Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MANGE tror sniper i airsoft er som å spille CS... Tro meg, det er det ikke.

Med elektrisk trenger man ikke og være like nøye med og vente til rett øyeblikk før avtrekkeren går av, med manuell sniper er det uhyre viktig. Gode snipere har baller og må ha tålmodighet i lange baner samt en stødig hånd, er dette deg? Liker du eventuelt og poste på jakt etter elg/rådyr/hjort osv. ?

Tenk også på hvilket miljø du skal spille i, SIBO er ikke alltid gøy med et langt manuelt våpen :p

Lenke til kommentar
MANGE tror sniper i airsoft er som å spille CS... Tro meg, det er det ikke.

Med elektrisk trenger man ikke og være like nøye med og vente til rett øyeblikk før avtrekkeren går av, med manuell sniper er det uhyre viktig. Gode snipere har baller og må ha tålmodighet i lange baner samt en stødig hånd, er dette deg? Liker du eventuelt og poste på jakt etter elg/rådyr/hjort osv. ?

Tenk også på hvilket miljø du skal spille i, SIBO er ikke alltid gøy med et langt manuelt våpen :p

det blir nok bare i skogen de neste 1,5-2 årene, men jeg har jo en m14 socom fjær rifle sånn om jeg skal spille noe annet, og om jeg kjøper den sniper rifla så kjøper jeg også en marui m23 socom fjær pistol+ lår hylster+ extra mag :D

Lenke til kommentar
det blir nok bare i skogen de neste 1,5-2 årene, men jeg har jo en m14 socom fjær rifle sånn om jeg skal spille noe annet, og om jeg kjøper den sniper rifla så kjøper jeg også en marui m23 socom fjær pistol+ lår hylster+ extra mag :D

Hvorfor vil du ha fjærvåpen? Den dagen du møter en AEG eller GBB vil du nok angre litt når du står der å trekker opp 1 og 1 kule.

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt meg en gasspistol i full metall, og vil ha en gass som "sparker" litt. Hva vil dere anbefale? Jeg kommer til å bruke teflonspray til sleiden, og silikon til pakninger og diverse sånn at den holder lengst mulig.

Er ikke så veldig mye å velge mellom egentlig. Green Gas er det mest vanlige å finne i Norge, og det de fleste bruker. Noen pistoler går jo på CO2 også da, men de aller fleste pistoler bruker Green Gas og tåler sjelden mer enn det også.

Lenke til kommentar

Hvorfor vil du ha fjærvåpen? Den dagen du møter en AEG eller GBB vil du nok angre litt når du står der å trekker opp 1 og 1 kule.

liker bare ikke stresset med batteri... det er så kjedelig det med og lade og beregne tid før bruk osv.osv., ja jeg vet at ca. 95% av alle airsoftspillere bruker AEG eller GBB/GBN men jeg liker bare fjær best :D og om jeg har sniper rifle :dribble: :dribble:

Lenke til kommentar
og om jeg har sniper rifle :dribble: :dribble:

Er du pussy :)

nei? og du prøver og forestille noen at du er hva? en hardbarka liten jævel?

Ja, akkurat det eg prøver å oppnå. Du tok meg på senga der gitt. Trur nok du kjem til å angre på springer valget ditt etter ein månads tid.

Lenke til kommentar
liker bare ikke stresset med batteri... det er så kjedelig det med og lade og beregne tid før bruk osv.osv., ja jeg vet at ca. 95% av alle airsoftspillere bruker AEG eller GBB/GBN men jeg liker bare fjær best :D og om jeg har sniper rifle :dribble: :dribble:

Kjør et NiHm batteri, lad kvelden før du skal bruke, slipper å tenke på å utlade batteriet. Har du nok mAh så holder et batteri som regel gjennom et spill hvis det ikke er grisekaldt ute. Pistol er forsåvidt greit nok å ha i spring, dog ikke like bra. Men jeg ville aldri møtt en AEG med god rof med kun en springer M14...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...