Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Ja, AUG er et våpen med langt løp, kanskje litt uvant metode for å skifte magasin, men ellers veldig god i bruk. Vurderer ny hop-up på min da jeg ikke synes at kullene får samme hop-up spinn i mange tilfeller, er veldig iriterende at endel kuler flyr over og under når målet mitt er rett frem. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg og en annen i klubben bestillte 2stk PDI 6.01 554mm VSR løp fra x-fire shop.

Han (som jeg bestillte sammen med) ringte meg i dag og var litt forvirra pga at de hadde trekt så lite, så fikk han denne mailen..

 

"Subtotal:14,496Yen

> ShippingEMS:1,500Yen(NORWAY)

> (It will arrive in about roughly one week. )

> Total:15,996yen

>

> It was sent mail and the mistake was found.

> I'm sorry.

> It only one is.

>

> It sends it by one.

> Is it good?

>

> Thank you."

 

wtf? Han har tydeligvis bare sendt 1 løp... Men hva pokker betyr "It sends it by one.

Is it good"

 

Mener han at han sender det andre med en gang, eller om det er "ok" at vi bare får et løp..

 

latterlig engelsk, skulle tro han hadde brukt oversettings prog..

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar
Okay, here's the thing.. Rifla mi skyter bare 20-40 skudd før batteriet er dødt, og jeg har et par løsninger på hvorfor.

 

1) Når jeg fikk den var kolben så og si løs og hadde vridd seg rundt, dette hadde ført til at ledningen til batteriet hadde blitt kuttet av akkurat der den går inn i kolben. Dette fiksa jeg og satte sammen ledningen igjen. Jeg tviler på at dette har noe med at batteriet er så dårlig? Vil nå tro dette mer fører til at FPSen blir dårligere? Jeg har uansett ikke giddi å klage på en såpass billig greie, koster sikkert mer tid, krefter og penger enn det er verdt og få fiksa det.

 

2) Dette tipper jeg er løsninga. Laderen jeg fikk med var så klart USA-format med to pinner bare. Svakt av gunners. Her kunne jeg sikkert ha glada, men igjen, jeg gidder ikke. :p Uansett, det jeg gjorde var å ta en annen lader jeg hadde, (skal være samme spenning og alt) og satte på kontakten fra USA-laderen på den. Det må jo være dette som er problemet? Har ikke noe multimeter som funker, så får ikke målt om det er problemet. Derfor spør jeg her om jeg muligens kan ha rett, så kjøper jeg evt. en skikkelig lader fra sandefjordpaintball eller noe. :)

 

Evt. andre ting som kan være galt?

Anyone? :)

Lenke til kommentar
Okay, here's the thing.. Rifla mi skyter bare 20-40 skudd før batteriet er dødt, og jeg har et par løsninger på hvorfor.

 

1) Når jeg fikk den var kolben så og si løs og hadde vridd seg rundt, dette hadde ført til at ledningen til batteriet hadde blitt kuttet av akkurat der den går inn i kolben. Dette fiksa jeg og satte sammen ledningen igjen. Jeg tviler på at dette har noe med at batteriet er så dårlig? Vil nå tro dette mer fører til at FPSen blir dårligere? Jeg har uansett ikke giddi å klage på en såpass billig greie, koster sikkert mer tid, krefter og penger enn det er verdt og få fiksa det.

 

2) Dette tipper jeg er løsninga. Laderen jeg fikk med var så klart USA-format med to pinner bare. Svakt av gunners. Her kunne jeg sikkert ha glada, men igjen, jeg gidder ikke. :p Uansett, det jeg gjorde var å ta en annen lader jeg hadde, (skal være samme spenning og alt) og satte på kontakten fra USA-laderen på den. Det må jo være dette som er problemet? Har ikke noe multimeter som funker, så får ikke målt om det er problemet. Derfor spør jeg her om jeg muligens kan ha rett, så kjøper jeg evt. en skikkelig lader fra sandefjordpaintball eller noe. :)

 

Evt. andre ting som kan være galt?

Anyone? :)

 

Dersom du har prøvd å kjøre våpenet out of box med ledninger delvis slitt av, kan det hende du har hatt en kortslutning som har knekt batteriet.

Lenke til kommentar
Har batteriet vært varmt når du har tømt det i våpenet? I så fall kan det være en kortslutning. Hvis batteriet er kaldt, så er det antagelig laderen. Prøv en annen lader, om du kan.

Det skal jeg få prøvd. ;)

Batteriet var ikke noe varmt hvertfall, så da kan man vel kanskje krysse fingrene og konkludere med at laderen er problemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...