Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay, here's the thing.. Rifla mi skyter bare 20-40 skudd før batteriet er dødt, og jeg har et par løsninger på hvorfor.

 

1) Når jeg fikk den var kolben så og si løs og hadde vridd seg rundt, dette hadde ført til at ledningen til batteriet hadde blitt kuttet av akkurat der den går inn i kolben. Dette fiksa jeg og satte sammen ledningen igjen. Jeg tviler på at dette har noe med at batteriet er så dårlig? Vil nå tro dette mer fører til at FPSen blir dårligere? Jeg har uansett ikke giddi å klage på en såpass billig greie, koster sikkert mer tid, krefter og penger enn det er verdt og få fiksa det.

 

2) Dette tipper jeg er løsninga. Laderen jeg fikk med var så klart USA-format med to pinner bare. Svakt av gunners. Her kunne jeg sikkert ha glada, men igjen, jeg gidder ikke. :p Uansett, det jeg gjorde var å ta en annen lader jeg hadde, (skal være samme spenning og alt) og satte på kontakten fra USA-laderen på den. Det må jo være dette som er problemet? Har ikke noe multimeter som funker, så får ikke målt om det er problemet. Derfor spør jeg her om jeg muligens kan ha rett, så kjøper jeg evt. en skikkelig lader fra sandefjordpaintball eller noe. :)

 

Evt. andre ting som kan være galt?

Lenke til kommentar
Okay, here's the thing.. Rifla mi skyter bare 20-40 skudd før batteriet er dødt, og jeg har et par løsninger på hvorfor.

 

1) Når jeg fikk den var kolben så og si løs og hadde vridd seg rundt, dette hadde ført til at ledningen til batteriet hadde blitt kuttet av akkurat der den går inn i kolben. Dette fiksa jeg og satte sammen ledningen igjen. Jeg tviler på at dette har noe med at batteriet er så dårlig? Vil nå tro dette mer fører til at FPSen blir dårligere? Jeg har uansett ikke giddi å klage på en såpass billig greie, koster sikkert mer tid, krefter og penger enn det er verdt og få fiksa det.

 

2) Dette tipper jeg er løsninga. Laderen jeg fikk med var så klart USA-format med to pinner bare. Svakt av gunners. Her kunne jeg sikkert ha glada, men igjen, jeg gidder ikke. :p Uansett, det jeg gjorde var å ta en annen lader jeg hadde, (skal være samme spenning og alt) og satte på kontakten fra USA-laderen på den. Det må jo være dette som er problemet? Har ikke noe multimeter som funker, så får ikke målt om det er problemet. Derfor spør jeg her om jeg muligens kan ha rett, så kjøper jeg evt. en skikkelig lader fra sandefjordpaintball eller noe. :)

 

Evt. andre ting som kan være galt?

 

anna enn at softgunnen bare rett og slett er sugen? tror ikke det nei..

Lenke til kommentar
det er person angrep :D :D :D

 

Når ble aper med CP, personer?

Hvertfall, jeg kjøper heller kloner enn sportline-serien, men mange kjøper sportline for da vet man hva man får. Selv synes jeg de er for lette, uten kolbe kan man jo bruke dem som en maskinpistol. Kan ekte tøser bruke fullmetall våpen og masse vekt skal ekte wannabemilitærtøser kunne bruke fullmetall og masse vekt :D

Lenke til kommentar
jeg hadde nok også valgt aug'en med mindre du vil legge i en ekstra 1000 lapp og kjøpe en CA full metall ag3 da :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D = overdreven bruk av smileys

 

Den AG'en er grei den, men veier sykt lite. Lånte en av en kompis og jeg løp med den i en hånd uten problemer =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...