Arne Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Hva som er lurest å kjøpe av sniper og AEG? Andre kan da ikke vite hva du liker! Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 MANGE tror sniper i airsoft er som å spille CS... Tro meg, det er det ikke. Med elektrisk trenger man ikke og være like nøye med og vente til rett øyeblikk før avtrekkeren går av, med manuell sniper er det uhyre viktig. Gode snipere har baller og må ha tålmodighet i lange baner samt en stødig hånd, er dette deg? Liker du eventuelt og poste på jakt etter elg/rådyr/hjort osv. ? Tenk også på hvilket miljø du skal spille i, SIBO er ikke alltid gøy med et langt manuelt våpen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Wuhu! Nettopp kjøpt meg en ny jødevest fra Zahal Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Hvaforno'-vest? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Marom Dolphin, går for å være en av de diggeste vestene man kan få: http://www.zahal.org/gear/p20.htm Blir lagd i Israel Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Najs, så digg ut.. Må bare si at hvis dere er i colombia - bogota en gang, så spør etter militærsjapper! Det var vell 100 butikker kun for militære ting i en gate<3<3 Kjøpte en vest der, syykt digg! Du må ha militærkort for å kjøpe da, men bare spør taxisjåføren Endret 20. mars 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Marom Dolphin, går for å være en av de diggeste vestene man kan få: Blir lagd i Israel Dolphin vest? SEAL kit du kjører da eller? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Ha-ha-ha.................. Blir vel enten IDF eller PMC. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg har bestilt meg en gasspistol i full metall, og vil ha en gass som "sparker" litt. Hva vil dere anbefale? Jeg kommer til å bruke teflonspray til sleiden, og silikon til pakninger og diverse sånn at den holder lengst mulig. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Marom Dolphin, går for å være en av de diggeste vestene man kan få: http://www.zahal.org/gear/p20.htm Blir lagd i Israel Ah, den der så komfortabel ut. Gratulerer med ny vest. :] Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Får vente og se, prøvde en kompis sin som er lagd på samme prinsippet. Skal være sånn "padding" i ryggen og i sidene: Endret 20. mars 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
haakl Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 MANGE tror sniper i airsoft er som å spille CS... Tro meg, det er det ikke.Med elektrisk trenger man ikke og være like nøye med og vente til rett øyeblikk før avtrekkeren går av, med manuell sniper er det uhyre viktig. Gode snipere har baller og må ha tålmodighet i lange baner samt en stødig hånd, er dette deg? Liker du eventuelt og poste på jakt etter elg/rådyr/hjort osv. ? Tenk også på hvilket miljø du skal spille i, SIBO er ikke alltid gøy med et langt manuelt våpen det blir nok bare i skogen de neste 1,5-2 årene, men jeg har jo en m14 socom fjær rifle sånn om jeg skal spille noe annet, og om jeg kjøper den sniper rifla så kjøper jeg også en marui m23 socom fjær pistol+ lår hylster+ extra mag Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 det blir nok bare i skogen de neste 1,5-2 årene, men jeg har jo en m14 socom fjær rifle sånn om jeg skal spille noe annet, og om jeg kjøper den sniper rifla så kjøper jeg også en marui m23 socom fjær pistol+ lår hylster+ extra mag Hvorfor vil du ha fjærvåpen? Den dagen du møter en AEG eller GBB vil du nok angre litt når du står der å trekker opp 1 og 1 kule. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg har bestilt meg en gasspistol i full metall, og vil ha en gass som "sparker" litt. Hva vil dere anbefale? Jeg kommer til å bruke teflonspray til sleiden, og silikon til pakninger og diverse sånn at den holder lengst mulig. Er ikke så veldig mye å velge mellom egentlig. Green Gas er det mest vanlige å finne i Norge, og det de fleste bruker. Noen pistoler går jo på CO2 også da, men de aller fleste pistoler bruker Green Gas og tåler sjelden mer enn det også. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 det blir nok bare i skogen de neste 1,5-2 årene, men jeg har jo en m14 socom fjær rifle sånn om jeg skal spille noe annet, og om jeg kjøper den sniper rifla så kjøper jeg også en marui m23 socom fjær pistol+ lår hylster+ extra mag Hvorfor vil du ha fjærvåpen? Den dagen du møter en AEG eller GBB vil du nok angre litt når du står der å trekker opp 1 og 1 kule. liker bare ikke stresset med batteri... det er så kjedelig det med og lade og beregne tid før bruk osv.osv., ja jeg vet at ca. 95% av alle airsoftspillere bruker AEG eller GBB/GBN men jeg liker bare fjær best og om jeg har sniper rifle :dribble: Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) og om jeg har sniper rifle :dribble: Er du pussy Endret 20. mars 2009 av Scarn Lenke til kommentar
haakl Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) og om jeg har sniper rifle :dribble: Er du pussy nei? og du prøver og forestille noen at du er hva? en hardbarka liten jævel? jeg eier deg med en speedloader.. Endret 20. mars 2009 av CP-ape Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 og om jeg har sniper rifle :dribble: Er du pussy nei? og du prøver og forestille noen at du er hva? en hardbarka liten jævel? Ja, akkurat det eg prøver å oppnå. Du tok meg på senga der gitt. Trur nok du kjem til å angre på springer valget ditt etter ein månads tid. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 da får jeg vel gå over til speedloaderen igjen da.. raskere skuddtakt en du har tenker jeg meg Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 liker bare ikke stresset med batteri... det er så kjedelig det med og lade og beregne tid før bruk osv.osv., ja jeg vet at ca. 95% av alle airsoftspillere bruker AEG eller GBB/GBN men jeg liker bare fjær best og om jeg har sniper rifle :dribble: Kjør et NiHm batteri, lad kvelden før du skal bruke, slipper å tenke på å utlade batteriet. Har du nok mAh så holder et batteri som regel gjennom et spill hvis det ikke er grisekaldt ute. Pistol er forsåvidt greit nok å ha i spring, dog ikke like bra. Men jeg ville aldri møtt en AEG med god rof med kun en springer M14... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå