Seonaith Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) TØFT!! Hvor mye penger legger man i et slikt "prosjekt"? Off, det tør jeg ikke tenke på engang. Det er mer økonomisk å kjøpe seg en Classic Army eller ICS fullmetall rifle, for å si det sånn. Men Marui børser som baser for eksterne og interne oppgraderinger er uslålelig. By the way, har bestilt en slik "Speed loader" eller "BB-loader", som jeg får i natt. Spent på om den egentlig passer TM DE Hardkick. Kunne bytte skulle den ikke passe. Den skal nok passe den. Som Gunfreak nevnte, så får en med en liten dings til å lade opp pistoler. Endret 10. februar 2006 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 hvis du vil gjøre våpet nesten akurat like solid som en ekte m16a2, er å få tak i en ekte stock, men det er et helvete å få instalert det, mye fjøsmekk, trenger også custom lagde batterier. jeg har ikke planer om å gjøre det med min M16, da man bare trenger så solid stock hvis man skal slå i stykker hode på folk... hvor dan vil du so forskjellen er på RS handguards og airsoft versionene, når du har begge forann deg, hvordan er vekte osv.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Synes våpnene er dyre nok som de er jeg. :!: Men som du sier, legger du nok penger i det(og velger Marui), så får du et uslåelig resultat. Selv har jeg lyst til a kjøpe et løp ifra TM SG1 eller PSG1 og montere det på en MP5, sammen med Kurz mag. MP5 skarpskytter rifle... Mener selvfølgelig det ytre også, ikke bare det indre løpet. Endret 10. februar 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 hvor dan vil du so forskjellen er på RS handguards og airsoft versionene, når du har begge forann deg, hvordan er vekte osv.. 5585075[/snapback] Real steel handguardene føles dobbelt så solide og stødige. Mye av grunnen er nok at RS handguardene er i fiber reinforced nylon med metall på innsiden, dog er de ikke så veldig mye tyngre. Handguardene sitter sinnsykt tett i lag med delta-ringene, så her har vi ingen handguard slark. Jeg har tatt den såkalte "baseball-testen" med våpenet, og den bestod glitrende. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 http://www.airsoft-tromso.com/forum/viewto...owtopic=679#847 jeg er waize Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 har sett bilde ditt på airsoft-norge.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Woo Fuckings Hoo jeg fikk endeldig RS handguard til min M16, ikke noe mer knirking. nå er den dønn solid. Endret 16. februar 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Gratulerer! Ingenting er som å legge til real-steel ting på AEGer. Bilder fra helgas kamp: Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 ja den er digg, 3x så tykk som airsoft versionen.. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Poster noen bilder fra oss i Stavanger Airsoft (up & coming MilSim klubb). Noe posering og noe in-game. Endret 17. februar 2006 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Nest nederst lå det en kar.. er det M249 eller M60? EDIT- BTW burde ikke denne tråden gå i Sport/idrett-kategorien egentlig? Endret 16. februar 2006 av Edge Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 det er en m249 ja, er det TOP, CA eller STAR sin? Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Det er Gandalf the Grey med sin STAR M249 ja. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Du som har tatt bildene? Meget gode. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Takker og bukker! Noen er også tatt av Gandalf the Grey (det er hans kamera). Har fargegradert dem litt for å skape det rett looket, uten at det blir forstyrrende. EDIT: Hehe, gratulerte deg visst to ganger der Gunfreak. Laget visst en ny post istedet for å redigere, hehe. Endret 16. februar 2006 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 ja veldig fine bilder, MEN hadde hestene på seg brller? sikkerhet først!! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 :!: -------- Synes bilde nr 3 var spesielt stilig. Ser ut som herren på bildet bevokter hva det enn måtte være bak gjerdet. Fikk litt Half Life 2 følelse. Vi sier ikke nei takk til flere. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) ja veldig fine bilder, MEN hadde hestene på seg brller? sikkerhet først!! 5616391[/snapback] Hehe, kampen var vel akkurat over på det tidspunktet. Men under kamp så har hestene diltet etter oss noen ganger, men da har vi skreket at ingen måtte skyte. Og de henger uansett vanligvis lenger opp i åsen, og ute av faresonen. Synes bilde nr 3 var spesielt stilig. Ser ut som herren på bildet bevokter hva det enn måtte være bak gjerdet. Fikk litt Half Life 2 følelse. Vi sier ikke nei takk til flere. 5616443[/snapback] Hehe, takk du! Skal få knipset noen neste helg. Endret 16. februar 2006 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Er så sugen etter å spille nå... huff... Hadde vi bare hatt litt bedre vær. Ja, ja, vi får nøye os med bildene til da. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 få noen briller til hestene så kan dere ha cavaleri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå