Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åssen er miljøet i Lyndal?

Ikke-eksisterende. :p Nei, jeg vet ikke. Jeg er ikke så aktiv. Jeg vet det går litt i paintball i alle fall, så det er ikke utenkelig at noen også driver med airsoft.

 

 

Red.: Spørsmål til dere som har peiling på vester; hvilken vest med molle-system er å anbefale? Skal helst ikke være så altfor dyrt.

 

Disse så jo greie ut...

http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airs...il?prodID=25086

http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airs...il?prodID=22352

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Jeg husker vi måtte betale toll da vi bestillte fra Flecktarn.co.uk..

 

Hvor mye måtte du betale i frakt og toll til sammen? Sikler litt over en flecktarn parka

 

Toll på klær er vel 10% eller noe tror jeg. Var det jeg betalte hvertfall. Så pluss på 10% av prisen og 25% av prisen og frakten så vet du sånn ca hvor mye du må ut med. Muligens en 100kr i fortollingsgebyr også.

Lenke til kommentar
Kjøpt uniform fra softguns.no 450,- føler selv den er av veldig god kvalitet og slitesterk, flere som har samme. Ikke at vi har så mye og sammenligne med da. m88 hjelm kjøpte jeg med våpen fra airsoftgunner.com for en skitt og ingenting, hjelmtrekk skal jeg kjøpe for 50kroner fra ebaybanned ettersom det er fraktfritt og ikke blir noe toll for varer under 200,-

 

Var å så der, men kunne ikke finne noe.

 

Jeg fant imidlertid noe på combatservicesupport !

 

Denne pakken:

1 x US MARINE NYCO WOODLAND MARPAT BDU SHIRT

1 x US MARINE NYCO WOODLAND MARPAT BDU TROUSERS

1 x BULLE WOODLAND MARPAT GARRISON CAP

1 x WEB TEX KNEE PADS

£55.00

Incl. Vat

 

Virket som en solid nettbutikk, så gjenstår bare å se hvor mye de skal ha for å frakte varene over dammen! :)

Lenke til kommentar
Jeg husker vi måtte betale toll da vi bestillte fra Flecktarn.co.uk..

 

Hvor mye måtte du betale i frakt og toll til sammen? Sikler litt over en flecktarn parka

 

Toll på klær er vel 10% eller noe tror jeg. Var det jeg betalte hvertfall. Så pluss på 10% av prisen og 25% av prisen og frakten så vet du sånn ca hvor mye du må ut med. Muligens en 100kr i fortollingsgebyr også.

 

Er det ikke 10.9% a?

Lenke til kommentar
Jeg husker vi måtte betale toll da vi bestillte fra Flecktarn.co.uk..

 

Hvor mye måtte du betale i frakt og toll til sammen? Sikler litt over en flecktarn parka

 

Toll på klær er vel 10% eller noe tror jeg. Var det jeg betalte hvertfall. Så pluss på 10% av prisen og 25% av prisen og frakten så vet du sånn ca hvor mye du må ut med. Muligens en 100kr i fortollingsgebyr også.

 

Er det ikke 10.9% a?

 

Tror faktisk det er 10.7% ><

Lenke til kommentar
Får antageligvis min første GBB imorra eller lørdag, tenkte jeg kunne gå innom ED når jeg skal innom kr.sand.

Noen råd om hvilken gass jeg burde velge eller vike unna?

 

Takk på forhånd :)

 

Såvidt jeg vet er vel green gas det eneste alternativet hvis du ikke velger CO2, men da må pistolen din tåle det. ASG sin gass er finfin, Cybergun sin ville jeg styrt unna selv om den visstnok skal gi litt høyere FPS så tviler jeg på det. Men så styrer jeg unna Cybergun generelt også da... :p

Lenke til kommentar
Får antageligvis min første GBB imorra eller lørdag, tenkte jeg kunne gå innom ED når jeg skal innom kr.sand.

Noen råd om hvilken gass jeg burde velge eller vike unna?

 

Takk på forhånd :)

 

Såvidt jeg vet er vel green gas det eneste alternativet hvis du ikke velger CO2, men da må pistolen din tåle det. ASG sin gass er finfin, Cybergun sin ville jeg styrt unna selv om den visstnok skal gi litt høyere FPS så tviler jeg på det. Men så styrer jeg unna Cybergun generelt også da... :p

 

Cybergun er huff-huff, den er vel mange her enige om.

Selv om mitt første spillvåpen var en m6 short fra dem og den var faktisk bra. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...