douchebag Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Like trygt å handle fra Hong Kong (les: Redwolf, WGC, Rsov, Gunner, UNC osv) som å handle fra Norge. Eneste som er kjipt, er at du ikke har no særlig garanti. DITTO. Noen som vet om en crappy m203 til m4-min, tenker på at den skal være mest for look, ikke for dyr. Plastik er ok så lenge det ikke lyser opp på 10meter. Anyone? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hvor mye er "dyr" for deg? Aktuelt å bestille fra HK? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Noen som har prøvt denne fjæren forresten? http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airs...il?prodID=26486 Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg skal inrømme at jeg ikke har lest igjennom hele threaden ettersom jeg er på jobb. Jeg er et veldig fan av Snikskytterrifler, spesielt Remington 700, og lurte derfor på om dere har noe anbefaling til et sted hvor jeg kan få kjøpt en skikkelig kraftkar av en slik. Den skal ha bra trøkk, lang rekkevidde, pris er uviktig. Helst sort, eller mørk camo. Hadde planer om snikskytter i militæret, men grunnet dårlig fysisk form kom jeg ikke inn der. (Syn på topp, kom først i kompaniet på 200m banen, men fysisk form, kondisjon etc strakk ikke til ) Derfor kunne jeg gjerne tenkt meg å drive med airsoft! Om noen hadde klart å oppdrive en Remington700 snikskytterrifle med rått trøkk, kvalitet, og rekkevidde, hadde jeg vært evig takknemmelig Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Må noe oppgraderinger til da, men en m14 er nok fint for deg? Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Må noe oppgraderinger til da, men en m14 er nok fint for deg? Det blir vel litt mer "front line" ? Jeg kan ikke så meget om Airsoft, men er det noen gode gamle "1 skudds bolt-action" langrekkevide rifler der ute? type tunge, lang rekkevidde, stort kaliber? Endret 21. april 2009 av ۩ҲЖҲ۩ Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Denne er kanskje noe da? http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/...il?prodID=18801 Hadde bare lakket om på nytt imo, men liker du det er det jo greit. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Joda, er noen av de, men som sagt, det krever oppgradering... Sjekk litt på www.redwolfairsoft.com eller www.uncompany.com. De gjør oppgraderinger for deg på noen rifler. Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Denne er kanskje noe da? http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/...il?prodID=18801Hadde bare lakket om på nytt imo, men liker du det er det jo greit. Der har du noe ja, takker! Har en forkjærlighet for type bolt-action, selvom det ikke alltid er like praktisk Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvilke deler må som oftest oppgraderes på slike rifler? Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvilke deler må som oftest oppgraderes på slike rifler? En kombinasjon av det som oppgraderes i AEG og i GBB Hopup, løp, valve, trigger. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Alltid noe som kan bli bedre, ja.. En god sniper kan vel skyte ganske nøyaktig på 100 meter? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Nå har jeg fått pakken! Flott gevær, men jeg har et lite problem! Kontakten på laderen min er for stor i forhold til bateriet! Batteriet går dermed ikke i laderen! Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Nå har jeg fått pakken! Flott gevær, men jeg har et lite problem! Kontakten på laderen min er for stor i forhold til bateriet! Batteriet går dermed ikke i laderen! airsoft.no selger overgang tror jeg Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Bestill ny kontakt eller overgang til laderen på Elefun, da. Ikke kjøp stor kontakt til batteriet, for kontaktene blir kanskje så store at de ikke får plass i forkjeftet. Endret 21. april 2009 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Jeg skal inrømme at jeg ikke har lest igjennom hele threaden ettersom jeg er på jobb. Jeg er et veldig fan av Snikskytterrifler, spesielt Remington 700, og lurte derfor på om dere har noe anbefaling til et sted hvor jeg kan få kjøpt en skikkelig kraftkar av en slik. Den skal ha bra trøkk, lang rekkevidde, pris er uviktig. Helst sort, eller mørk camo. Hadde planer om snikskytter i militæret, men grunnet dårlig fysisk form kom jeg ikke inn der. (Syn på topp, kom først i kompaniet på 200m banen, men fysisk form, kondisjon etc strakk ikke til ) Derfor kunne jeg gjerne tenkt meg å drive med airsoft! Om noen hadde klart å oppdrive en Remington700 snikskytterrifle med rått trøkk, kvalitet, og rekkevidde, hadde jeg vært evig takknemmelig Skal du ha rått trøkk så må du ha HPA Hvis du ser på side 543 i denne tråden så ser du noen bilder av min m24. (men du må regne med en del jobb for å få tak i allt du trenger) Skal du kjøpe en "out of the box" rifle som fungerer, er denne definitivt den beste. Endret 21. april 2009 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Bestill ny kontakt eller overgang til laderen på Elefun, da. Ikke kjøp stor kontakt til batteriet, for kontaktene blir kanskje så store at de ikke får plass i forkjeftet. Kan du finne en slik overgang for meg? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 https://hobby-huset.secure.flexiweb.no/productview/19373324/ Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ja, jeg må nok bestille en av de. Men vet dere hva? RW sendte meg et twin-batteri der kontakten mellom de to batteriene var ødelagt! Det var en bro som var knekt tvers over! ÅÅÅh, jeg er så sint! Nå kan jeg ikke spille på søndag like vel! Jeg har sendt mail til RW, men uansett hvor fort de sender batteriet, så får jeg det ikke før søndag uansett. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Du kjenner ingen med loddebolt? Endret 21. april 2009 av Roskov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå