Galexon Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hehe, tror jeg misforsto hva Scarn mente med toll. Nei du betaler ingen tollavgift, men våpenet kan risikere å ligge lenge i tollvesenets "varetekt" Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Man må som oftest betale noe som heter tollklareringsgebyr eller no. Gjerne på 100-200kr. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Betalte min tollavgift når jeg henta på ica nærbutikk. Hvis dette hjalp noen? Lenke til kommentar
haakl Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 er det noen andre magasiner som passer til den d-boys m4'en, som de har på lager.? Mine JG m4-magasiner passer glætt i D-boysen til kompisen min, han har riktig nok en m16, mk.12 eller noe sånt, men bruker samme magasiner som m4. et review jeg så av den sa de at jing gong magasinene ikke passet i den de så alt for små ut Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Dette er vel en av de få sniper riflene som faktisk leverer "out of the box" http://www.airsoftextreme.com/store/index....roducts_id=4037 men det koster å være kar Lenke til kommentar
haakl Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Dette er vel en av de få sniper riflene som faktisk leverer "out of the box" http://www.airsoftextreme.com/store/index....roducts_id=4037 men det koster å være kar ja, den så nice ut, men hadde nok ikke kjøpt den om jeg så hadde 2200$ jeg skulle bruke på softgun, det er rett og slett for mye syntes jeg Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Crap, må vente over en uke før butikken får inn en del av det jeg bestillte Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Dette er vel en av de få sniper riflene som faktisk leverer "out of the box" http://www.airsoftextreme.com/store/index....roducts_id=4037 men det koster å være kar For 2200$ hadde jeg mye heller kjøpt meg en AirsoftSurgeon custom rifle. Der har du kvalitet rett fra Hong Kong, fra første skudd Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Dette er vel en av de få sniper riflene som faktisk leverer "out of the box" http://www.airsoftextreme.com/store/index....roducts_id=4037 men det koster å være kar For 2200$ hadde jeg mye heller kjøpt meg en AirsoftSurgeon custom rifle. Der har du kvalitet rett fra Hong Kong, fra første skudd De er dårlige i forhold da.. Kan ikke se de har bytta noe innvendig i de, og er det standar hopupen så er presisjonen elendig. Og da ryker det fort 3k til for presløp og hopupkit ink frakt. Og hvis du skal ha HPA (som følger med den rifla jeg linka til) så kan du plusse på 2-3k til. Så da blir det vel egentilg ett fett, hva en kjøper. For prisen blir ca det samme og begge er basert på tanaka m700. Endret 24. mars 2009 av Blue--Sky Lenke til kommentar
DeHawk89 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hei folkens:) Vurderer sterkt å skaffe meg en TM PSG-1 med 400% Tune up kit fra softguns.no, men er usikker på det om det holder grensene til nasf. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hei folkens:)Vurderer sterkt å skaffe meg en TM PSG-1 med 400% Tune up kit fra softguns.no, men er usikker på det om det holder grensene til nasf. Noen som har peiling? Har det falt deg inn å spørre softguns.no om hva fps blir? Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hei folkens:)Vurderer sterkt å skaffe meg en TM PSG-1 med 400% Tune up kit fra softguns.no, men er usikker på det om det holder grensene til nasf. Noen som har peiling? http://www.airsoftforum.com/board/Psg-1-Marui-t57927.html Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Da fikk jeg kjøpt mitt første airsoft våpen på godt over et år Lenke til kommentar
haakl Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) ser denne handlelista grei ut?: dette er på wgcshop, derfor skriver jeg bare produktnummer 1. DBOY-AEG-5181M 2. ACTION-SC-AC02 3. magasiner til denne, men jeg vet ikke hvilke som passer :/ 4. kanskje en lyddemper fra wgcshop.com, men jeg vet ikke hvilke som passer der heller xD 5. http://www.game-on.no/webshop/m15m16m4carr...rail-p-972.html jeg så også på noe annet som jeg nevnte tidligere, bare den fra uncompany, men jeg tror det er billigere og kjøpe det fra wgc, og jeg har ikke bruk for bipod. noen som ser noe jeg må/burde ha med? Endret 25. mars 2009 av CP-ape Lenke til kommentar
haakl Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Da fikk jeg kjøpt mitt første airsoft våpen på godt over et år western kit'? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Dette blir bedre og bedre. Bestilte noe ekstra fra USA (evike.com) for 250$ og fikk nettopp melding om at pakken er for stor og må sendes i to deler, altså krever de 240$ i frakt. Hvordan skal jeg kunne spise noe annet en ris de 5 neste årene når jeg får disse vanvittige fraktprisene?? Har noen her inne betalt så mye i frakt på noe Airsoftutstyr fra statene? Det blir faen meg billigere å kjøpe alt i Norge, nesten da. Endret 25. mars 2009 av dicktator Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) DeT meste jeg har betalt var vel 160$ for 2pres løp fra statene (vestkysten).. Men da tok det 2dager fra pakka var sendt til jeg hadde den på døra. Endret 25. mars 2009 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Da fikk jeg kjøpt mitt første airsoft våpen på godt over et år western kit'? Ja en tanaka SAA 5.5" løp Lenke til kommentar
haakl Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Da fikk jeg kjøpt mitt første airsoft våpen på godt over et år western kit'? Ja en tanaka SAA 5.5" løp du kjøpte den fra kai på airsoftguns.info? var innpå der og kikket litt den så nice ut Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Nei, kjøpte Tommy sin, jeg skal kjøpe Kai sin senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå