Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
M14 vil nå jeg si blir altfor langt for CQB. Jeg sliter selv med AKMS'en min med lyddemperen påmontert =P

 

Mmm, den er lang ja samme hvordan du snur og vender på det. Men så kommer det jo litt an på hvor du spiller CQB da. I Bockaby og Smelteverket i Sarpsborg hvor jeg har spilt CQB så går det ann med litt lange CQB våpen, siden det er ganske god plass å bevege seg på. Men M14 sin kolbe er det eneste minuset ved å bruke den som CQB våpen imo. hvertfall Socom versjonen. Litt lang å sette i skulderen rundt hjørner osv.

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig, spiller jeg ikke CQB akkurat nå. Vi spiller i en stor og flott skog som minner litt om "Bastogne" vi alle kjenner fra "Band of Brothers" :) Jeg tenkte bare jeg ville ha et våpen med muligheter for dette i fremtiden.

 

Har nå bestemt meg sånn halvvegs for å bestille meg en CYMA M14 Socom. Tenkte også jeg skulle lakkere våpenet i mer norsk skogskamo. Driter jo en lang i alt av garanti og slikt, for det har en jo ikke på China-våpen, spesielt ikke bestilt fra Asia :) Så kan bare lakkere så mye jeg vil :p hehe

Lenke til kommentar

Men den biltema-laderen, står det ikke at den lader 1000mah? Betyr ikke det at jeg lader opp mitt 1700mah-batteri på 1,7 timer?

 

EDIT: Jeg har sendt mail til elefun, så får vi se hva de svarer. Hvis jeg får pakken fra redwolf i slutten av uken er det litt dumt om jeg ikke har lader. Jeg KAN jo selvfølgelig låne noen kamerater sin lader, men det er jo litt stress det da... :hmm:

Endret av Arne
Lenke til kommentar
Betyr dette at hvis jeg bruker 5A på en krets der jeg ikke sprenger sikringen, så lades hele shitten på noen få minutter?!

 

:yes:

 

Skal en rimelig heftig lader til for å ta sikringen på en kurs i huset, husk at strømmen som går ut av laderen ikke samsvarer med strømmen som går inn, da det er forskjellig inn og ut spenning her.

Lenke til kommentar

Jeg pleide å lade de gamle batteriene mine på 4 Ah, selv om batteriene bare lå på 3300 mAh og nedover, og hadde ingen nevneverdige problemer med det. Nå lader jeg alltid på like mange Ah som batteriet ligger på (1C). Da holder batteriene litt lengre. Lurt når du har batterier til over 1K.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Hva tror dere Departed FedEx location GUANGZHOU CN betyr i praksis?

 

Jeg trodde kanskje det betydde at pakken var på flyet. Men det kommer jo ikke noe "Arrived omlastningsterminal Bergen" eller noe, og det ser jo ut som om pakken gikk på flyet i går kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...