Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

forskjellen på de to øverste er at den ene har cranestock og den andre peq-boks, hvorfor det står fix-stock får du ikke spørre meg om...

Skulle du ha tretti slike magasiner sa du? Blir ikke det litt vanskelig å få plass til kanskje? :p

tretti magasiner, har jo bare med meg så mange jeg får plass til, og droppe de på bakken, som i virkeligheten, og da jeg går og plukker opp er det sikkert noen jeg mister/ikke finnes igjen... :evil::grin2:

svært få som kaster fra seg mags, dårlig økonomi og taktikk.

hva gjør soldaten når han skal fylle på magasina i felt da?

Real life is not like in the movies/CS :-p

men det er sikkert litt digg, og de var jo ikke dyre, 20 kr per mag..

Lenke til kommentar

Ikke kast magasin på bakken. Det er kanskje det dummeste du kan gjøre. Skaff deg heller en vest med dropp-lomme, eller en ekstern dropp-lomme for montering på belte eller lår. Har selv vært med å lete i evigheter etter magasiner som har blitt kastet på bakken. Det er ikke noe særlig morsomt, det kan jeg bare si.

Lenke til kommentar
Neon som ser forskjellen på de to øverste her?

http://www.gunnerairsoft.com/catalog/index.php?cPath=1_34

Jeg vil gjerne ha fast stokk (som nr. 3 på listen), men den er utsolgt. Hvorfor står det fixed stock på den som er innskyvbar?

Går det forresten an å skru av, ikke bare vippe ned fremsiktet på HK416 dersom man bruker f.eks. reddot?

Vil tro det går an å skru det av også, om du er dyktig til å skru litt på våpen generelt. Men selv ville jeg heller bare lagt det ned. Plutselig slutter rød-punktsiktet ditt å fungere under spill, og da kan det være greit å bare vippe opp jernsiktet.

Lenke til kommentar
rett meg om jeg tar feil: peq boks har du batteriet framme i den lille boksen i front av våpenet, cranstock har du ett cranestock batteri bak i cranestocken?

Edit: :cool:

Men det er ingen av de som kan bruke store batterier? :hmm:

Lenke til kommentar

Eg spør igjen:

Skal sende softgunen og alt softgun utstyret mitt i posten. Korleis bør eg gå fram? Veit om nokon som sa dei ikkje fekk lov av postdama bak skranken å sende "våpen" med posten. Er vel berre å pakke godt inn å "lyge" på lappen der det står referanse?

TRENG SVAR!!

Lenke til kommentar
Neon som ser forskjellen på de to øverste her?

http://www.gunnerairsoft.com/catalog/index.php?cPath=1_34

Jeg vil gjerne ha fast stokk (som nr. 3 på listen), men den er utsolgt. Hvorfor står det fixed stock på den som er innskyvbar?

Går det forresten an å skru av, ikke bare vippe ned fremsiktet på HK416 dersom man bruker f.eks. reddot?

Har 051 selv jeg, ganske bra våpen synes jeg, god kvalitet og alt, hvertfall i forhold til prisen. Jeg var uheldig og fikk en litt fucka versjon der ledninga inne i stocken var løs og jeg måtte mekke den på plass skikkelig.

Siktet er bare festa med en enkel skrue, så er bare å skru av det ja.

Skal du bestille burde du spesifisere med at du skal ha med lader for europa. Jeg fikk med USA-lader, så sliter litt med å få lada opp batteriet skikkelig.

Edit: Det virker riktig det ja dicktator. Bare å beregne frakta selv om du går til kassa der du skal kjøpe fra vel.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Alt fra 40-140 dollar

Kjekt, jeg må ut med 140$ for å få rundt 7 kg til Norge fra kenguruland. Synes du dette virker riktig?

Kenguruland som i Austrailia?

Ja det virker riktig, frakt er altid dyrt fra australia og new zealand.

Det er også kjennerelt dyrere med frakt fra vestlige land til vestlige land enn fra ikke vestlige til vestlige.

Så frakt fra usa er ofte mye dyrere enn frakt fra kina, frakt fra englad kan ofte nesten være like dyrt som frakt fra usa.

Frakt fra Oceania er spesielt dyrt da fly som kommer derfra ikke har andre steder å komme fra, Australia og New zealand er liksom aldri et mellom stop da det ligger langt fra andre steder.

Lenke til kommentar
er denne: http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=24330 bedre en classic army sportline?

Kanskje :p Begge er jo litt billigversjoner kan man jo si. Classic Army Sportline er billigversjonen til de litt mer stabile CA high grade modellene. DBoys sine er hvertfall veldig nice å se på, men CYMA og Jing Gong lager visst bedre kloner, selv om DBoys sine AK'er (under navnet Kalash) er veldig bra.

Når det gjelder internals har jeg hørt mer negativt om Sportline enn DBoys.

Lenke til kommentar
Eg spør igjen:

Skal sende softgunen og alt softgun utstyret mitt i posten. Korleis bør eg gå fram? Veit om nokon som sa dei ikkje fekk lov av postdama bak skranken å sende "våpen" med posten. Er vel berre å pakke godt inn å "lyge" på lappen der det står referanse?

TRENG SVAR!!

På softgun ting jeg har mottatt fra utland og slikt har det vært oppgitt som "Engine parts", "Toys" eller "Toy sample for testing" som sto på pakka jeg fikk sist :p

Tror jeg ville pakket inn disse tingene godt, enten i original eske hvis mulig eller hvertfall godt pakket inn i en vanlig eske

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...