KjellSpell Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Kanskje verdens dumeste tips men; Se om rød ledning faktisk går på rød ledning, og svart. (Veit at mange ladarer frå ASG har det problemet) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Noen som har testa Marom Dolphin vester? Går og sikler litt på denne eller denne. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) hei, jeg har sett på noen softgun pakker og har et budsjett på ca. 4000 kr og jeg lurte på om noen hadde noen gode AEG- pakker som inneholder: gevær, magasiner (4 stk [1 i pakka og 3 utenom]), batteri og lader, laderen må være lader og utlader i en, sånn microprossesor. geværet må gjerne være metall, men det er ikke det aller viktikste, men den står høyt på lista EDIT: jeg mener da altså fra en norsk side, ikke en fra hong kong eller noe sånt.. EDITx2: vil helst ha en av disse: ag3, sr25 (ca25), m15a4/m4a1 (nesten den samme..) Endret 18. mars 2009 av CP-ape Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Hvis du bestiller fra Hong Kong, så får du mye mer å velge i, av to grunner. For det første har de store butikkene i Hong Kong større utvalg av produkter. Og for det andre, så koster det mindre om du handler derfra. Og dermed kan du også vurdere de dyrere modellene om det skulle være ønskelig. Det er ikke nevneverdig vanskelig å handle fra utlandet. Bare å registrere kredittkort på Paypal, også bruker du det når du bestiller. Endret 18. mars 2009 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
haakl Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 si hva jeg får fra hong kong for 4000 da, og da mener jeg med frakt og 25% -.-' det er nemlig ikke store forskjellen... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 si hva jeg får fra hong kong for 4000 da, og da mener jeg med frakt og 25% -.-' det er nemlig ikke store forskjellen... For ca den prisen fikk jeg en CA RPK 74 i metall og tre + ymse stasj Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hvis du bare finner ut hvor mange dollar det tilsammen kommer på (det får du vite hvis du oppretter account), så ganger du dette med 8,75, og da får du prisen basert på en dollarkurs på 7kr. Hos gunnerairsoft får du vite hva frakten er hvis du logger inn. Men ca. 80 dollar for et enkelt gevær kan man vel si? Lenke til kommentar
haakl Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 på hvilken side er dette?, men er ikke så fan av de ak-47 lignende riflene, liker ikke terrorist rollen i airsoft Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 gunnerairsoft og redwolfairsoft skal vistnok være ganske bra. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 UNCompany og rsov(?) er vel også ganske bra. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 på hvilken side er dette?, men er ikke så fan av de ak-47 lignende riflene, liker ikke terrorist rollen i airsoft "Terrorist-rollen" er konge, mye større frihet til å sette sammen et skikkelig jallakit med skikkelige jallavåpen P90 i høyre hånd, Mac 11 i venstre, M3 hengende på ryggen og en P99 i hylsteret, lenge leve mix'n'match. (beklager ufattelig dårlig bilde, noens bedre halvdel hadde glemt igjen kameraet hos sine foreldre...) Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hvor er 70talls gangsterfrakk/blotterfrakken? den lange grå? Aj aj aj... Også kan det være vel så gøy som terrorist og gjøre et skikkelig selvmordsanngrep, nå "innsatsstyrken" kommer løpende ligger du på 5 meter og hopper opp med spray and pray Alltid gøy hvis man meier ned medicene da Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Er ikke like gøy før du fester en claymore under en t-skjorte/jakke og leker selvmordsbomber.. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 hehe, du har hvertfall skjønt det Begynner og få et billig usmc-kit nå som ser tålig ut, men ikke f om jeg selger terroriststuffa mine Lenke til kommentar
haakl Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 er denne bra: http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...roducts_id=425?? Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 HUZZAH! HØPP HØPP! Fikk m88 hjelm Fikk m4a1 fra Hønk Kång idag Full metal eier plastikpusene deres... Ogsåogså fikk jeg marpat og silikon igår Kan ikke vente til søndag nå... Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ogsåogså fikk jeg marpat og silikon igår Grattis.. en romslig D-cup med silikon da eller? :-p Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 takk takk! Njaaah, holder meg til cupsa på min bedre halvdel Lenke til kommentar
haakl Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) spør igjen, er denne god?, viser til posten ørlittegrann opp på siden.. -.- Endret 19. mars 2009 av CP-ape Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 er denne bra: http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...roducts_id=425?? Ja den er bra, du får ikke no bedre enn den til den prisen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå