Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Noen venner av meg har ordnet seg med et skogsområde der de vil spille litt airsoft fremover. I den anledning tenkte jeg kanskje å kjøpe meg et våpen og nødvendig beskyttelsesutstyr. Ønsker ikke å legge så mye penger i dette ,blir antagelig bare med en sjelden gang uansett. Har lest litt på nettet om airsoft og fått et lite inblikk i hva slags våpen som er bra, ok og dårlig. Ser at både prisene og utvalget er overlegent hos HK sjappene, men ønsker til tross å bestille fra en Norsk forhandler.

 

Briller og tannbeskyttelse er vel det som trengs av beskyttelse. Hva tror dere om denne tannbesyttelsen og disse brillene?

 

Når det kommer til våpen ønsker jeg å holde meg rundt 1500kr. Kjenner flere som har kinavåpen fra Jing gong og Cyma, så tror jeg skal ta sjangsen på en kinaklone. Noen som har erfaringer med Cyma mp5a4 eller Jing Gong mp5a4 ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Våpen får noen andre si noe om.

 

Men uansett så bør du kontakte softguns.no og spørre om de har Mouth Guarden på lager. Jeg bestilte, og da hadde de den ikke på lager, så pakken ble sendt uten mouth guarden.

 

Da får du de sikkert seinere. Eller så har de bare glemt den :)

Lenke til kommentar

No står det mellom to handlevogner

 

rsov:

 

 

kkkkkkkkkkkkkkkk.jpg

 

lll.jpg

 

 

 

wgcshop:

 

 

545.jpg

 

 

 

Plusset med wgcshop er at dei har hop up chamber, men dei har ikkje siktet eg har sett på + rail. Det er stikk motsatt med rsov. Er frakta på wgcshop dyr? Har prøvd å gått så langt som mulig i bestillingsprosessen, men eg har ikkje fått vite summen på frakta.

 

Kva slags handlevogn ville du/de gått for?

Lenke til kommentar
Heisann.

 

Noen venner av meg har ordnet seg med et skogsområde der de vil spille litt airsoft fremover. I den anledning tenkte jeg kanskje å kjøpe meg et våpen og nødvendig beskyttelsesutstyr. Ønsker ikke å legge så mye penger i dette ,blir antagelig bare med en sjelden gang uansett. Har lest litt på nettet om airsoft og fått et lite inblikk i hva slags våpen som er bra, ok og dårlig. Ser at både prisene og utvalget er overlegent hos HK sjappene, men ønsker til tross å bestille fra en Norsk forhandler.

 

Briller og tannbeskyttelse er vel det som trengs av beskyttelse. Hva tror dere om denne tannbesyttelsen og disse brillene?

 

Når det kommer til våpen ønsker jeg å holde meg rundt 1500kr. Kjenner flere som har kinavåpen fra Jing gong og Cyma, så tror jeg skal ta sjangsen på en kinaklone. Noen som har erfaringer med Cyma mp5a4 eller Jing Gong mp5a4 ?

 

Jing Gong G36c .Det er en bra rifle! koster samme som den mp5'n også..

Lenke til kommentar

Til slike våpen er det vel .20g eller .25 som er det vanligste. .20 fungerer fint her, men det kommer vel litt an på hvor høy hastighet kulene har.

 

Noen som har spilt i dag? Vi spilte på banen vår. Startet dårlig med pissvær og manglende briller (jeg måtte bruke noen skikkelig dårlige reservebriller med rødt glass). Hopuppen var fukket. Fortsatte egentlig i samme stil helt til vi gikk hem, inklusiv misting av handguard (wtf?), misting av pins, lite batteri og en sniper med ødelagt bolt. Heldigvis fungerte mitt utstyr noelunde... :) Satser på sol neste kamp da... :)

 

Andre?

Lenke til kommentar

Jeg har hørt flere steder at Jing Gong g36 er blant de beste, om ikke det beste kinaklonegæveret når det kommer til holdbarhet. Har prøvd den selv, men kunne tenkt meg noe annet. Tror det fort kan bli den mp5`en fra Jing Gong.

 

Hvordan er sforresten portline serien fra CA? Ser de får variert omtale rundt om kring, noen som har en?

Endret av Nauz
Lenke til kommentar
Til slike våpen er det vel .20g eller .25 som er det vanligste. .20 fungerer fint her, men det kommer vel litt an på hvor høy hastighet kulene har.

 

Noen som har spilt i dag? Vi spilte på banen vår. Startet dårlig med pissvær og manglende briller (jeg måtte bruke noen skikkelig dårlige reservebriller med rødt glass). Hopuppen var fukket. Fortsatte egentlig i samme stil helt til vi gikk hem, inklusiv misting av handguard (wtf?), misting av pins, lite batteri og en sniper med ødelagt bolt. Heldigvis fungerte mitt utstyr noelunde... :) Satser på sol neste kamp da... :)

 

Andre?

 

Spilte idag jeg også, var sol, varmt og støvete. Veldig bra spill med over 60 glade mennesker. En del jenter som var med i dag også til en forandring. Alt funka topp også, litt mye vind til lange skudd men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...