Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har sett litt på youtube nå, og d-boys m4'en ser drit bra ut da, kanskje jeg kjøper en sånn en :D men passer star sine magasiner til den? de med 30 skudd? 10 pack :D?

 

Er en liten gamble. M4/16 magasiner skal jo passe i alle slike brønner, men noen passer alltid bedre enn andre. Ville også gitt blanke i STAR sine magasiner. Var noen som spleisa på en haug av de og de matet såpass dårlig at de ikke ville anbefalt det til noen. De er billige, men det hjelper lite hvis de ikke funker liksom...

Lenke til kommentar

ok, hva med d-boys sine egne magasiner? disse: http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=24571 , men jeg fant bare de i hi-caps, tror dere king arms magasinene passer? fant en low-cap på wgc-shop, der selger de en for 5$ 6 for 27$ og 12 for 51$, jeg vurderer den pakken med 12 i, men dette er da bare om de er i metall, noen som vet noe om materiale i disse, de hi-capsa som kosta 12$ på uncompany var i metall da så....

Endret av CP-ape
Lenke til kommentar
ok, hva med d-boys sine egne magasiner? disse: http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=24571 , men jeg fant bare de i hi-caps, tror dere king arms magasinene passer? fant en low-cap på wgc-shop, der selger de en for 5$ 6 for 27$ og 12 for 51$, jeg vurderer den pakken med 12 i, men dette er da bare om de er i metall, noen som vet noe om materiale i disse, de hi-capsa som kosta 12$ på uncompany var i metall da så....

 

Dboys funker fint i Dboys. Skal vel være metal også, siden det er noe av trademarken deres. Mater fint i CA også forsåvidt. KA magasiner er det litt blandet om, noen mener de mater dårlig men jeg har ikke noe problemer med de hverken i KA'en eller CA'en.

Lenke til kommentar
når pleier de å få inn sånt? :/ skal bestille i mai tenker jeg, tror dere de er inne innen da?

 

Sett deg på sånn Stock Alarm, da får du mail om at de har fått de inn. Er bare å krysse fingrene. Står vel fortsatt på en sånn liste tror jeg, men har kjøpt tingene for en god stund tilbake nå :p

Lenke til kommentar
Eg har eit fantastisk spørsmål..

 

Vil dette magasinet passe til dette våpenet? Erfaringar med Unicorn mags? Treng eit mid/low cap som ikkje har den berømte fjæra på undersida som må skruast på heile tida..

 

Kva går kategoriane low, mid og hi-cap magasin under? Altså, kor mange kuler skal til før det blir mid cap f.eks.

 

Mid-cap ligger vel på alt fra 100 til 150 skudd. Lo-cap ligger vel på alt fra 20 til 70 skudd, og hi-CRAP ligger på rundt 300 skudd.

Lenke til kommentar
Er det toll på softguns/airsoft utstyr? :hmm:

 

Ja. I klubben hvor jeg holder på å bli medlem, regner de med cirka summen i dollar ganger 10 som pris du må betale totalt i norske kroner. Altså, koster et våpen 200$, må du betale cirka 2000 norske kroner for frakt og moms. Det er også flere i klubben som har opplevd at våpenet har ligget en god stund hos tollvesenet til fortolling, og jeg har også fått høre om folk som har opplevd at de måtte komme til tollvesenet og forklare at det ikke var et ekte våpen :!:

Lenke til kommentar

Ja, er klar over det. Bra det ikkje var toll. Beløpet foreløpig av ny airsoft og utstyr har kome på rundt 2600 ink. frakt og moms. Eg fekk solgt min forrige generasjon for 2800, så dermed seier eg meg nøgd. Ferdig handleliste kjem seinare. Ak-en er jo utsolgt.. Great.

 

Edit: Leif

Endret av Scarn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...