Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

http://www.viperspaintballklubb.no/productview/20057404/ Den sparker ganske bra :yes: (inneholder 8% co2 mener jeg å huske..)

 

Hvis man skal ha en sniper som "virker" så nytter det ikke å kjøpe noe billig noe. Da "må" man ha det beste av det best.. Og da kan det være utrolig effektiv til tider :ph34r:

Hvertfall hvis man jobber 2 snipere sammen å sammkjører skytinga.. Enten ved å ta ut 2mål samtidig eller ved at begge skyter samtidig mot samme mål hvis avstanden blir lang 70m+ da er sjansen for treff meget stor :ph34r:

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.viperspaintballklubb.no/productview/20057404/ Den sparker ganske bra :yes: (inneholder 8% co2 mener jeg å huske..)

 

Hvis man skal ha en sniper som "virker" så nytter det ikke å kjøpe noe billig noe. Da "må" man ha det beste av det best.. Og da kan det være utrolig effektiv til tider :ph34r:

Hvertfall hvis man jobber 2 snipere sammen å sammkjører skytinga.. Enten ved å ta ut 2mål samtidig eller ved at begge skyter samtidig mot samme mål hvis avstanden blir lang 70m+ da er sjansen for treff meget stor :ph34r:

 

men den L96'n jeg har sett på koster jo sånn vanligvis 130-150$ i alle andre butikker, mens de merkemodellene som egentlig ikke er bedre koster jo nærmere 500$, jeg vil heller si at en well L96 for 90$ (med kikkertsikte og bipod) er bedre enn de 500$ sniperne uten utstyr.. Men, det er jo bare min mening vel?

Endret av CP-ape
Lenke til kommentar
http://www.viperspaintballklubb.no/productview/20057404/ Den sparker ganske bra :yes: (inneholder 8% co2 mener jeg å huske..)

 

Hvis man skal ha en sniper som "virker" så nytter det ikke å kjøpe noe billig noe. Da "må" man ha det beste av det best.. Og da kan det være utrolig effektiv til tider :ph34r:

Hvertfall hvis man jobber 2 snipere sammen å sammkjører skytinga.. Enten ved å ta ut 2mål samtidig eller ved at begge skyter samtidig mot samme mål hvis avstanden blir lang 70m+ da er sjansen for treff meget stor :ph34r:

 

men den L96'n jeg har sett på koster jo sånn vanligvis 130-150$ i alle andre butikker, mens de merkemodellene som egentlig ikke er bedre koster jo nærmere 500$, jeg vil heller si at en well L96 for 90$ (med kikkertsikte og bipod) er bedre enn de 500$ sniperne uten utstyr.. Men, det er jo bare min mening vel?

 

Ja, det kan jeg sikkert være ening i. Den kan sikkert funke greit nok, men det kommer helt ann på hvilke våpen de andre spiller med. ;)

(Men du får ikke en god sniper til 500$ heller.)

Lenke til kommentar
http://www.viperspaintballklubb.no/productview/20057404/ Den sparker ganske bra :yes: (inneholder 8% co2 mener jeg å huske..)

 

Hvis man skal ha en sniper som "virker" så nytter det ikke å kjøpe noe billig noe. Da "må" man ha det beste av det best.. Og da kan det være utrolig effektiv til tider :ph34r:

Hvertfall hvis man jobber 2 snipere sammen å sammkjører skytinga.. Enten ved å ta ut 2mål samtidig eller ved at begge skyter samtidig mot samme mål hvis avstanden blir lang 70m+ da er sjansen for treff meget stor :ph34r:

 

men den L96'n jeg har sett på koster jo sånn vanligvis 130-150$ i alle andre butikker, mens de merkemodellene som egentlig ikke er bedre koster jo nærmere 500$, jeg vil heller si at en well L96 for 90$ (med kikkertsikte og bipod) er bedre enn de 500$ sniperne uten utstyr.. Men, det er jo bare min mening vel?

 

Ja, det kan jeg sikkert være ening i. Den kan sikkert funke greit nok, men det kommer helt ann på hvilke våpen de andre spiller med. ;)

(Men du får ikke en god sniper til 500$ heller.)

 

alle de andre jeg skal spille med (i de neste 1,5-2 årene) bruker fjær våpen :D så det skal nok gå bra.. Kanskje jeg får en kompis til og kjøpe den sniperen jeg skal kjøpe og, da kan vi jo samarbeide på den måten du snakket om :D

Lenke til kommentar
alle de andre jeg skal spille med (i de neste 1,5-2 årene) bruker fjær våpen :D så det skal nok gå bra.. Kanskje jeg får en kompis til og kjøpe den sniperen jeg skal kjøpe og, da kan vi jo samarbeide på den måten du snakket om :D

 

Da kommer den nok til fungere bra ;) Hvis du får til et samrabeid med en annen sniper, så kommer dere til å få det gøy :cool:

Lenke til kommentar
alle de andre jeg skal spille med (i de neste 1,5-2 årene) bruker fjær våpen :D så det skal nok gå bra.. Kanskje jeg får en kompis til og kjøpe den sniperen jeg skal kjøpe og, da kan vi jo samarbeide på den måten du snakket om :D

 

Da kommer den nok til fungere bra ;) Hvis du får til et samrabeid med en annen sniper, så kommer dere til å få det gøy :cool:

 

håper det :D og ikke bare at vi får det gøy, men at vi eier de andre og :D hehe, neida, mest gøy :D:whistle:

Lenke til kommentar
Er en del i klubben som har sniper, men de blir så og si aldri brukt... Er mye gøyere (for de aller fleste) å løpe rundt med en AEG (ikke like mye pes med sikkerhetsavstand og slikt)

 

 

 

Og forresten Iceman, redd for å svare? xD

 

men nå er det ingen som jeg skal spille med som bruker AEG, alle bruker fjær..

 

EDIT: hvem er iceman?

Endret av CP-ape
Lenke til kommentar
Aah, oki, da er det jo absolutt ingenting i veien med en sniper ^^

 

Iceman er den fyren som tror han har en CA RPK-74. Ca lager en (veldig dårlig forsøk vel å merke) RPK. AK-47 kropp og med RPK treverk + løp (som knekker lett)

 

trodde ca var ett greit merke je! :S :O da er det noe je har missa her væffal! ;D

 

ps.. har selv en M700 sniper som går på gass.. :p tipper utgangshastigheten ligger på rundt 150 ms.. :p har ikke testet den i spill enda, fordi det har vært for kaldt! :p

Lenke til kommentar
Western kit.

 

Jakke, bukse, vest, støvler, hatt, skjorte samt en marshal badge.

 

Pluss et custom laget hylster og pistol belte.

 

Venter fremdeles på at Tanaka sin Colt single action army skal komme i stock igjen på HK butikker

 

VERY NICE!!! det høres ganske heftig ut!

Lenke til kommentar

Hvis man skal ha en sniper som "virker" så nytter det ikke å kjøpe noe billig noe. Da "må" man ha det beste av det best.. Og da kan det være utrolig effektiv til tider :ph34r:

 

men den L96'n jeg har sett på koster jo sånn vanligvis 130-150$ i alle andre butikker, mens de merkemodellene som egentlig ikke er bedre koster jo nærmere 500$, jeg vil heller si at en well L96 for 90$ (med kikkertsikte og bipod) er bedre enn de 500$ sniperne uten utstyr.. Men, det er jo bare min mening vel?

 

Når det gjelder airsoft så får man det man betaler for. Når det gjelder prisforskjell mellom merkemodeller og såkalte kina våpen er som regel valget av materiale. Er man heldig får man aldri noen problemer med dem, er man uheldig kan man ende opp med "mandags produkter" og tingen stopper å virke etter første magasin. Dette kan såklart hende med de litt dyrere våpnene også, men som oftest ikke. Valget av materiale vil jeg si er ganske viktig. Skal sies at plast ikke nødvendigvis er dårlig der TM er et veldig godt eksempel. Tror ikke du vil merke så stor forskjell på prestasjon, men heller at ting kanskje vil ryke litt fortere, da de litt dyrere har gjerne spandert på seg litt mer kvalitets materialer.

 

Når det gjelder at en sniper er effektiv er det meget sjelden rett ut av boksen. En sniper vil bli veldig fin med pressløp, zero trigger, ny hop-up, ny fjær osv. (hvis fjærdrevet)

 

Tror du vil ha mye moro med den du har bestilt, men ikke ha for høye forventninger. Man kan lett bli litt revet med av hvor kult sniper er på spill og film til du står der med rifla i hånden og kula skrur litt overalt og forsvinner med vinden :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...