Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Lang, sprø og knekker som en fyrstikk imo. CA er den eneste som har klart å lage en "solid" G3 og selv den er sprø og kan knekke. De fleste som kjøper en G3 bytter til RS (Real Steel / ekte) kolbe og gjerne frontskjefte for å unngå dette. Dette er fordi festene mellom kroppen og kolbe/frontskjefte er festet på en litt mindre solid måte en f.eks ArmaLites osv. Så blir mer et prosjekt våpen, kan bli veldig kul hvis du faktisk gjennomfører det, men ellers er ikke den noe særlig imo.

Lenke til kommentar

Har veldig god erfaring med softguns.no enkelte ting kan jo ta tid, men slik er det jo alle plasser.

Det med sms/telefon er vel bare når du bestiller sånn postordre eller hva det heter, fikk litt jernteppe nuh. Men hvertfall sånn hvor du ikke bruker kort. Det gir han en liten garanti.

Lenke til kommentar
Postoppkrav?

 

Velger du postoppkrav betaler for varene i det du henter pakka på postkontoret.

 

Handlet akkurat noen briller og litt annet småtteri på Softguns.no. Bestilte på tirsdag og fikk pakka på torsdag, meget rask levering! En venn av meg har bestilt mye der og har kun gode erfaringer! Hyggelig fyr som også tar telefonen/besvarer mail, var hans erfaring.

 

Hadde tenkt til å kjøpe en brukt JG mp5, men den ble solgt før jeg fikk kjøpt den, så må kjøpe noe annet. Ønsker en grei, relativt driftsikker aeg til rundt 1500-2000kr med lader og batteri. Skal brukes i ny og ne på et privat skogsområde sammen med venner, men ser på det som en fordel at den ikke overstiger 350fps tilfelle jeg vil prøvespille i en klubb. Har litt lyst på en mp5 med fast kolbe, men er åpen for andre forslag. Hvordan er sportline serien til CA? Er det ok, eller kan man likegodt kjøpe Jing Gong eller Cyma?

Lenke til kommentar
Er det noen som har erfaring med Softguns.no?

 

La inn en ordre på mandag og har enda ikke fått pakken (bruker jo og ta ca 1uke). Også synes jeg det var litt rart at jeg måtte sende en sms for og bekrefte kjøpet

 

Skal nevnes at han har nettopp har flyttet butikken sin opp en etasje og har hatt mye å gjøre med å fikse til alt sammen. Så det kan også være grunnen til at ting har tatt litt tid ;)

Lenke til kommentar

Hei! Lurer på om det finnes noen butikker rundt Porsgrunn-Horten-Moss-Svinesund som selger airsoft i butikk? Hadde vært greit å tatt en titt og kanskje fått noen anbefalinger. Siden jeg nesten/aldri har sett en airsoftbutikk i Norge, så lurer jeg på om det i hele tatt er lov?

Lenke til kommentar
Det er nok helt lovlig, ja. Forøvrig kan du få en del gode råd her og ellers på nettet også. :]

 

Ja, okai. Er eier av CA MA415 SPC selv, så har spilt litt, men lurer på om det er noen som driver butikk i Norge? Grunnen er at jeg har en kompis som gjerne vil kjenne på våpnene før han bestemmer seg.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...