe?

 

Skal også til danmark i sommer, så om de har noen gode butikker nedi der så må dere si ifra :)

 

Iceman.

 

Anbefaler at du bestiller fra Hong Kong istedenfor å kaste bort penger i Norge.

 

wgcshop, redwolf or rsov anbefales på det sterkeste ^^

Lenke til kommentar
Jeg spurte om tips angående beskyttelsesbriller for en stund siden og jeg fikk bl.a. et tips om Guarder G-C4 Polycarbonate. Jeg skal kjøpe disse brille til en venn, men jeg ville bare få bekreftet at disse brillene gir full beskyttelse hvis man bruker strikken som følger med (jeg kjøpte selv briller fra bolle)? Jeg leste dette under anbefalte briller fra NASF så jeg ble litt usikker "Guarder polycarbonate airsoft glasses (Guarder sine briller anbefales ikke til innendørs spilling da de ikke er heldekkende)".

 

Briller er forskjellig fra person til person, dette er bra å få avklart før du bestiller slike ting. Gjerne prøv litt av hva andre har eller i butikk (Ikke alle som er mulig å finne i butikk men) Dette er fordi alle har litt forskjellig ansiktsform. På noen sitter Bolle Silium perfekt uten glipper, mens andre får store glipper og må f.eks bruke Bolle Contour eller Guarder osv. Dette med heldekkende er slike med strikk som regel som sitter støpt rundt begge øynene, kan være litt slitsomt å ha på i lengden, men gir maks beskyttelse ovenfra, underifra og fra sidene.

Lenke til kommentar
Jeg spurte om tips angående beskyttelsesbriller for en stund siden og jeg fikk bl.a. et tips om Guarder G-C4 Polycarbonate. Jeg skal kjøpe disse brille til en venn, men jeg ville bare få bekreftet at disse brillene gir full beskyttelse hvis man bruker strikken som følger med (jeg kjøpte selv briller fra bolle)? Jeg leste dette under anbefalte briller fra NASF så jeg ble litt usikker "Guarder polycarbonate airsoft glasses (Guarder sine briller anbefales ikke til innendørs spilling da de ikke er heldekkende)".

 

Briller er forskjellig fra person til person, dette er bra å få avklart før du bestiller slike ting. Gjerne prøv litt av hva andre har eller i butikk (Ikke alle som er mulig å finne i butikk men) Dette er fordi alle har litt forskjellig ansiktsform. På noen sitter Bolle Silium perfekt uten glipper, mens andre får store glipper og må f.eks bruke Bolle Contour eller Guarder osv. Dette med heldekkende er slike med strikk som regel som sitter støpt rundt begge øynene, kan være litt slitsomt å ha på i lengden, men gir maks beskyttelse ovenfra, underifra og fra sidene.

 

Takk for svar. Vet du hvor man kan kjøpe godkjente briller som ser mer ut som snowboardbriller? Gjerne fra Bolle.

Endret av Kake24
Lenke til kommentar
Hvor i Danmark skal du?

 

Jeg har vært en del hos www.rodes.dk, den er noe dyr men har et fett showroom. Ellers har du www.splatter.dk, www.gunzone.dk og et par til jeg ikke kommer på i farta.

 

Gunzone er ihvertfall en av de beste i DK.

 

Edit: www.dragonslair.dk og www.kims-bix.dk

Blir vel å holde til å Køben omerådet :) Samt skal jo kjøre bil nedover så :)

 

(Når man har planer om å ta seg en tur ned til Tyskland, så hefter det ikke så veldig hvor langt unna det er...)

 

Dere som sier at jeg bør kjøpe fra japan og borti "hogge" der, er det mye å spare? Når man tenker toll, frakt osv.?

Lenke til kommentar
Jeg spurte om tips angående beskyttelsesbriller for en stund siden og jeg fikk bl.a. et tips om Guarder G-C4 Polycarbonate. Jeg skal kjøpe disse brille til en venn, men jeg ville bare få bekreftet at disse brillene gir full beskyttelse hvis man bruker strikken som følger med (jeg kjøpte selv briller fra bolle)? Jeg leste dette under anbefalte briller fra NASF så jeg ble litt usikker "Guarder polycarbonate airsoft glasses (Guarder sine briller anbefales ikke til innendørs spilling da de ikke er heldekkende)".

 

Briller er forskjellig fra person til person, dette er bra å få avklart før du bestiller slike ting. Gjerne prøv litt av hva andre har eller i butikk (Ikke alle som er mulig å finne i butikk men) Dette er fordi alle har litt forskjellig ansiktsform. På noen sitter Bolle Silium perfekt uten glipper, mens andre får store glipper og må f.eks bruke Bolle Contour eller Guarder osv. Dette med heldekkende er slike med strikk som regel som sitter støpt rundt begge øynene, kan være litt slitsomt å ha på i lengden, men gir maks beskyttelse ovenfra, underifra og fra sidene.

 

Takk for svar. Vet du hvor man kan kjøpe godkjente briller som ser mer ut som snowboardbriller? Gjerne fra Bolle.

 

Bollè X500 eller X800

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...