Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

"– Jeg kan ikke se at man har behov for sånne ting, så for min del må myndighetene gjerne forby det. Da tror jeg at vi hadde unngått noen av disse ranene, sier Mathiesen. "

Jøss. Lenge siden jeg har lest noe så lite gjennomtenkt. Hvis man skulle fjerne alt som ikke er nødvendig, så tror jeg hverdagen ville blitt skremmende kjedelig.

Men jeg forstår selvsagt problemet. Jeg tror nok tillatelse, eller vandelsattest ville vært en bedre løsning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner politiet veldig godt, og et forbud ville nok ha hjulpet dem litt. Dog er det fortsatt ganske lett å få tak i softguns fra Sverige, Danmark og Tyskland, så problemet vil nok ikke forsvinne helt.

Det noen må, er å fortelle hu dama at det faktisk er noen som bruker dem til annet enn ran og kriminelle handlinger.

Lenke til kommentar

Men Hongkong post? Synes liksom jeg husker at jeg har brukt de før, men er ikke helt sikker. Hadde ikke gjort noe om det hadde tatt kort tid, min AGM Hk416 ble sendt fra gunner i dag. Eller lørdag morges.

Men Hongkong post? Synes liksom jeg husker at jeg har brukt de før, men er ikke helt sikker. Hadde ikke gjort noe om det hadde tatt kort tid, min AGM Hk416 ble sendt fra gunner i dag. Eller lørdag morges.

Lenke til kommentar

jeg kjører stort sett EMS (Express Mail Service) som standard frakt alternativ fra HongKong og Asia, det er som sagt vanlig expresspost og jeg trenger bare å forholde meg til Posten Norge her til lands istedet for en masse forskjellige fraktfirma.

Like raskt er det også :)

Endret av Roskov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...