Arne Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jo, det gjør jeg, jeg har det selv faktisk. Men det kan jo være ganske risky siden jeg kanskje ødelegger det og da får jeg hvertfall ikke nytt? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Tror dere det vil gå bra å lodde? Det er ikke så vanskelig går jeg ut fra? Hvor stor er sjansen for at jeg må sende tilbake det ødelagte batteriet før jeg får et nytt? Kan det være at jeg får et nytt i posten uten å måtte sende det gamle tilbake, evt. å ta et bilde av det ødelagte som dokumentasjon og sende? Jeg vet det er noen som vet noe om dette her! Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) min m24. Faaan, kan ikke si noe annet enn at den var jækli hawt edit: Men ja folkens, spurte etter en billig m203 til m4 min Når jeg sa billig mente jeg bare en billig replica men som enda ser nokså troverdig ut. Har på følelsen at hvis kjøper noe dyrt noe for et par lapper, at det ikke kommer til og bli brukt så alt for mye. Jeg så en spring-ting for 200 kroner en eller annen plass men greier ikke og finne den igjen. Endret 21. april 2009 av Douchbag Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Arne, du må uansett sende inn batteriet ditt hvis du vil bytte det. Jeg ville prøvd å reparere det selv. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvis jeg må sende det inn, vil det ikke ta flere uker og koste mye i frakt, så det er egentlig like greit å bestille et nytt? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Prøv å reparere den først. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har noen vester jeg har lyst å selge, noen som vet om brukbare sider? QXL suger sjiraffballe og Ebay gir null fortjeneste. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Finn.no og airsoftguns.info Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Prøv å reparere den først. Etter forespørsel fra RW har jeg nå tatt bilder av det ødelagte batteriet, samt den skrapen på det ene magasinet. Hvis jeg er max heldig så får jeg sendt både nytt batteri og nytt magasin når de ser bildene. Hvis jeg er maks uheldig, må jeg sende hele røkla i retur, og jeg får ikke et spillbart gevær før til sommeren... Overgang har jeg bestilt, får den sikkert om en uke eller noe. Bruker en kammerat sin lader frem til da. Men jeg har et problem: Jeg har nå kjøpt et batteri (det som er ødelagt), og det ser slikt ut: Clicky På internett finner jeg et litt annet: Clicky Tror dere nr. 2 vil passe? Litt dumt å måtte bestille alle mine batterier frem til jeg får crane stock fra RW, da de ikke akkurat har billig frakt. Endret 22. april 2009 av Arne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Tips til innstilling av red dotten på famasen min? Skal man først stille inn hop up før man begynner å stille på siktet? Var ute og prøvde å stille det inn, men skuddet kom alltid litt under og til venstre for det eg sikta på, sjølv om eg prøvde å skru overdrevent masse på siktet. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Tips til innstilling av red dotten på famasen min? Skal man først stille inn hop up før man begynner å stille på siktet? Var ute og prøvde å stille det inn, men skuddet kom alltid litt under og til venstre for det eg sikta på, sjølv om eg prøvde å skru overdrevent masse på siktet. Still inn hopupen først ja. Skyt den inn så du ser at du skyter sånn nogenlunde rett og fint, så stiller du inn siktet. Gjerne på 10m eller noe Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Slitter litt med dobbel matting på kuler(ironisk nokk etter eg kjøpte hop-up gummi som skulle gjøre at det ikkje skjedde), kva er den vanligaste feilen å gjøre får å få dobbel matting av kuler? Nokon tips? Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Har nå handla meg et brukt M16A3.. Noen som selger eller hvem om noen som selger, helst brukt, lowcap mag's, silencer og RIS forskjefte? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Se på salgsdelen på airsoftguns.info Lenke til kommentar
Arne Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Er det noen som vet hvordan jeg kan få på forskjefter på M4A1? Jeg prøver og prøver så svetten renner, men jeg får det faan ikke til! Får kanskje til å ta det av, men så vil det ikke på osv. Hendene mine er fulle av sår (både gnagsår og blødende), og innerkanten på forskjeftet holder på å skrapes bort når jeg prøver så mye. Jeg er redd jeg kommer til å ødelegge både forskjefte og hender av å gjøre dette, hvertfall hvis jeg må gjøre det hver gang jeg skal bytte batteri, så jeg håper inderlig noen har noen råd, ellers så blir det nok ikke airsoft på meg i nærmeste fremtid, bare fordi jeg ikke får til å lukke geværet. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Haha, er det helt vanlige frontskall i plastikk? De kan sitte ganske hardt på noen av CA modellene, spesielt på M16 utgavene de har. Du skal dra deltaringen (den runde saken som sitter inntil kroppen) bakover, sette ene skallet i sporet foran ved frontsiktet også skal det så og si falle på plass. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hadde samme problem på min JG m4 Den er neste løsere nå, den sitter støpt men er 10 ganger enklere og få på plass, hatt i rundt 2 måneder nå. Men jeg må enda av med bærhåndtaket for og få ordentlig tak. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det er snakk om den nye King Armsen jeg nettopp har kjøpt meg! Jeg tror jeg får fikset det batteriet det var snakk om som var ødelagt, men jeg får ikke spille på søndag hvis jeg ikke får på forskjeftet... Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ta det av og på noen ganger, bruk litt fett, tynn olje eller noe som kan få det til og gli på plass bedre, bare pass på at ikke dusjes over hele våpenet Beste rådet jeg kommer på, hvis du har noe annet og smøre med enn sillikon bruker du det, silspray kan bli dyrt Lenke til kommentar
akmann Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Er det noen som vet fremgangsmåten for å spille airsoft i naturområder? Regner med man må varsle politi og følge våpenlov, men utenom det? Jeg tenker å henge opp noen posters med info på noen trær i nærområdet og litt "mine" tape for å snevre inn området. Er dette over-kill? Erfaringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå