Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har høyrt at når du melder deg inn i ein airsoftklubb (når du er 16) må du ha ein verge (over 18) som er innanfor ein viss radius. Dette slepp du etter eit halvt år i klubben. Stemmer dette? Ingen unntak?

 

Det kjører hvertfall geeksa på scorpions tror jeg.

 

Vipers måtte man bare være over 14, ha underskrift fra foreldre i et skjema du finner på sida deres. Så kunne man spille fritt over banen :thumbup:

Lenke til kommentar

Men dere, jeg lurer litt på om jeg skal bestille denne G3en:

http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...ts_id=1045{1}26

 

Noen synspunkter? Bør jeg velge noen av de oppgraderingspakkene man kan få? Med høyere fps osv?

 

Jeg lurer også litt på om jeg skal kjøpe denne pistolen:

http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...roducts_id=1004

 

Hvor kan jeg evt. finne magasin til denne?

Lenke til kommentar
Har høyrt at når du melder deg inn i ein airsoftklubb (når du er 16) må du ha ein verge (over 18) som er innanfor ein viss radius. Dette slepp du etter eit halvt år i klubben. Stemmer dette? Ingen unntak?

 

Det kjører hvertfall geeksa på scorpions tror jeg.

 

Vipers måtte man bare være over 14, ha underskrift fra foreldre i et skjema du finner på sida deres. Så kunne man spille fritt over banen :thumbup:

 

Eh, nå får du passe deg litt.

 

Personlig syns jeg 16år er greit, seff surt når du er 14år og vil spille. Det er også surt når du er 15 og ikke kan øvelseskjøre med foreldra. Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves ;)

Lenke til kommentar
og faktisk de har lov til å titte i pakken! ;) de har gjort det m en av mine en gang. men noe jeg syns er rart.... regner man ikke en softgun som sportsutstyr? for i så fall skulle man jo slippe toll! :S

 

De gjør ofte stikkprøver og åpner pakka for å sjekke om innholdet og verdi stemmer med fraktbrevet på utsida,

slik at du betaler riktig med bamsemoms :)

Toll er så og si ikke-eksisterende for privatforbrukere, da det stort sett er produker som konkurrerer med Norsk primærnæring som er tollbelagt.. som f.eks kjøtt, melk og andre landbruksprodukter..

Lenke til kommentar
Noen som har no erfaring med denne: http://www.game-on.no/webshop/product_info...products_id=935

 

Og mp5 softguns generelt.

 

Har ingen erfaring med den der men

hvordan en softgun ser ut er helt rivende likegyldig for ytelse,

for inni er dem stort sett ganske lik av design. :)

Svake punkter på MP5 av denne typen er ladearma som ikke tåler så mye juling samt skyekolben som kan bli litt løs med tiden.

 

Brillene de anbefaler (Soldat 2000) er hvertfall veldig gode.

Lenke til kommentar
og faktisk de har lov til å titte i pakken! ;) de har gjort det m en av mine en gang. men noe jeg syns er rart.... regner man ikke en softgun som sportsutstyr? for i så fall skulle man jo slippe toll! :S

 

De gjør ofte stikkprøver og åpner pakka for å sjekke om innholdet og verdi stemmer med fraktbrevet på utsida,

slik at du betaler riktig med bamsemoms :)

Toll er så og si ikke-eksisterende for privatforbrukere, da det stort sett er produker som konkurrerer med Norsk primærnæring som er tollbelagt.. som f.eks kjøtt, melk og andre landbruksprodukter..

 

På toll.no står det faktisk at man må betale toll på blant annet tekstiler og no andre greier.

Men i grunn ganske få ting hvor man må betale toll.

Lenke til kommentar
og faktisk de har lov til å titte i pakken! ;) de har gjort det m en av mine en gang. men noe jeg syns er rart.... regner man ikke en softgun som sportsutstyr? for i så fall skulle man jo slippe toll! :S

 

De gjør ofte stikkprøver og åpner pakka for å sjekke om innholdet og verdi stemmer med fraktbrevet på utsida,

slik at du betaler riktig med bamsemoms :)

Toll er så og si ikke-eksisterende for privatforbrukere, da det stort sett er produker som konkurrerer med Norsk primærnæring som er tollbelagt.. som f.eks kjøtt, melk og andre landbruksprodukter..

 

På toll.no står det faktisk at man må betale toll på blant annet tekstiler og no andre greier.

Men i grunn ganske få ting hvor man må betale toll.

 

Ja det er vel en eldgammel paragraf om toll på dametruser faktisk om jeg ikke husker feil :)

men det er noe de jobber med og vil bli oppdatert og fjernet ved årskifte tror jeg.

Lenke til kommentar

Prøvte den Mp5en i går.

 

Helt grei den, men:

Litt utsatt hop-up-justering

Dårlig magasin (vanskelig å få det i og det satt ikke i når vi først fikk det i)

Forskjeftet kan virke noe vinglete

Litt vinglete fire selector

 

Men jeg tror den har ganske god rate of fire.

 

Men sånn generelt så har jeg inntrykk av at det er ganske mye billig utstyr til MP5 - siden det er så mange som har det.

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal bestille en G3 med RIS nå, og jeg har et spørsmål.

 

Bør jeg velge en FPS og internal oppgradering? Får en oppgradering til $45, da skyter den 400fps og det er da:

 

Upgrade includes :

Element 200% Torque gear set

Element 6mm or 7mm Steel bushings (depends on the size of bushing hole)

Reshiming

Element spring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...