KingArms Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 King arms, er dette samme fabrikken som det andre albumet du viste meg? Stemmer Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) <a href="http://www.airsoftpost.com/version-matrix-...ck-p-28748.html" target="_blank" rel="nofollow">http://www.airsoftpost.com/version-matrix-...ck-p-28748.html</a> hva syns dere om den? tenker litt på å kjøpe den Endret 11. mai 2009 av medlem-173043 Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 <a href="http://www.airsoftpost.com/version-matrix-...ck-p-28748.html" target="_blank" rel="nofollow">http://www.airsoftpost.com/version-matrix-...ck-p-28748.html</a> hva syns dere om den? tenker litt på å kjøpe den Lang, sprø og knekker som en fyrstikk imo. CA er den eneste som har klart å lage en "solid" G3 og selv den er sprø og kan knekke. De fleste som kjøper en G3 bytter til RS (Real Steel / ekte) kolbe og gjerne frontskjefte for å unngå dette. Dette er fordi festene mellom kroppen og kolbe/frontskjefte er festet på en litt mindre solid måte en f.eks ArmaLites osv. Så blir mer et prosjekt våpen, kan bli veldig kul hvis du faktisk gjennomfører det, men ellers er ikke den noe særlig imo. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er det noen som har erfaring med Softguns.no? La inn en ordre på mandag og har enda ikke fått pakken (bruker jo og ta ca 1uke). Også synes jeg det var litt rart at jeg måtte sende en sms for og bekrefte kjøpet Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Har veldig god erfaring med softguns.no enkelte ting kan jo ta tid, men slik er det jo alle plasser. Det med sms/telefon er vel bare når du bestiller sånn postordre eller hva det heter, fikk litt jernteppe nuh. Men hvertfall sånn hvor du ikke bruker kort. Det gir han en liten garanti. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Softguns er helt trygg ja.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Postoppkrav? Velger du postoppkrav betaler for varene i det du henter pakka på postkontoret. Handlet akkurat noen briller og litt annet småtteri på Softguns.no. Bestilte på tirsdag og fikk pakka på torsdag, meget rask levering! En venn av meg har bestilt mye der og har kun gode erfaringer! Hyggelig fyr som også tar telefonen/besvarer mail, var hans erfaring. Hadde tenkt til å kjøpe en brukt JG mp5, men den ble solgt før jeg fikk kjøpt den, så må kjøpe noe annet. Ønsker en grei, relativt driftsikker aeg til rundt 1500-2000kr med lader og batteri. Skal brukes i ny og ne på et privat skogsområde sammen med venner, men ser på det som en fordel at den ikke overstiger 350fps tilfelle jeg vil prøvespille i en klubb. Har litt lyst på en mp5 med fast kolbe, men er åpen for andre forslag. Hvordan er sportline serien til CA? Er det ok, eller kan man likegodt kjøpe Jing Gong eller Cyma? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jing Gong sin MP5 RAS kan være et godt valg der, igrunn. Helmetall, og RIS-skinner som du kan bruke til å sette på lykter og slikt. Tror den skal passe fint innenfor prisnivået ditt også. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 styr unna sportsline, det er helplast og de tåler utrolig lite. De skyter sånn passe men ofte ting som blir ødelagt på dem. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Er det noen som har erfaring med Softguns.no? La inn en ordre på mandag og har enda ikke fått pakken (bruker jo og ta ca 1uke). Også synes jeg det var litt rart at jeg måtte sende en sms for og bekrefte kjøpet Skal nevnes at han har nettopp har flyttet butikken sin opp en etasje og har hatt mye å gjøre med å fikse til alt sammen. Så det kan også være grunnen til at ting har tatt litt tid Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 ah, ok Pakken kom heller ikke idag =/ Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hei! Lurer på om det finnes noen butikker rundt Porsgrunn-Horten-Moss-Svinesund som selger airsoft i butikk? Hadde vært greit å tatt en titt og kanskje fått noen anbefalinger. Siden jeg nesten/aldri har sett en airsoftbutikk i Norge, så lurer jeg på om det i hele tatt er lov? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Det er nok helt lovlig, ja. Forøvrig kan du få en del gode råd her og ellers på nettet også. :] Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Det er nok helt lovlig, ja. Forøvrig kan du få en del gode råd her og ellers på nettet også. :] Ja, okai. Er eier av CA MA415 SPC selv, så har spilt litt, men lurer på om det er noen som driver butikk i Norge? Grunnen er at jeg har en kompis som gjerne vil kjenne på våpnene før han bestemmer seg. Endret 17. mai 2009 av -Lasse Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Det eneste stedet jeg har sett airsoft i butikk er hos Pentagon, som selger (etter mine observasjoner) relativt lav-kvalitets våpen. Mulig at Sandefjord Paintball selger fra butikk, men det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hobbyhuset og ED Sport har også butikker.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Army shop i Ski og på Strømmen selger også softguns, ellers tror jeg det er ytterst få butikker som selger det rundt om i landet. Man må jo ha tillatelse til å selge våpen hvis man vil selge softguns, så det kan sikkert ha noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå