Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

TØFT!! Hvor mye penger legger man i et slikt "prosjekt"?

Off, det tør jeg ikke tenke på engang. Det er mer økonomisk å kjøpe seg en Classic Army eller ICS fullmetall rifle, for å si det sånn. Men Marui børser som baser for eksterne og interne oppgraderinger er uslålelig.

By the way, har bestilt en slik "Speed loader" eller "BB-loader", som jeg får i natt.

Spent på om den egentlig passer TM DE Hardkick.  :ermm:  Kunne bytte skulle den ikke passe.

Den skal nok passe den. Som Gunfreak nevnte, så får en med en liten dings til å lade opp pistoler.

Endret av Kyrre (GHL)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du vil gjøre våpet nesten akurat like solid som en ekte m16a2, er å få tak i en ekte stock, men det er et helvete å få instalert det, mye fjøsmekk, trenger også custom lagde batterier.

jeg har ikke planer om å gjøre det med min M16, da man bare trenger så solid stock hvis man skal slå i stykker hode på folk...

hvor dan vil du so forskjellen er på RS handguards og airsoft versionene, når du har begge forann deg, hvordan er vekte osv..

Lenke til kommentar

Synes våpnene er dyre nok som de er jeg. :!: Men som du sier, legger du nok penger i det(og velger Marui), så får du et uslåelig resultat. Selv har jeg lyst til a kjøpe et løp ifra TM SG1 eller PSG1 og montere det på en MP5, sammen med Kurz mag. MP5 skarpskytter rifle... :love:

Mener selvfølgelig det ytre også, ikke bare det indre løpet.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
hvor dan vil du so forskjellen er på RS handguards og airsoft versionene, når du har begge forann deg, hvordan er vekte osv..

5585075[/snapback]

Real steel handguardene føles dobbelt så solide og stødige. Mye av grunnen er nok at RS handguardene er i fiber reinforced nylon med metall på innsiden, dog er de ikke så veldig mye tyngre. Handguardene sitter sinnsykt tett i lag med delta-ringene, så her har vi ingen handguard slark.

Jeg har tatt den såkalte "baseball-testen" med våpenet, og den bestod glitrende. :love:

Lenke til kommentar

Takker og bukker! :love:

Noen er også tatt av Gandalf the Grey (det er hans kamera). Har fargegradert dem litt for å skape det rett looket, uten at det blir forstyrrende. :)

EDIT: Hehe, gratulerte deg visst to ganger der Gunfreak. Laget visst en ny post istedet for å redigere, hehe. :p

Endret av Kyrre (GHL)
Lenke til kommentar
ja veldig fine bilder, MEN hadde hestene på seg brller?

sikkerhet først!!

5616391[/snapback]

Hehe, kampen var vel akkurat over på det tidspunktet. Men under kamp så har hestene diltet etter oss noen ganger, men da har vi skreket at ingen måtte skyte. Og de henger uansett vanligvis lenger opp i åsen, og ute av faresonen. :)

Synes bilde nr 3 var spesielt stilig. Ser ut som herren på bildet bevokter hva det enn måtte være bak gjerdet. Fikk litt Half Life 2 følelse.  :thumbup:

Vi sier ikke nei takk til flere.

5616443[/snapback]

Hehe, takk du! Skal få knipset noen neste helg. :)

Endret av Kyrre (GHL)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...