Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nja, det kan de jo gjøre. Men jeg forstod det som at Kake24 bruker briller, og da kan han ikke bruke dem jeg linket til uten å måtte bruke linser samtidig.

 

Neida, bruker ikke briller :) De beskyttelsesbrillene du linket til så ganske fine ut forresten. Er så vankelig å velge, jeg vil helst ha litt beskyttelse i resten av fjeset også.

Lenke til kommentar
Bolle Silium er elsk <3

 

Sjukt digge å ha på, og er godkjent av nasf afaik.

 

Jepp, bra briller ;) Men utseendemessig liker jeg bedre de som minner om alpinbriller, altså de med strikk bak. Skal snart kjøpe SWAT-lignende hjelm, og da hadde det sett bedre ut med "snowboardbriller" :p

Lenke til kommentar

Unnskyld språket, men hælvette! :wallbash: Jeg og en kamerat har begge kjøpt Classic Army M15A4 Sportline fordi det var et billig og rimelig startervåpen, og nå har begge slutta å fungere, med samme feil :no: Motoren vil plutselig ikke fungere mer. Irriterende... Vi skal ha dem inn til reperasjon på garantien, men om problemet vedvarer, regner jeg i stor grad med at vi får bytte våpena i nye av samme sort, eller i noen til samme pris. Er det spill på søndag, blir jeg mektig nedfor, når jeg ikke får brukt eget våpen :(

Endret av Galexon
Lenke til kommentar
Unnskyld språket, men hælvette! :wallbash: Jeg og en kamerat har begge kjøpt Classic Army M15A4 Sportline fordi det var et billig og rimelig startervåpen, og nå har begge slutta å fungere, med samme feil :no: Motoren vil plutselig ikke fungere mer. Irriterende... Vi skal ha dem inn til reperasjon på garantien, men om problemet vedvarer, regner jeg i stor grad med at vi får bytte våpena i nye av samme sort, eller i noen til samme pris. Er det spill på søndag, blir jeg mektig nedfor, når jeg ikke får brukt eget våpen :(

 

Prøvd å lade batteriet?

Lenke til kommentar
Unnskyld språket, men hælvette! :wallbash: Jeg og en kamerat har begge kjøpt Classic Army M15A4 Sportline fordi det var et billig og rimelig startervåpen, og nå har begge slutta å fungere, med samme feil :no: Motoren vil plutselig ikke fungere mer. Irriterende... Vi skal ha dem inn til reperasjon på garantien, men om problemet vedvarer, regner jeg i stor grad med at vi får bytte våpena i nye av samme sort, eller i noen til samme pris. Er det spill på søndag, blir jeg mektig nedfor, når jeg ikke får brukt eget våpen :(

 

Prøvd å lade batteriet?

 

Ikke no galt med batteriet, og det var massevis av strøm på det... Etter at det var ladet hadde jeg skutt i underkant av 500 kuler, og våpenet skal klare rundt 2000 kuler på fulladet batteri, noe mitt batteri var. Men jeg gikk til butikken jeg kjøpte det i, og da fungerte det plutselig, på samme batteriet :whistle: Fy fasikken det var flaut :blush: Men gud for en lettelse samtidig.

 

Men nå fikk jeg nytt batteri, og heldigvis er forhandleren veldig behjelpelig med problemer (forhandler er game-on, game-on.no sin fysiske butikk i Sandnes, Rogaland)

Lenke til kommentar

Har en kalash ak74 med litt samme problem, skal foresten selge nå da men.

 

Men et lite tips er at ledningene kan være litt løse i pluggene, det jeg da gjør på min er å dytte ledningen inn til det ikke går mere og surre et par ganger med elektrikerteip. Funker på både batteri og våpen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...