Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får sikkert MP5n på mandag eller tirsdag nå.

 

Men er litt usikker på hvordan millitær outfit jeg skal ha, har sett litt på M98. Hvordan outfit bruker dere til skogsbruk?

 

Det kommer helt an på hva du selv syns er kulest og mest effektivt. Hvis du skal drive mye med MilSim og vil ha mest mulig korrekt kit osv. så går det fort mye penger, eller om du bare vil ha noe som ser kult ut, med innslag av Real Steel siden det oftest er en grunn til at noen av fargekombinasjonene er brukt.

 

Norsk er jo fin i norsk skog, er jo grunnen til at den blir brukt. Selv bruker jeg Multicam som egentlig er litt for lys for norsk skog, men jeg liker den. Ellers brukes mye American Woodland, MARPAT, Flecktarn og DPM. Det kommer mye an på hvordan det ser ut der du skal spille, om skogen er åpen og lys eller tett og mørk osv. Kan jo alltids bruke DCU, ACU eller andre urban og desert kamoer også hvis du syns det ser kult ut, men da vil det jo ikke være så effektivt.

 

Norsk med Norsk, OD, RG eller CB

Multicam med Multicam, Tan eller noe OD

Woodland med Woodland, OD, RG eller CB, DPM kanskje Tan

Flecktarn med Flecktarn

MARPAT med CB (USMC), OD, kanskje RG og Tan med tror ikke helt den kombinasjonen passer helt

DPM med DPM, OD, RG eller CB, Woodland kanskje Tan (DPM og Woodland er ganske like imo)

ACU med alt som ikke er en annen kamo! ACU, Sort, OD, RG (US Rangers), CB, Tan.

Desert kamo med desert, tan, CB, Sort eller skog kamo fra samme nasjon.

 

Titt litt på bilder osv. finn noen fargekombinasjoner du syns passer fint sammen og kjør på.

Lenke til kommentar

Er det noen som har fått denne feilmeldingen etter å ha betalt med Paypal hos Redwolf?

 

"Internal System error, please contact our staff

Please provide your username, email, order details, transaction reference number and approval code"

 

Har nettopp fått e-post om at bestillingen min holder på å bli behandlet. Da trenger jeg kanskje ikke å bry meg om denne?

Lenke til kommentar

Jeg har jo byttet grep på mine to (det er kanskje det du også holder på med?), og da har jeg skrudd motorene så langt inn jeg kan, også sluppet dem ut bittelitt (1/4, eller 1/2 omdreining).

 

Jeg var så uheldig at jeg stilte motoren på den ene riflen feil vei, altså utover. Det medførte til at drevet på motoren ble delvis oppspist. Jeg skrudde den så langt inn jeg kunne etterpå, og det fungerte overraskende nok veldig bra. Lyden var samme som før, og den har ikke blitt verre siden.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Er det noen som har erfaring med GALIL SAR Nr. 918 - Full Metall, AEG og Mauser SR PRO Tactical - Full metall, Bolt action fra softgunweb.no???

Jeg lurer også på:

Hva er alderen for medlemer i softgunklubb. Om det finnes "voksen" folk der.

Får man lov å bli med på leken med Mauser SR PRO Tactical (2 J)?

Lenke til kommentar

Hvis du er så gammel, så er det nok sikkert ikke noe problem. Nå vet ikke jeg hvor du bor da, men du finner sikkert veldig mye informasjon på internettsidene til din lokale airsoft-klubb.

 

Jeg tror kanskje det safeste for din del som aldri (?) har spilt airsoft før, er å kjøpe en helautomatisk AEG, siden du da kan spille det meste, uten å være avhengig av åpne baner elns.

Lenke til kommentar
Er det noen som har erfaring med GALIL SAR Nr. 918 - Full Metall, AEG og Mauser SR PRO Tactical - Full metall, Bolt action fra softgunweb.no???

Jeg lurer også på:

Hva er alderen for medlemer i softgunklubb. Om det finnes "voksen" folk der.

Får man lov å bli med på leken med Mauser SR PRO Tactical (2 J)?

 

Ikke kjøp fra softgunweb. Pengegriske folk som bare selger deg billige kinaklone våpen til 3-4 ganger prisen av den samme softgunnen i Hong Kong. Mauseren har ikke noen muligheter for oppgraderinger så om noe ryker så sitter du med en fin pyntegjenstand på veggen. Som Arne sa, så ville jeg anbefalt en AEG i low til mid range prisklassen som en begynner våpen. King Arms og G&P lager rimelige og gode våpen som jeg ville anbefalt. Ta en kikk på Redwolfairsoft, wgcshop eller uncompany for et stort utvalg av litt mid til high end våpen, og RSOV og Gunnerairsoft for low til mid end våpen.

 

Finn en modell du liker og så søk litt rundt på hva de forskjellige produsentene lager i den modellen. Det jeg gjør når jeg kikker rundt hvertfall. Om du vil ha RIS, Cranestock osv. Vi har folk i alle aldre i vår klubb, scorpions.no og holder til i Oslo området ;)

 

Bare å komme med spørsmål så kan vi helt sikkert hjelpe deg her.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor man kan få tak i en Skikelig kraftig gass sniper som koster rundt 1000 og 2000. ikke Tactical Sniper GNB denne er jo kraftig men ikke presis. satte et veldig bra kikert sikte på. stilte på siktet mange ganger men det var like upresist. jeg vill helst ha en som ligner på Barett. 50 cal.

 

Spør du ofte i skobutikker om hvor du finner dritgode løpesko som er like bra som Nike sin Pro linje,

men som bare koster en fjerdedel?

Du får det du betaler for... tro det eller ei.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor man kan få tak i en Skikelig kraftig gass sniper som koster rundt 1000 og 2000. ikke Tactical Sniper GNB denne er jo kraftig men ikke presis. satte et veldig bra kikert sikte på. stilte på siktet mange ganger men det var like upresist. jeg vill helst ha en som ligner på Barett. 50 cal.

 

Spør du ofte i skobutikker om hvor du finner dritgode løpesko som er like bra som Nike sin Pro linje,

men som bare koster en fjerdedel?

Du får det du betaler for... tro det eller ei.

 

Thats a fact

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...