Scarn Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 åå, eg såg ikkje posten, men då forstod eg Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Nja, det kan de jo gjøre. Men jeg forstod det som at Kake24 bruker briller, og da kan han ikke bruke dem jeg linket til uten å måtte bruke linser samtidig. Neida, bruker ikke briller De beskyttelsesbrillene du linket til så ganske fine ut forresten. Er så vankelig å velge, jeg vil helst ha litt beskyttelse i resten av fjeset også. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det mest praktiske er å ha noen briller alla det Cutthroat Bill linket til, og bruke shemag i tilleg. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Jeg spiller med Bollé Silium-briller, som er på listen over godkjente vernebriller fra Rogaland Airsoft. Brillene koster 140 kr på MILSIM-SHOP. Endret 5. mars 2009 av Galexon Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Bolle Silium er elsk <3 Sjukt digge å ha på, og er godkjent av nasf afaik. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Bolle Silium er elsk <3 Sjukt digge å ha på, og er godkjent av nasf afaik. Jepp, bra briller Men utseendemessig liker jeg bedre de som minner om alpinbriller, altså de med strikk bak. Skal snart kjøpe SWAT-lignende hjelm, og da hadde det sett bedre ut med "snowboardbriller" Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Da annbefaler jeg disse. De er så sinnsykt gode, og det som står på siden testet jeg, og det er sant! Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Unnskyld språket, men hælvette! Jeg og en kamerat har begge kjøpt Classic Army M15A4 Sportline fordi det var et billig og rimelig startervåpen, og nå har begge slutta å fungere, med samme feil Motoren vil plutselig ikke fungere mer. Irriterende... Vi skal ha dem inn til reperasjon på garantien, men om problemet vedvarer, regner jeg i stor grad med at vi får bytte våpena i nye av samme sort, eller i noen til samme pris. Er det spill på søndag, blir jeg mektig nedfor, når jeg ikke får brukt eget våpen Endret 5. mars 2009 av Galexon Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Unnskyld språket, men hælvette! Jeg og en kamerat har begge kjøpt Classic Army M15A4 Sportline fordi det var et billig og rimelig startervåpen, og nå har begge slutta å fungere, med samme feil Motoren vil plutselig ikke fungere mer. Irriterende... Vi skal ha dem inn til reperasjon på garantien, men om problemet vedvarer, regner jeg i stor grad med at vi får bytte våpena i nye av samme sort, eller i noen til samme pris. Er det spill på søndag, blir jeg mektig nedfor, når jeg ikke får brukt eget våpen Prøvd å lade batteriet? Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Unnskyld språket, men hælvette! Jeg og en kamerat har begge kjøpt Classic Army M15A4 Sportline fordi det var et billig og rimelig startervåpen, og nå har begge slutta å fungere, med samme feil Motoren vil plutselig ikke fungere mer. Irriterende... Vi skal ha dem inn til reperasjon på garantien, men om problemet vedvarer, regner jeg i stor grad med at vi får bytte våpena i nye av samme sort, eller i noen til samme pris. Er det spill på søndag, blir jeg mektig nedfor, når jeg ikke får brukt eget våpen Prøvd å lade batteriet? Ikke no galt med batteriet, og det var massevis av strøm på det... Etter at det var ladet hadde jeg skutt i underkant av 500 kuler, og våpenet skal klare rundt 2000 kuler på fulladet batteri, noe mitt batteri var. Men jeg gikk til butikken jeg kjøpte det i, og da fungerte det plutselig, på samme batteriet Fy fasikken det var flaut Men gud for en lettelse samtidig. Men nå fikk jeg nytt batteri, og heldigvis er forhandleren veldig behjelpelig med problemer (forhandler er game-on, game-on.no sin fysiske butikk i Sandnes, Rogaland) Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Har en kalash ak74 med litt samme problem, skal foresten selge nå da men. Men et lite tips er at ledningene kan være litt løse i pluggene, det jeg da gjør på min er å dytte ledningen inn til det ikke går mere og surre et par ganger med elektrikerteip. Funker på både batteri og våpen? Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Da prøver jeg det på søndag, for da er det spill Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Hmm...noen som har noen briller med strikk som kan anbefales (ikke typen "snowboardbriller")? Her og her er to eksempler. Bolle har ikke noen slike da? Vil det forresten være noe problem å sikte hvis man bruker "snowboardbriller"? Endret 6. mars 2009 av Kake24 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 De jeg linket til på forrige side kommer med stropp og "pute" som dekker rundt brillene. "Puten" kan tas av hvis det dugger for mye. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Nei, har ingen problemer med det selv.. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Må få meg brillesnor i mine Bollé Silium-briller Begynner å bli litt løse i festene, og har ikke lite nok skrujern Nå ser jeg bare frem til spill på søndag, for da mangler jeg bare 2 spill til for å bli medlem av NASF Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Nå ser jeg bare frem til spill på søndag, for da mangler jeg bare 2 spill til for å bli medlem av NASF Kva vil det seie? Er du ikkje med i klubb? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Noen klubber som har prøve spill, så man kan se ann medlemmene før de får lov til å bli med i klubben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå