Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Like trygt å handle fra Hong Kong (les: Redwolf, WGC, Rsov, Gunner, UNC osv) som å handle fra Norge.

Eneste som er kjipt, er at du ikke har no særlig garanti.

DITTO.

 

Noen som vet om en crappy m203 til m4-min, tenker på at den skal være mest for look, ikke for dyr. Plastik er ok så lenge det ikke lyser opp på 10meter. Anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal inrømme at jeg ikke har lest igjennom hele threaden ettersom jeg er på jobb.

 

Jeg er et veldig fan av Snikskytterrifler, spesielt Remington 700, og lurte derfor på om dere har noe anbefaling til et sted hvor jeg kan få kjøpt en skikkelig kraftkar av en slik.

 

Den skal ha bra trøkk, lang rekkevidde, pris er uviktig.

Helst sort, eller mørk camo.

 

Hadde planer om snikskytter i militæret, men grunnet dårlig fysisk form kom jeg ikke inn der. (Syn på topp, kom først i kompaniet på 200m banen, men fysisk form, kondisjon etc strakk ikke til :( )

 

Derfor kunne jeg gjerne tenkt meg å drive med airsoft!

 

Om noen hadde klart å oppdrive en Remington700 snikskytterrifle med rått trøkk, kvalitet, og rekkevidde, hadde jeg vært evig takknemmelig ;)

Lenke til kommentar
Må noe oppgraderinger til da, men en m14 er nok fint for deg?

 

Det blir vel litt mer "front line" ? Jeg kan ikke så meget om Airsoft, men er det noen gode gamle "1 skudds bolt-action" langrekkevide rifler der ute? type tunge, lang rekkevidde, stort kaliber?

Endret av ۩ҲЖҲ۩
Lenke til kommentar
Jeg skal inrømme at jeg ikke har lest igjennom hele threaden ettersom jeg er på jobb.

 

Jeg er et veldig fan av Snikskytterrifler, spesielt Remington 700, og lurte derfor på om dere har noe anbefaling til et sted hvor jeg kan få kjøpt en skikkelig kraftkar av en slik.

 

Den skal ha bra trøkk, lang rekkevidde, pris er uviktig.

Helst sort, eller mørk camo.

 

Hadde planer om snikskytter i militæret, men grunnet dårlig fysisk form kom jeg ikke inn der. (Syn på topp, kom først i kompaniet på 200m banen, men fysisk form, kondisjon etc strakk ikke til :( )

 

Derfor kunne jeg gjerne tenkt meg å drive med airsoft!

 

Om noen hadde klart å oppdrive en Remington700 snikskytterrifle med rått trøkk, kvalitet, og rekkevidde, hadde jeg vært evig takknemmelig ;)

 

Skal du ha rått trøkk så må du ha HPA ;) Hvis du ser på side 543 i denne tråden så ser du noen bilder av min m24. (men du må regne med en del jobb for å få tak i allt du trenger)

 

 

 

Skal du kjøpe en "out of the box" rifle som fungerer, er denne definitivt den beste.

post-43249-1240320283_thumb.jpg

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar

Ja, jeg må nok bestille en av de.

 

Men vet dere hva? RW sendte meg et twin-batteri der kontakten mellom de to batteriene var ødelagt! Det var en bro som var knekt tvers over! ÅÅÅh, jeg er så sint!

 

Nå kan jeg ikke spille på søndag like vel! Jeg har sendt mail til RW, men uansett hvor fort de sender batteriet, så får jeg det ikke før søndag uansett. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...