Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så det er ikke selve patronen det kommer ann på? Hvis så er tilfellet kjøper jeg de billigste jeg finner. Som er 8 kr. per patron, gjerne tips om noen vet om steder hvor det er enda billigere :)

 

Kan jo alltids være litt avhengig av hvor du kjøper fra jo. Kan være f.eks at noen merker ikke har vært like flinke til å tette de skikkelig. Så du kan få noen hvor det har sivet ut litt f.eks. Men generelt vil jeg tro at du kan bruke det billigste du finner. Bare ikke bestill fra utlander ;) Slike ting blir fraktet på bakken og kan ta noen måneder.

Lenke til kommentar
500fps er jo ikke semisniper engang :p 700fps er mye mer effektiv da du får mye lengre effektiv rekkevidde å kula når målet mye raskere. Samt at da "hører" du som regel når du treffer... :ph34r:

 

edit: skyter da ikke folk i hode på 30m..

 

Er i Viper's selv, og jeg nekter å spille hvis du drar med deg den børsa =P

Lenke til kommentar
500fps er jo ikke semisniper engang :p 700fps er mye mer effektiv da du får mye lengre effektiv rekkevidde å kula når målet mye raskere. Samt at da "hører" du som regel når du treffer... :ph34r:

 

edit: skyter da ikke folk i hode på 30m..

 

Er i Viper's selv, og jeg nekter å spille hvis du drar med deg den børsa =P

 

Er ei stund siden jeg var på banen ja.. blir nok med til danmark da ;)

Men regner med jeg kommer opp på banen 1 tur eller 2 før det for å teste litt.. :ph34r: Men det er ikke så effektivt på så "små" baner, da man som regler ser hverandre hele tida, i forhold når man kan snike seg rundt på storspill :D

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar
er det noen som vet om softguns.no (buy future tror jeg) er åpent i påsken?

 

Jeg vil tro han er åpent ja. Han pleier å skrive om han er stengt. Kan hende det kommer nærmere info om det. Skal innom på mandag tror jeg, kan spørre da ;)

nice, gidder du og sjekke om han har en dboys m4 metall ris? eller noe lignende ?

Lenke til kommentar
nice, gidder du og sjekke om han har en dboys m4 metall ris? eller noe lignende ?

 

Kan jeg godt. Skal dit bare for å kikke på de nye UTG riflene han har skrytt så mye av siden han var i statene :p og bare slå av en prat :p

takk :D gleder meg til mandag/tirsdag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...