Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
å satan! niiiiiice, pris totalt?, men hvilken klubb tillater 700 fps med .36 g kuler?? faen meg sykt da....

 

kom på nå, Vipers? og gidder ikke og ta bort ... xD

 

vipers ja, men det er 700 med 0,20g. som gir 600med 0,36. 700/0,36 var bare for å se hvor mye jeg trengte for å skyte gennom et panel bord ;P

 

pris tot for "prosjektet"... rett under 20k med allt av frakt og mva ink(bestillt fra mange forskjellige plasser).Og har en del deler jeg ikke bruker (blant annen 4 inner løp..må jo teste litt :p))

 

Har best gun hop up kittet nå og DB custom 6,01 650mm. Men har bestillt vsr hopup kit og pdi 6.01mm 554mm vsr løp. Det skal gi en del bedre presisjon. Håper på effektiv rekkevidde på 80-100+m.

Lenke til kommentar
Det blir bare for mye, helt unødvedig syns jeg.

Viss du ikke greier å treffe med 500fps treffer du ikke noe bedre med 700

 

hvorfor det? 500fps er jo ikke semisniper engang :p 700fps er mye mer effektiv da du får mye lengre effektiv rekkevidde å kula når målet mye raskere. Samt at da "hører" du som regel når du treffer... :ph34r:

 

edit: skyter da ikke folk i hode på 30m..

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar
Softguns.no du tenker på?

 

Tipper en 20min, alt avhengig av trafikken. Tror han har stengt på Lørdager, though.

søren... det er liksom lørdag/søndag jeg har sjansen til og stikke ned... tar 1 time og kjøre til oslo, eller mer om det er trafikk :/

Lenke til kommentar
Ser ikke helt poenget med å eie softgun hvis en er under 18 år, da ingen softgun-klubber blir å ta inn folk under 18.

 

 

jeg ser heller ikke grunnen til å stikke hånda i en kjøtt kvern, men folk gjør det også..

 

Er ikke denne på gullkorn stedet må den bare komme dit :D ledde godt der ja :)

edit: hvordan får man lagt til et gullkorn? fant det ut :D

Endret av CP-ape
Lenke til kommentar
Poenget med å quote så gamle innlegg da? :p

 

Han har jo ikke rett en gang, nedre grense er 16år (med verge). Du er vel over 18år eller?

 

du har faktisk egentlig ikke rett du heller, det er 16 år de fleste klubber tar inn, men det er ingen nedre grense for å skyte med softgun så lenge du skyter med verge... :mrgreen:

Lenke til kommentar

Skal kjøpe nye co2 patroner til gunen nå. På de gamle 12 g patronene eller var det esken til pistolen (?) sto det at en patron holdt 250-300 skudd får den må byttes. Mens flere steder har jeg lest at en patron klarer 5-70 skudd bare. Hva er det som stemmer? Er det forskjell på varigheten? De patronene jeg skyter med nå klarer hvert langt mer en 50-70 skudd før jeg må bytte

Lenke til kommentar
Skal kjøpe nye co2 patroner til gunen nå. På de gamle 12 g patronene eller var det esken til pistolen (?) sto det at en patron holdt 250-300 skudd får den må byttes. Mens flere steder har jeg lest at en patron klarer 5-70 skudd bare. Hva er det som stemmer? Er det forskjell på varigheten? De patronene jeg skyter med nå klarer hvert langt mer en 50-70 skudd før jeg må bytte

 

Er litt fra våpen til våpen. Noen bruker mer gass enn andre simpelt som det. Dette kan komme av hvor mye som slipper gjennom ventilen per skudd. Noen pistoler har high-flow valves som gir mer litt punch, men bruker mer gass. Dette gjelder da green gas og slikt, men tipper at dette gjelder like mye for CO2 patroner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...