Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Linkene virker her. Noen flere som har problemer med de? Ebay item 370173925193 og 250397247802.

 

Var vanlig rødpunktsikte jeg så på (Trijicon replica). Den du har så fantastisk ut, men det blir dessverre litt for dyrt for meg. De jeg linket til koster ca. 500 med frakt. Det blir vel fort dyrere hvis jeg vil ha med forstørrelse?

Endret av Kake24
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lyden i Blue--Sky sin rifle er herlig. Vi spilte sammen en gang i ett sommerspill med Vipers. Vi var på hvert vårt lag. Som regel hørte man bare den kjedelige "tatatata"-lyden fra samtlige AEG-er. Men en gang iblant kunne man høre ett og annet fjernt "boom". Det var riflene til Blue--Sky og kompisen hans. :p

 

Spiller du med Vipers?

Var du med på spillet hvor danmark var med i vinter? :p

 

Edit: bestilte m92f fra rsov igår med en sjompis. Bell for 45 dollar, fullmetall, showoff i hylsteret og USMC-kit... jej! :thumbup:

Endret av Douchbag
Lenke til kommentar
Linkene virker her. Noen flere som har problemer med de? Ebay item 370173925193 og 250397247802.

 

Var vanlig rødpunktsikte jeg så på (Trijicon replica). Den du har så fantastisk ut, men det blir dessverre litt for dyrt for meg. De jeg linket til koster ca. 500 med frakt. Det blir vel fort dyrere hvis jeg vil ha med forstørrelse?

 

Med forstørrelse blir det gjerne litt dyrere ja, men syns så absolutt det er verdt det. ACOG har jo forstørrelse i RS så en skikkelig replica burde nesten ha det den også. Ellers så kjøper man det fordi man liker looken på de, og da kan man spare en del penger siden de koster en god del mindre.

Lenke til kommentar
Spiller du med Vipers?

Nei, ikke egentlig. Jeg har bare vært med på sommerspillet til Vipers sommeren 08. Da var det jo også noen dansker der.

 

Vipers ligger, såvidt jeg kjenner til, nærmest. Så det er mest praktisk for meg å spille med dem. Men det er likevel litt over 1 times kjøring hver vei, så det er sjeldent jeg gidder.

 

Spiller du med Vipers?

Lenke til kommentar
Første delen av westen kitet mitt har kommet

 

post-34516-1238500945_thumb.jpg

post-34516-1238500956_thumb.jpg

 

Kul idè! :thumbup: Hvilken type western kit skal du ha?

Wype Wyat Earp fra Tombstone

lingene Kurt Russell har her

tombstone.jpg

 

Finnes det virkelig slike airsoft-revolvere? :O

 

Ja men det er bare tanaka som lager dem, og de er nesten altid utsolgt, jeg måtte kjøpe brukt, fikk både revolveren og hylsteret for 1000kr

Lenke til kommentar

Ja tanaka lager gode våpen, selv om de er spesielister på bolt rifler.

 

Våpenet er tungt på ca. 900g

Meste parten av våpenet er laget av cool tuch plast, mens, tønna, hammeren og avtrekkeren er metal.

 

Du lader våpenet med å fylle gass på tønna, også dytter man kuler inn i vært kammer på våpenet.

 

Den bruker ekstemt lite gass, da det ikke er noe blowback, så en fylling varer i en evighet..

 

Med vanlig 134a gass får man rundt 300fps.

Du må jo trekke tilbake hammern hver gang man skyter så det krever litt mer av skytteren

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en USMC 3-Day Molle ASSAULT BACKPACK BAG CAMPING ACU fra ebuyairsoft på ebay!

 

Fikk sekken idag, 5 dager etterpå (Fra hong-kong til bergen)!

 

Sekken er veldig bra ved første øyekast. Den har en stor lomme med en "laptop" lomme mot ryggen. Videre utover på sekken er det en mellomstor lomme og helt ytterst en liten lomme. Selger påstår at den er vanntett. Stoffet er riktignok vanntett, men ettersom de har sydd på MOLLE system på sekkens utside har det kommet en del hull i det vanntette stoffet!

 

Sekken sitter forøvrig godt på ryggen, men har ikke testet med mye vekt i enda!

 

Men til den bruk jeg skal ha den, jakt og airsoft, er de helt super!

 

Så et spørsmål: Er det noen som vet om en god og rimelig side eller ebay selger som har genuine USMC MARPAT Woodland uniformer? Har sett på flere sider, men de er enten dårlige replicaer eller svært dyre orginale!

Endret av akmann
Lenke til kommentar

Kjøpt uniform fra softguns.no 450,- føler selv den er av veldig god kvalitet og slitesterk, flere som har samme. Ikke at vi har så mye og sammenligne med da. m88 hjelm kjøpte jeg med våpen fra airsoftgunner.com for en skitt og ingenting, hjelmtrekk skal jeg kjøpe for 50kroner fra ebaybanned ettersom det er fraktfritt og ikke blir noe toll for varer under 200,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...