Hotel Papa Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Tannbeskytter er go' stemning! Drit i om det ser jalla ut, er mye billigere å betale 50kr enn 5-10.000kr. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg spiller med tannbeskyttelse, men noen ganger er den ufattelig irriterende, og i noen tilfeller brekker jeg meg og er på nippet til å kaste opp på grunn av at den irriterer "taket" i munnen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Du kan jo prøve å kutte av deler på tannbeskytteren. Det viktigste er delen foran tenna, ellers kan du sikkert "dremle" litt for å gjøre den mer komfy. Lenke til kommentar
alekf Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 har sett på produkt nr. 12591 på softgunweb.no nokken som vet nokken om det geværet..nokke erfaring? Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) har sett på produkt nr. 12591på softgunweb.no nokken som vet nokken om det geværet..nokke erfaring? For det første må jeg nesten le litt av at de har kalt den I am Legend rifle Den er ikke i nærheten av lik til den som blir brukt i filmen For det andre er det snakk om denne riflen her; http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...roducts_id=1393 så kan du jo velge om du synes 3500kr er verdt det. Greit at du får med litt mer på den fra ED Sport, men det kan du forsåvidt også bestille fra Gunner. Jing Gong lager greie M4er, men syns Dboys sine har finere finish, og internt så er de like "gode" med hver sine styrker og svakheter. Endret 30. april 2009 av KingArms Lenke til kommentar
alekf Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 har sett på produkt nr. 12591på softgunweb.no nokken som vet nokken om det geværet..nokke erfaring? For det første må jeg nesten le litt av at de har kalt den I am Legend rifle Den er ikke i nærheten av lik til den som blir brukt i filmen For det andre er det snakk om denne riflen her; http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...roducts_id=1393 så kan du jo velge om du synes 3500kr er verdt det. Greit at du får med litt mer på den fra ED Sport, men det kan du forsåvidt også bestille fra Gunner. Jing Gong lager greie M4er, men syns Dboys sine har finere finish, og internt så er de like "gode" med hver sine styrker og svakheter. på denne følgte det med rødpunktssikt Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 En god kampsport tannbeskytter er mye mer komfortabel en den du kan få tak i på nasf forumet, men så koster de ca 3ganger så mye.. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 på denne følgte det med rødpunktssikt Nevnte det...sa at du får med litt mer på den ED Sport, men det kan du bestille ved siden av uansett fra Gunner ca 40-100$ for et sikte, og lykt vil du vel 90% av gangene ikke bruke. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 ved valg av lykt kan man kjøpe jallastuff så lenge den ser tålig ut Kan ikke tro at lykt blir så mye brukt nei Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Da er KWA M4A1 og 4-point stock på vei, og Diemaco C8 SFW løp, Elcan sikte og SA80 sling i hus ^^ Digg med prosjekt Endret 1. mai 2009 av Northern Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Var veldig skuffa over korleis Gunnerairsoft hadde pakka inn tinga. Dei slengte kulene og resten i samme øskje som våpena, og delar var knekt på min ak, og på ein anna ak var det lause delar inni. Hadde til og med ikkje tatt ut kulene frå magasina. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Deler som var knekt? Det var da ikke bra. Jeg som bestilte fra RW fikk da også alt oppi samme pakken som KA-geværet mitt, så jeg går ut fra at det er vanlig praksis, sikkert for å gjøre shippingen litt enklere, og for å gjøre pakken litt mer robust i frakten. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hmm, hadde trodd RW og Gunner hadde gjort det bedre med tanke på hvor store de er. Aldri opplevd slikt med RSOV eller WGC. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Var veldig skuffa over korleis Gunnerairsoft hadde pakka inn tinga. Dei slengte kulene og resten i samme øskje som våpena, og delar var knekt på min ak, og på ein anna ak var det lause delar inni. Hadde til og med ikkje tatt ut kulene frå magasina. Da kan du jo bytte den, bare ta bilde å send med en forklaring på mail.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg har fått to defekte batterier fra RW... Kan bare glemme å få igjen penger eller få noen nye De er noen sleipe jævler. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Får du ikke? Jeg fikk et som var ødelagt, og da måtte jeg i så tilfelle sende det tilbake før de sendte meg nytt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ja, og det er passe dyrt å sende stuff tilbake. Betaler liksom for å få et nytt batteri når det gamle er ødelagt. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 De skulle nå visstnok refundere frakten hos meg da. Vet du om noen som bare driter i å få det tilbakesendt og bare sender deg et nytt? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Nja, har fått refundert store deler av beløpet da jeg handla på ebay en gang. Gav dårlig erfaring på en vare jeg fikk, hvor jeg 30min etterpå fikk en mail hvor de sa at de skulle sende tilbake beløpet mot at jeg endret erfaringen. Dog er det veldig begrenset med hva du får på ebay, mulig ehobby Asia har noe. Har ikke hørt no særlig om folk som har fått nye ting fra de store HK sjappene. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg har bestilt et batteri fra ehobby asia, så jeg hååper de leverer som avtalt da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå