yokomoko Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Så det er ikke selve patronen det kommer ann på? Hvis så er tilfellet kjøper jeg de billigste jeg finner. Som er 8 kr. per patron, gjerne tips om noen vet om steder hvor det er enda billigere Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Så det er ikke selve patronen det kommer ann på? Hvis så er tilfellet kjøper jeg de billigste jeg finner. Som er 8 kr. per patron, gjerne tips om noen vet om steder hvor det er enda billigere Kan jo alltids være litt avhengig av hvor du kjøper fra jo. Kan være f.eks at noen merker ikke har vært like flinke til å tette de skikkelig. Så du kan få noen hvor det har sivet ut litt f.eks. Men generelt vil jeg tro at du kan bruke det billigste du finner. Bare ikke bestill fra utlander Slike ting blir fraktet på bakken og kan ta noen måneder. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Er det denne: http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airs...il?prodID=26586 ...dere alle venter på (og som en har kjøpt), eller er det en annen? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Var det flere enn meg som ventet på noe? Det var uansett ikke Airsoft Surgeon sin MEU, men Socom Gears MEU. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Fuck, nå fikk du meg til å savne kimberen min Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Går og vurderer å kjøpe en sånn ved neste lønning, men har også lyst på nytt gevær >.< Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hva slags gevær har du i tankene? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hva slags gevær har du i tankene? No M16 greier.. Sikler litt på denne, men har så stygge markings på kroppen. Denne er også søt, men synd man ikke kan lukke dust coveret. Noen forslag? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hve med M5 RAS? Knights Armament-logoen er stilig og av høy kvalitet. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Syns ikke det er verdt å betale 95$ mer for en imo styggere kropp, jalla trigger guard og flipup sikter Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 500fps er jo ikke semisniper engang 700fps er mye mer effektiv da du får mye lengre effektiv rekkevidde å kula når målet mye raskere. Samt at da "hører" du som regel når du treffer... edit: skyter da ikke folk i hode på 30m.. Er i Viper's selv, og jeg nekter å spille hvis du drar med deg den børsa =P Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) 500fps er jo ikke semisniper engang 700fps er mye mer effektiv da du får mye lengre effektiv rekkevidde å kula når målet mye raskere. Samt at da "hører" du som regel når du treffer... edit: skyter da ikke folk i hode på 30m.. Er i Viper's selv, og jeg nekter å spille hvis du drar med deg den børsa =P Er ei stund siden jeg var på banen ja.. blir nok med til danmark da Men regner med jeg kommer opp på banen 1 tur eller 2 før det for å teste litt.. Men det er ikke så effektivt på så "små" baner, da man som regler ser hverandre hele tida, i forhold når man kan snike seg rundt på storspill Endret 29. mars 2009 av Blue--Sky Lenke til kommentar
haakl Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 er det noen som vet om softguns.no (buy future tror jeg) er åpent i påsken? Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 er det noen som vet om softguns.no (buy future tror jeg) er åpent i påsken? Jeg vil tro han er åpent ja. Han pleier å skrive om han er stengt. Kan hende det kommer nærmere info om det. Skal innom på mandag tror jeg, kan spørre da Lenke til kommentar
haakl Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 er det noen som vet om softguns.no (buy future tror jeg) er åpent i påsken? Jeg vil tro han er åpent ja. Han pleier å skrive om han er stengt. Kan hende det kommer nærmere info om det. Skal innom på mandag tror jeg, kan spørre da nice, gidder du og sjekke om han har en dboys m4 metall ris? eller noe lignende ? Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 nice, gidder du og sjekke om han har en dboys m4 metall ris? eller noe lignende ? Kan jeg godt. Skal dit bare for å kikke på de nye UTG riflene han har skrytt så mye av siden han var i statene og bare slå av en prat Lenke til kommentar
haakl Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 nice, gidder du og sjekke om han har en dboys m4 metall ris? eller noe lignende ? Kan jeg godt. Skal dit bare for å kikke på de nye UTG riflene han har skrytt så mye av siden han var i statene og bare slå av en prat takk gleder meg til mandag/tirsdag Lenke til kommentar
eflas Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Heisann, jeg lurer på å bestille enten denne: http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...products_id=821 eller denne: http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...roducts_id=1394 Tror dere disse er gode? Hvilken ville dere ha valgt? Lenke til kommentar
haakl Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 ville gått for: http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...products_id=821 men på den andre siden har jo dboys pådratt seg ett ganske godt rykte når det gjelder sine ak'er... Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg kjøpte meg en M4A1 fra dboys. Jeg kjøpte også et slik feste til "carry handle" til å feste et rødpunktsikte på, men jeg fikk det ikke til å passe med min rifle. Finnes det et slikt feste som vil passe sammen med min M4A1? Jeg tar gjerne i mot forslag til andre løsinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå