Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har sett på produkt nr. 12591

på softgunweb.no

nokken som vet nokken om det geværet..nokke erfaring?

 

For det første må jeg nesten le litt av at de har kalt den I am Legend rifle :p Den er ikke i nærheten av lik til den som blir brukt i filmen :p

 

Legend_M4_Firearm_1_1.jpg

 

For det andre er det snakk om denne riflen her; http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...roducts_id=1393 så kan du jo velge om du synes 3500kr er verdt det. Greit at du får med litt mer på den fra ED Sport, men det kan du forsåvidt også bestille fra Gunner. Jing Gong lager greie M4er, men syns Dboys sine har finere finish, og internt så er de like "gode" med hver sine styrker og svakheter.

Endret av KingArms
Lenke til kommentar
har sett på produkt nr. 12591

på softgunweb.no

nokken som vet nokken om det geværet..nokke erfaring?

 

For det første må jeg nesten le litt av at de har kalt den I am Legend rifle :p Den er ikke i nærheten av lik til den som blir brukt i filmen :p

 

Legend_M4_Firearm_1_1.jpg

 

For det andre er det snakk om denne riflen her; http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...roducts_id=1393 så kan du jo velge om du synes 3500kr er verdt det. Greit at du får med litt mer på den fra ED Sport, men det kan du forsåvidt også bestille fra Gunner. Jing Gong lager greie M4er, men syns Dboys sine har finere finish, og internt så er de like "gode" med hver sine styrker og svakheter.

 

på denne følgte det med rødpunktssikt

Lenke til kommentar

Var veldig skuffa over korleis Gunnerairsoft hadde pakka inn tinga. Dei slengte kulene og resten i samme øskje som våpena, og delar var knekt på min ak, og på ein anna ak var det lause delar inni. Hadde til og med ikkje tatt ut kulene frå magasina.

Lenke til kommentar

Deler som var knekt? Det var da ikke bra. :(

 

Jeg som bestilte fra RW fikk da også alt oppi samme pakken som KA-geværet mitt, så jeg går ut fra at det er vanlig praksis, sikkert for å gjøre shippingen litt enklere, og for å gjøre pakken litt mer robust i frakten.

Lenke til kommentar
Var veldig skuffa over korleis Gunnerairsoft hadde pakka inn tinga. Dei slengte kulene og resten i samme øskje som våpena, og delar var knekt på min ak, og på ein anna ak var det lause delar inni. Hadde til og med ikkje tatt ut kulene frå magasina.

 

Da kan du jo bytte den, bare ta bilde å send med en forklaring på mail..

Lenke til kommentar

Nja, har fått refundert store deler av beløpet da jeg handla på ebay en gang. Gav dårlig erfaring på en vare jeg fikk, hvor jeg 30min etterpå fikk en mail hvor de sa at de skulle sende tilbake beløpet mot at jeg endret erfaringen.

 

Dog er det veldig begrenset med hva du får på ebay, mulig ehobby Asia har noe.

 

Har ikke hørt no særlig om folk som har fått nye ting fra de store HK sjappene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...