Heilage Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Det er absolutt rart at vi måler det i fps, ja. Men når våpnene kommer med fps-spesifikasjoner, synes jeg det er greiest om regelverket omhandler det i fps. Aller helst, begge deler. Type 100m/s - 312 fps På den måte blir vel alle fornøyde? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Er jo ikke no problem å forstå både fps og ms da... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg klarer iallefall ikke å relatere et m/s-tall til et fps tall uten videre. Og jeg vil ikke si jeg er dum. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg klarer iallefall ikke å relatere et m/s-tall til et fps tall uten videre. Og jeg vil ikke si jeg er dum. bare gange/dele med 3.28083989501 så har du det btw: jeg og en kamerat var ute å testa sniperene litt i det fine (kalde) været i dag. Men var merkbart flere kuler som "ikke gikk der de skulle" i dag en det pleier å være. Lå på ca 4av11 på en stående person på 70m... å det er jo ikke akuratt noe å rope hurra for. Og kun 2-3 av 11 på 80m. (90 gadd vi ikke teste en gang.. der lå vi tidligere på ca 3av10). Begge bruker hpa så fpsen er stabil (600fps med 0,36 straight), men vi lurer på om kulda kan påvirke hopupen? at gummien blir kald eller noe? noen andre som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg klarer iallefall ikke å relatere et m/s-tall til et fps tall uten videre. Og jeg vil ikke si jeg er dum. Kan det ikke på prikken, men fårstår sånn ca.. De fleste regner heldigvis med fps da.. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Kan være at hop-up gummien blir hardere i kaldt vær Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Min kalash/D-boys ak sliter i kulda, skuddtakta blir mye dårligere og rekkevidden minsker. Irriterende men det er nok noe med at ting herdner ja. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Eg spør igjen; Er det denne eller denne hop up buckingen som passar til Dboys ak-en? Eller passar begge? Endret 11. mars 2009 av Scarn Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Gutta boys, behøver råd her. Hvordan få denne børsa til å se ut som noe annet enn hva den faktisk er, en billig plastikkopi. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airs...ail?prodID=8600 Spørs om den passer, da. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Gutta boys, behøver råd her. Hvordan få denne børsa til å se ut som noe annet enn hva den faktisk er, en billig plastikkopi. Finn deg ei asiatisk nettside, og bestill metall-eksteriør :-) Asia er latterlig billig på softgun-utstyr. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Da har jeg bestillt meg VSR hopup kitet til tanakaen, samt 2stk firefly bucking type hard. Og skal se om jeg får tak i et PDI 6.01 554mm VSR løp. Så får vi se om det blir noe bedre en bestgun kitet. hvis ikke så har jeg kasta vekk nesten 3k til på sniperrifla.... Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) bbs som eksploderer http://www.kapowwe.com/Merchant2/merchant....mp;Store_Code=R De skulle jeg gjerne hatt noen av.. (se videoen i bunnen) Endret 13. mars 2009 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Må være kjedelig å bli truffet av dem i ansiktet. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Se for deg et hicap med dem og ei rifle som gjør 30 rps Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Se for deg et hicap med dem og ei rifle som gjør 30 rps Da tror jeg at jeg hadde løpt det jeg kunne i motsatt retning Men hadde ikke du en VSR? prøvde å finne ut hvilken bucking som var best i går. Og fikk et intrykk av at firefly sin hard var den beste, men at den var vanskelig å få satt 100% riktig på. (håper hvertfall den er god, for fytti for en pris for en liten gummi dings..) Endret 13. mars 2009 av Blue--Sky Lenke til kommentar
genstian Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 They only pop when they hit a hard surface, so they do not pop when they hit clothing or skin Trekk hetta ovre hode og skaff deg briller som gir etter, da e du trygg. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Ville nå alikevel ikke tatt sjangsen, men når man er rigga med fullt kit er det jo masse på kroppen som er hard? Ikke så gøy og få en sånn i radioen eller hjelmen. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg ville aldri brukt noe annet enn standard BB-kuler. Jeg vil verken anbefale malings-BB's, eller eksplosive. Det skal så lite til for at et skudd kiler seg, og går det av så er du mildt sagt "fucka". Å sprenge i stykker innmaten med ei eksplosiv BB-kule går ikke på garantien, det er sikkert Lenke til kommentar
Arne Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg har et spørsmål, er det meningen at man skal kunne skyte med vanlige softguns når det regner? Det er jo eletriske deler i AEG, men går det likevel an å bruke de når det regner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå