Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har vurdert å begynne med airsoft, siden jeg har noen kompiser som driver på aktivt.

Jeg har funnet ut at jeg vil gå for en AEG, i en prisklasse rundt 1500 kr. Dette bør være et maskingevær med moderne utseende, og med fullauto.

Jeg ser at Classic Army sin Sportline-serie ligger i dette segmentet, som for eksempel denne CA M15A4en.

Jeg har sett at våpnene fra Sportlineserien har fått varierende tilbakemelding, som kan tyde på varierende kvalitet. Har noen en formening her?

Jeg tenker å kjøpe lader, og dette batteriet til, tror dere at dette vil passe og fungere godt, gi en god rate of fire?

Hvilket merke kuler bør jeg egentlig gå for? :)

Er kanskje denne mp5en et bedre alternativ?

 

Litt mange spørsmål her, kanskje også noen som har blitt svart på før, men jeg håper noen kan hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det mulig å stille på fps på et våpen? Hadde vært greit om man kunne ha f.eks 400 fps hjemme og så stille ned til 350 fps hvis man skulle spille med en klubb. Syns jeg leste et sted hvor noen skrev at man kunne stille på dette på et våpen fra JG, men jeg finner ikke tilbake dit hvor jeg leste det.

Lenke til kommentar

Når jeg først skulle ha RPK, så la jeg nå litt penger i det og kjøpte Classic Army, og jeg angrer ikke et sekund.

 

Hele våpenet har en god, solid kvalitetsfølelse, og bortsett fra at jeg måtte bygge opp motoren et par millimeter for å få ordentlig inngrep i tannhjulene (var snakk om å løsne en skrue og legge i en liten pinnebit, sikkert noen som ikke hadde fått sin bolle ris den dagen...), har jeg hatt null problemer med den. Magasinet mater feilfritt, treverket er solid og våpenet er gjennomført vakkert. Min chroner rett i underkant av 300 fps stock, så du slipper mest sannsynlig å nedgradere den hvis du skal spille i en NASF-klubb, du kan til og med sette selectoren til semi og bruke den i SIBO (om du føler for å prøve å lure deg rundt hjørner med et så langt våpen).

Lenke til kommentar
Lang leveringstid fra gunnerairsoft eller? Bestilte en AGM HK416 derfra på søndag og den står fortsatt på "order confirmed and processing". Jeg bestilte noe annet småtteri fra redwolf samme dag og det er snart framme her nå liksom.

 

 

ja det er lang leveringstid fra Hong Kong. det spørs litt hva slags frakt du har og om det må blir stående i tollen. gunner og uncompany er ganske små butikker i forhold til redwolf.

jeg hadde ekspress TNT fra gunner tok 3 dager før det kom til norge, og da ble det stående i tollen i 3 uker.

 

igjen så har jeg opplevd at uncompany ikke sendte pakken min før etter 2 og en halv uke.

Lenke til kommentar

TNT suger. En kompis av meg fikk en pakke sendt med dem nå, jævla kjøtthuer ja..

De må ha forskuddsbetalt moms og fortollingsgebyr, noe feks UPS ikke gjør.

 

Skal du ha en pakke sendt fra HK, så sørg for å få sendt den med UPS. De er litt dyrere, men du har pakka på døren innen 1.5uke.

Mener også at jeg har fått pakker ganske kjapt med Fed-Ex.

 

Retarded_player: Når bestillte du fra UNC da? Kan være du bestillte i en eller annen høytid, som gjorde at det tok lengre tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...