douchebag Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Slutta nå å leke med maling på barneskolen æ da (A) Men ja, airsoftmiljøet er digg, noe stort særere finner du ikke. Føler ikke at så mange jukser under spill som folk vil ha det til? Eller hva mener dere, der dere spiller? Mye juks og fanteri? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Dere som sa at HK post var raskt hadde hvertfall rett. Ble sendt fra HK mandagskvelden norsk tid og kom til Oslo i morrest. Når i tillegg posten er kjapp og bruker bare 1,5 timer på å få den gjennom tollen og sende den videre igjen blir jeg meget fornøyd. Forhåpentligvis er den her i dag, ellers kommer den i morgen. Very niice. Bare synd gunners somla så jævlig, nærmer seg jo tross alt 3 uker nå siden jeg bestilte. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Vi kan bare stoppe paintball vs airsoft-diskusjonen her og nå. Blir bare krangling av sånt. Forøvrig gir G&P god kvalitet for pengene når det kommer til helmetall i airsoftvåpen. Anbefaler det på det sterkeste. Har du eit døme? Kor er det best å bestille G&P frå? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Døme, hva betyr det? www.redwolfairsoft.com og www.wgcshop.com har greie priser. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Døme, hva betyr det? Eksempel. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Rsov - OPT - OPS - UNCompany - Redwolf - Gunner - Wgc Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Takk skal du ha:) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Nå selger jeg div ting, jeg miste helt lysten på airsoft etter at nesten alt ble stjålet, så nå selger jeg alt unntatt WW2 utstyret mitt Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Nå selger jeg div ting, jeg miste helt lysten på airsoft etter at nesten alt ble stjålet, så nå selger jeg alt unntatt WW2 utstyret mitt Du kunne venta til jeg var hjemme fra jobb med å selge P90en synes jeg. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Er det nokon som vil anbefale ein sniper til rundt 2 høvdingar? Samme om det er elektrisk eller spring. Om det er spring skulle det veldig gjerne inkludert eit kikkert sikte. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Well L96 får du til rundt 1000lappen hvis du bestiller fra HK... Den er ganske brukbar. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Ok, skal sjå på den. Er litt skeptisk til Well og slike kina-merker. Har dårlig erfaring. Eg såg ellers på dette --> http://www.opsgear.com/Special-Ops-M14-Sni...-soft-m14ew.htm Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Har hatt Well L96 selv, funker bra og bra kvalitet. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Kor lenge? Vil tru at dei skyter svakare og svakare over tid. Kor du bestilte frå? Edit: Og så tenker eg å ha denne pistolen til backup våpen. Endret 26. februar 2009 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Vel, nå har jeg mer eller mindre bestemt meg for Classic Army Sportline M15A4-pakken fra Game-on. Basert på reviews jeg har sett rundt omkring på internett, skal dette visstnok være et svært bra våpen. Og til Gizmo; Du kan faktisk bruke M15 til sniper ;-) Avtakbart carry-handle. Forskjellen på sportline og vanlig Classic Army, skal visstnok være mengdel plast. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Kor lenge? Vil tru at dei skyter svakare og svakare over tid. Kor du bestilte frå? Edit: Og så tenker eg å ha denne pistolen til backup våpen. Hadde den ikke så lenge, iom at jeg trengte penger, men det funket veldig bra da jeg hadde den. Til backup våpen annbefaler jeg Tokyo Marui Glock 17. Den beste jeg har prøvd! (har den også: ) Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Kor lenge? Vil tru at dei skyter svakare og svakare over tid. Kor du bestilte frå? Edit: Og så tenker eg å ha denne pistolen til backup våpen. Hadde den ikke så lenge, iom at jeg trengte penger, men det funket veldig bra da jeg hadde den. Til backup våpen annbefaler jeg Tokyo Marui Glock 17. Den beste jeg har prøvd! (har den også: ) Skal jeg ha Glock, vil jeg ha Glock 18C, den med full auto Snacks! Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Har forelska meg i Special Ops M14 Og til backup våpen skal enten lugeren eller M92 (full metal :O ) få æra av å ligge i lomma Er rovs.com og opsgear.com seriøse sider? Eller tryr dykk dei hadde gått med på å sendt som gåve, slik at eg slepp moms? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Men for SATAN, pakken med utstyr klarte å forsvinne i posten. Jeg for det ikke erstattet da det ble sendt som 'gave' med verdi under 1000,- 10 000,-...TI jævla høvdinger borte. Vil derfor ikke anbefale å sende som gave. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Forresten. Eg kom over M14 på game-on. Er kvaliteten på ASG sin og UTG sin den samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå