Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
den går på Co2 så den er ikke spesielt spillbar, du vil heller ikke finne noe hylster til den,(hvis ris'n er på) og sist men ikke minsk så er KWC ikke et spesielt godt merke

5538907[/snapback]

 

Hvorfor skulle ikke CO2 ikke være spesielt spillbar? funker bedre om vinteren enn vanlig gass..

 

Hylster er det en i klubben har, passer glimrende.

 

Merket kan vel diskuteres:P

 

Men jeg syns det er verdt det, helt sinnsykt rå pistol :love:

Lenke til kommentar

igjen 2 grunner

 

1. man skal simulere en ekte pistol og da kan man ikke han en som skyter like langt som en AEG eller lengre.

 

2. hvis folk løper rundt med oppgraderte AEG'r og skal inn i en bygning og må de da bruke et våpen som er under 300fps, og hvis man da ikke har en pistol som er det, vil man da ikke ha noe å gjøre inne

Lenke til kommentar
igjen 2 grunner

 

1. man skal simulere en ekte pistol og da kan man ikke han en som skyter like langt som en AEG eller lengre.

 

2. hvis folk løper rundt med oppgraderte AEG'r og skal inn i en bygning og må de da bruke et våpen som er under 300fps, og hvis man da ikke har en pistol som er det, vil man da ikke ha noe å gjøre inne

5538975[/snapback]

 

Har to spørsmål!

 

Når man spiller airsoft, er det da sakt at det MÅ være realistisk?

 

Og er det Nasf sine regler? :hmm: isåfall så skjønner jeg godt at Vipers og nask ikke gidder å bli med....

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvor dere spiller, men om sommeren spiller vi på et ganske stort område der avstandene kan bli litt store.. helt greit at man har et våpen som skyter ganske langt..

 

Om vinteren går man (ivertfall jeg) med så tjukke klær at jeg ikke har sjans til å merke et treff fra en Stock Mp5 fra Marui feks..

 

Egentlig så vet jeg ikke hvorfor vi bruker så høy fps, det bare blei sånn... Jeg har ikke no imot det liksom.. Det er vel fordi vi kjører en layback stil ifh til dere milsimere der man MÅ ha sånn og sånn utstyr til så og så mange penger.. Så lenge man har beskyttelse og våpen kan man spille i hva som helst.. Det er tanken bak både Vipers og Nask..

 

Btw, har du spilt med noen av klubbene før (Gunfreak19)??

Lenke til kommentar

har ikke spillt med noen av de klubbene.

 

og jeg vil si det er mye midre kjøpe press i NASF da man kan spille i Natogenser, kryssreimer, og en stock mp5.

 

men hvis man spiller med folk som har 450 fps, så må man bruke penger på å oppgradre våpenet for å ha mulighet.

hovedvåpenet mitt er stock og de skal det altid være..

Lenke til kommentar

for å ta et eksempel da :p

 

Men det jeg pointa til var at det ikke er så viktig hva du bruker av våpen og klær under spill..

 

Ivertfall det jeg har lest så har diverse klubber dresscode og aldersgrense for at man skal kunne være med.. Pluss at det blir dyrere å kjøpe utallige low cap magasin og batterier..

 

Anyway så har folk forskjellig mening om hvordan airsoft skal spilles og det er det ikke noe man kan gjøre med ;)

Lenke til kommentar

de færeste kubber har noe dress code, dask hadde det, og en annen. det er de jeg vet om.

 

og 4 ekstra low caps koster ikke allverden.

 

den klubben med eventuelt stengeste kravene blir en evetuelt reenactment klubb, som tar for seg ww2.

 

der kravet kanskje blir riktige uniformer(noe som er veldig dyrt) og våpen.

Lenke til kommentar
kommer an på din def av hard ball. vi bruker militær taktikk og slikt, løper ikke runt som det skulle være paintball.

 

spiller ofte senarios. som gjør ditt, redd datt... osv...

5539331[/snapback]

 

ok...

 

Vi spiller sånn at noen starter inne i et hus, så starter de andre utenfor..

Så er hele poenget å ta over huset ved å bruke diverse taktiker som granater og røykbomber.. Så har vi gjerne 1-3min spawntid eller medic i 30sek..

 

Ikke akkurat paintball style da :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...