Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er jo en form for milsim det, bare ikke hardcore milsim.

bruk cammo, lowcaps, og finn på en backstory på hvorfor man skal ta huset og man har milsim..

5539376[/snapback]

Da skal dere nesten være med oss om sommeren da vi spiller i skauen på nesodden..

I fjor var vi sirka 30stk.. 15 starta i den ene enden og 15 i den andre.. så var det bare å gå på og flanke osv... Ingen story eller noe, bare gikk rett på.. Folka sto med G36 og 2000skudds trommel magasin å bare fyra løs.. For et syn sier jeg bare

Lenke til kommentar

ikke noe slå å måtte holde en bakke topp og 20 folk stormer, og maget går tomt, men en kar stormer mot det, og de må velge, hva er rasktest, bytte mag eller da opp hylstert.

er når man har tømt alle magene til AEG og man bare har pistolen igjen, og fi kommer og kommer. det er adrenalin...

Lenke til kommentar
ikke noe slå å måtte holde en bakke topp og 20 folk stormer, og maget går tomt, men en kar stormer mot det, og de må velge, hva er rasktest, bytte mag eller da opp hylstert.

er når man har tømt alle magene til AEG og man bare har pistolen igjen, og fi kommer og kommer. det er adrenalin...

5539396[/snapback]

kan jeg tenke meg!!

Lenke til kommentar

vel kommer ann på hva du vill, det både hardball og milsim er ca. like billige hvis du går for lavpris valget, at du trenger er våpen, 1-4 mags, og noe å ha magasinene i,(lommer i jakka, eller egene magasiner lommer.

og viktigst av alt, briller(ikke netting masker)

Lenke til kommentar
vel kommer ann på hva du vill, det både hardball og milsim er ca. like billige hvis du går for lavpris valget, at du trenger er våpen, 1-4 mags, og noe å ha magasinene i,(lommer i jakka, eller egene magasiner lommer.

og viktigst av alt, briller(ikke netting masker)

5540712[/snapback]

Enig!

Jeg har funnet ut av at det kanskje lønner seg å kjøpe en Belte som du fester feks Pistol hylster på samtidig som du kan henge Magasinlommer og diverse andre ting på.. Egentlig bedre enn vest, også koster det ikke så mye heller..

Lenke til kommentar

Skal få tak i en ordentlig maske etter hvert, til bursdagen kanskje.

Selv vil jeg spille, som sagt, så realistisk som mulig. Har nesten stock MP5, den har CA HiCap mag og TM tracer. Også har jeg den ekstremt taktiske TM DE... i krom... :!:

Skal få tak i hylster til den, og kanskje en vest av noe slag.

Edit: Ja, også har jeg woodland T-skjorte og bukse med en del lommer.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

noen liker vester, andre liker belte med lommer, noen liker chest riggs.

taktisk sett liker jeg vester, da man får plass til veldig mye, men chest riggs kan være lette og fine å ha, min rigg har plass til 12 mags, noen granater, og er veldig behaglig å ha på seg.. mens DOAV vesten min, har plass til 12 mags, vannflaske, 5-10 pistol magasnier, noen granater, kart, camelback osv...

men har man bare 1-4 mags er et belte med en mag lomme like greit..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...