douchebag Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Purple Heart for mich! Kutta meg på flammedemperen Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 For ca den prisen fikk jeg en CA RPK 74 i metall og tre + ymse stasj CA har ingen RPK-74 (dårlig kvalitet forresten) Lenke til kommentar
Arne Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 En ting, hvis jeg kjøper en G3 med fast stokk, så er vel den over en meter lang? Hvordan skal jeg da kunne frakte den frem og tilbake til skogen? Kan ikke la geværet stikke en halvmeter opp fra sekken! Er det noen måte å folde den, evt. ta av noen deler? Elelr må jeg liksom ut med løpet for å få det til, og det blir for mye styr? Har veldig lyst på en G3 med rails, men den er jo så lang! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Skaff deg en rifletaske da vel? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 For ca den prisen fikk jeg en CA RPK 74 i metall og tre + ymse stasj CA har ingen RPK-74 (dårlig kvalitet forresten) Hva er så dette? Og hvor får du det fra at det er dårlig kvalitet? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Det er ein "Classic Army SA RPK-7 AEG" Btw. Om det er nokon som har noko infonomasjon om ASGs 'They're coming - 16.03.09'-ting? Endret 19. mars 2009 av CissaM Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Hva er så dette?Og hvor får du det fra at det er dårlig kvalitet? Hvor står det at det er en RPK-74? Man ser helt klart og tydelig at den er basert på en RPK. (Helt feil kropp forresten) RPK-74 har en annen låsekasse og flammedemper bl.a. Kikk litt på Red-Alliance forumet og du vil fort finne ut av hva jeg mener med dårlig kvalitet (løpet er f.eks kjent for å knekke) Endret 19. mars 2009 av Northern Lenke til kommentar
haakl Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 er det noen bedre sniper rifle man får for 1225 kr (da har jeg regna frakt og de 25%a man må betale) enn denne: http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...products_id=425 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Neh, den er fin den.. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er det noen her som har prøvt en G3? Føles den for lang, eller passer den fint? Har lange armer, er høy og har stor kropp, så sånn sett så gjør det ikke noe. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Den er lang, og den føles lang (logisk nok) Er selv ca. 1.83 høy og den er passe i lengda for meg. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Da går det sikkert bra da jeg er 1,93! Men en ting! Hvis jeg bestiller, så kommer jeg kanskje til å oppgradere til noe som heter: Element 200% Torque gear set Element 6mm or 7mm Steel bushings (depends on the size of bushing hole) Reshiming Element spring. Holder det 8,4v 1500mah batteriet som kommer med da? Eller bør jeg oppgradere batteriet da? Evt. til hvilket? Forresten, hva vil denne oppgraderingen innebære? Er det verdt $45? Endret 19. mars 2009 av Arne Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Vet ikke helt om jeg hadde satsa så mye på element deler, selvom du kan være heldig å få noen greie deler. Er ofte dårlig kvalitetssikring og du kan være uheldig å få skikkelig dårlige deler. Spar heller sammen og kjøp noen systema eller prometheus deler. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Jeg har element deler i min gearbox, funker som rakett.. Kan jo være jeg som har vært heldig da.. Edit: Jada, det er verdt 45$, er så stress å gjøre det selv.. (er ikke en fingernem person da) Endret 19. mars 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
haakl Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) hva er lurest: og kjøpe denne: http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...products_id=425 + stæsj, og kanskje til og med en ghillie? eller BARE denne: https://softguns.secure.flexiweb.no/productview/19424855/ ?? , til info så har jeg allerede en BDU altså, så ghillien er ikke et must.. og om man bestiller fra hong kong hvilken av disse fraktmetodene er best?: Hong Kong Post Airmail part 1 HK post airmail : 9.1 kg(s) $95.00 EMS Speedpost part 1 3-5 days EMS speedpost : 9.1 kg(s) $129.00 TNT 3-5 days Express Shipping to NO : 9.1 kg(s) $120.00 disse fraktprisene gjelder med ghillie, og 6000 0.25 g bbs er det liksom trygt og ta den billigste? Endret 20. mars 2009 av CP-ape Lenke til kommentar
Arne Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg har element deler i min gearbox, funker som rakett.. Kan jo være jeg som har vært heldig da.. Edit: Jada, det er verdt 45$, er så stress å gjøre det selv.. (er ikke en fingernem person da) Ja, jeg er ikke noen fingernem person, så da tror jeg kanskje det er valget for meg. Jeg har jo tatt fra hverandre et gevær før (g36), og der kom jeg så langt at jeg tok motoren og avtrekkeren osv ut av skjeftet. Vet ikke hvor langt det er igjen til jeg kommer til de "element-delene"? Er element et spesielt merke kanskje? Men det står også at jeg kan forvente en fps på 400 med JG G3. Er det realistisk? EvenruD, kan man sette inn Systema-deler i JG? Er ikke Systema i airsoft det samme som porche innen biler? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Element er et merke ja, samme som systema, prometheus, marui, CA osv. Her ser du noe av prinsippet med å bytte deler i en V2 gearbox. Hvis det er en G36 du har, så har du nok en V3 gearbox. http://www.youtube.com/watch?v=lGy6E1a6SUg Lenke til kommentar
Arne Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Vel - det er en G3 jeg lurer på å kjøpe, men G36 er også aktuelt. Men dette arbeidet er standarisert slik at jeg kan bruke hvilke som helst gearbox-dele-merker i hvliket som helst gevær? Lenke til kommentar
haakl Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 hva er lurest: og kjøpe denne: http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...products_id=425 + stæsj, og kanskje til og med en ghillie? eller BARE denne: https://softguns.secure.flexiweb.no/productview/19424855/ ?? , til info så har jeg allerede en BDU altså, så ghillien er ikke et must.. og om man bestiller fra hong kong hvilken av disse fraktmetodene er best?: Hong Kong Post Airmail part 1 HK post airmail : 9.1 kg(s) $95.00 EMS Speedpost part 1 3-5 days EMS speedpost : 9.1 kg(s) $129.00 TNT 3-5 days Express Shipping to NO : 9.1 kg(s) $120.00 disse fraktprisene gjelder med ghillie, og 6000 0.25 g bbs er det liksom trygt og ta den billigste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå