Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det noen andre magasiner som passer til den d-boys m4'en, som de har på lager.?

Mine JG m4-magasiner passer glætt i D-boysen til kompisen min, han har riktig nok en m16, mk.12 eller noe sånt, men bruker samme magasiner som m4.

et review jeg så av den sa de at jing gong magasinene ikke passet i den :hmm: de så alt for små ut :hm:

Lenke til kommentar
Dette er vel en av de få sniper riflene som faktisk leverer "out of the box"

:cool:http://www.airsoftextreme.com/store/index....roducts_id=4037 men det koster å være kar :p

For 2200$ hadde jeg mye heller kjøpt meg en AirsoftSurgeon custom rifle. Der har du kvalitet rett fra Hong Kong, fra første skudd :p

De er dårlige i forhold da.. Kan ikke se de har bytta noe innvendig i de, og er det standar hopupen så er presisjonen elendig. Og da ryker det fort 3k til for presløp og hopupkit ink frakt. Og hvis du skal ha HPA (som følger med den rifla jeg linka til) så kan du plusse på 2-3k til.

Så da blir det vel egentilg ett fett, hva en kjøper. For prisen blir ca det samme :cool: og begge er basert på tanaka m700.

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar

ser denne handlelista grei ut?:

dette er på wgcshop, derfor skriver jeg bare produktnummer :)

1. DBOY-AEG-5181M

2. ACTION-SC-AC02

3. magasiner til denne, men jeg vet ikke hvilke som passer :/

4. kanskje en lyddemper fra wgcshop.com, men jeg vet ikke hvilke som passer der heller xD

5. http://www.game-on.no/webshop/m15m16m4carr...rail-p-972.html

jeg så også på noe annet som jeg nevnte tidligere, bare den fra uncompany, men jeg tror det er billigere og kjøpe det fra wgc, og jeg har ikke bruk for bipod. noen som ser noe jeg må/burde ha med?

Endret av CP-ape
Lenke til kommentar

Dette blir bedre og bedre. Bestilte noe ekstra fra USA (evike.com) for 250$ og fikk nettopp melding om at pakken er for stor og må sendes i to deler, altså krever de 240$ i frakt. Hvordan skal jeg kunne spise noe annet en ris de 5 neste årene når jeg får disse vanvittige fraktprisene?? Har noen her inne betalt så mye i frakt på noe Airsoftutstyr fra statene? Det blir faen meg billigere å kjøpe alt i Norge, nesten da.

Endret av dicktator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...