Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

jeg er i det man kan kalle opptaksfasen for å bli medlem i en klubb. Medlemmer i Rogaland Airsoft er egentlig medlemmer av Norges Airsoft Forbund, og jeg må være medlem av landsforbundet for å være medlem i den lokale klubben. Og da må jeg ha minst 5 spill (prøvespill). De gjør det for å plukke ut de som ikke egner seg i et lagspill som krever at man vet om risikoer på forhånd, osv. Dessuten vil man gjennom disse prøvespillene lære seg reglene som gjelder osv. Når jeg blir medlem av NSAF, kan jeg også være med Rogaland Airsoft når de reiser på storspill, slik som f.eks "Operation Pinky"

 

Edit: Wohoo! Innlegg nummer 800 :D

Endret av Galexon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, sjølvsagt. Det eg lurte på var kor mykje frakta er og kva tollen kjem på?

 

Momsen (tollen), kommer på 25% av samlet pris på vare og frakt. Fraktprisen kommer når du bestiller.

 

Det kan vel komme tollgebyr eller kva det heiter? Det er iallefall ikkje det same som moms.

Lenke til kommentar
Tenker å kjøpe meg AK47 frå rsov.com. Nokon som veit kva dei andre utgiftene blir?

 

Anbefaler at du heller kjøper en av AK'ene fra Kalash/Dboys/Boyi (de nye fra Cyma er også ok)

 

Denne gangen vil eg ha ein AK som ikkje blir noko tull med. Eg vil òg helst ha med avtagbar kolbe, men det er ikkje eit must. Altså eg har no ein veldig grei Cybergun m4a1 SIR som har vore litt tull med, men ingen kjempeproblemer.

 

Eg vil jo då sjølvsagt ikkje nedgradere våpenet/merket. Eg har 2800kr å bruke på ak-en. (inkludert alle avgifter som moms og frakt.)

 

Så kunne nokon vore så veldig greie å finne eit som passar til meg?

Lenke til kommentar
Eg vil jo då sjølvsagt ikkje nedgradere våpenet/merket. Eg har 2800kr å bruke på ak-en. (inkludert alle avgifter som moms og frakt.)

 

Så kunne nokon vore så veldig greie å finne eit som passar til meg?

 

Avtagbar, eller foldbar? (alle er jo igrunn avtagbare)

 

Anbefaler AKS-74 fra Kalash. Men den kan være litt "hot". Er ikke mange billige der ute som har FPS innenfor NASF grenser igrunn.

 

Selv har jeg en VFC AKMS.

Endret av Northern
Lenke til kommentar
Eg vil jo då sjølvsagt ikkje nedgradere våpenet/merket. Eg har 2800kr å bruke på ak-en. (inkludert alle avgifter som moms og frakt.)

 

Så kunne nokon vore så veldig greie å finne eit som passar til meg?

 

Avtagbar, eller foldbar? (alle er jo igrunn avtagbare)

 

Anbefaler AKS-74 fra Kalash. Men den kan være litt "hot". Er ikke mange billige der ute som har FPS innenfor NASF grenser igrunn.

 

Selv har jeg en VFC AKMS.

 

Links?

 

Med avtagbar/foldbar meinar eg enkelt å ta av på kolben. Slik at det får plass i ein vanlig sekk.

Lenke til kommentar
Har du link til din VFC? Er du nøgd med den?

 

Aah, selvfølgelig ^^

 

VFC AKMS

 

Er veldig fornøyd med den. Utrolig lekker er den å se på i tillegg

 

Hadde kjøpt den om budsjettet hadde nådd så langt. Begynner å lure på om eg absolutt skal ha ak. Har berre kraftig lyst på, men det er kanskje like greitt å kjøpe noko anna. Har lest litt på reglar og sånn rundt NASF, og 350fps er vel nesten eit must? : P

Lenke til kommentar

Noen som har testa de nye madbull"Ultimate Heavy Sniper BB"? (5,95mm, 0,01mm toleranse)

 

http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airs...il?prodID=26212

 

som kommer i:

 

grønn: 0,36g

Tan: 0,40g

Sort: 0,43g

 

Da er det vel 0,4g som er aktuelt for min del hvertfall (jeg må "se" kula..) De skal vist være nesten på høyde med SGM i kvalitet og mye bedre en straight.

 

Også er det jo ennda et merke som skal begynne å produsere sniper kuler nå, magnumbbs

https://magnumbb.com/BB_s.php

 

De skal lage hvite høykvalitetskuler i. (5,98mm, 0,01mm toleranse)

 

0,36

0,40

0,43

 

Gleder meg noe sykt til å få testa de ut i m24 :D

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...