Generales Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) heisann, jeg så på det forrige emnet ditt at du skulle handle fra teknikmagasinet, dette vil jeg fraråde, jeg skulle det jeg og en gang, men så fant jeg denne siden: http://www.softgunweb.no/ Kunne ikke vært mer fornøyd, kjøpte en sånn trekkoppsoftgun derfra med en venn, og det er min fine kompanjong den dag idag God service også, vi fikk 1500kuler (0,2g) mens vi egentlig bestilte 3000kuler (0,2g) så de lot oss beholde de 1500kulene og sendte oss de vi egentlig hadde bestilt og en liten unskyldning på mail Men skulle jeg valgt av de to ville jeg valgt Taurusen, et ganske vanlig våpen, b.la en i familien har den og jeg synes den går veldig rett og bra! Har ingen erfaring med Eaglen, skulle kjøpe den en gang, men som sagt fant jeg Softgunweb -- Lykke til EDIT: Du kan jo også handle fra Wasteland som en kamerat gjorde Endret 1. februar 2009 av Jonassen! Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Ja, men jeg ser på den sia di nå. Men finner ingen elektriske.. Og jeg vet ikke hvordan Co2 pistoler funker, har bare nå 1800 å bruke nå. På våpen, kuler og utstyr. Lenke til kommentar
Generales Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Kan jeg få komme med et forslag? Skal du ha AEG (Elektrisk gevær)? Eller skal du ha pistol? Gasspistol fungerer med at man kjøper gass, som man sprøyter inn i magasinet med kuler, og lader som vanlig, og har man en med Blow-Back slepper man å ta ladebevegelse for å kunne avfyre et nytt skudd! ^ Advarsel; fps varierer Alternativ handleliste (Wasteland): Beretta full metal blowback Beretta magasin Gass til pistolen Ett par briller hvis nødvendig Pris uten briller og frakt: 1738,- Endret 1. februar 2009 av Jonassen! Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Joda.. Men gass blir så jæklig dyrt:S Også tror jeg at det er forskjell på gass og Co2 pistol? Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Hva er egentlig den beste fjærdrevne våpenet? Har sett på noe som M14 SOCOM og den virker grei, bra utgangshastighet og alt det der. Dersom det dere sier om at det bør være rundt 100 m/s tror jeg heller jeg går for en slik en. Blir så mye dilldall som bremser kvaliteten på billige AEG'er. Lenke til kommentar
Generales Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Joda.. Men gass blir så jæklig dyrt:S Også tror jeg at det er forskjell på gass og Co2 pistol? Co2 er det mange det ikke er blowback på, eller så har ingen det. Gass har blowback, men har sine - sider, det samme med Co2 pistoler. Skal love deg, kjøpte utstyr for 800kr, dette var med trekkopppistol, skulle heller brukt pengene på en gasspistol. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Hva er en trekkopppistol? xD Men bruker Co2 den samme gassen som Gass pistol gjør eller trenger Co2 bare Co2 som i luft? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 En trekkoppistol er en pistol som man... trekker opp for å få til å skyte? Trekker skinnen tilbake for å "lade". Blir vel også kalt springer tror jeg. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Kan noen fortelle meg hvordan hop-up fungerer/hva det er? Plz ikke noen linker til wikipedia eller noe slikt. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 CP-Monkey: Det vet faktisk jeg! Det er at Kulen roterer for å få bedre treffsikkerhet osv.. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Ok. Men jeg så en fyr som hadde et våpen der han skrudde på et hjul ved magasinet for å justere denne, enten mot venstre eller høyre. Bullshitt'a han eller? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Ved magasinet eller på magasinet? For hvis det er på magasinet er det jo bare Hicap magasin. Som regel ligger hop-upen bak der kuler kommer ut på ekte våpen. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Men hvordan funker Co2 pistoler? Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Ved magasinet eller på magasinet? For hvis det er på magasinet er det jo bare Hicap magasin. Som regel ligger hop-upen bak der kuler kommer ut på ekte våpen. Du mener munningen? Nei det var på en måte inni geværet, men rett forann magasinet. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Ved magasinet eller på magasinet? For hvis det er på magasinet er det jo bare Hicap magasin. Som regel ligger hop-upen bak der kuler kommer ut på ekte våpen. Du tenker kanskje på der tomhylser spretter ut på vanlige gevær? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Men hvordan funker Co2 pistoler? man setter i co2 beholderen, fyller magasinet, setter det i pistolen og skyter Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Ok.. Da tror jeg at jeg kanskje kjøper Taurus PT92 Lenke til kommentar
Generales Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Lurer på er Co2 akkurat det samme som Blowback (aka gass)? Eller er det bare at de ikke flyr tilbake? <- sleden Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Ok. Men jeg så en fyr som hadde et våpen der han skrudde på et hjul ved magasinet for å justere denne, enten mot venstre eller høyre. Bullshitt'a han eller? Det funker ved at kula går gjennom et kammer hvor du har noe som heter hopup gummi (hopup kammeret). På den gummien er det som oftest en liten kul som igjen blir presset ned av noe som heter hopupnub/dassrull. Når kula da går gjennom kammeret, "presser" bulken på kula og gir den backspin. Det er dette som får kula til å fly langt eller kort, alt ettersom hvor bra hopup du har. Det er veldig forskjellig fra våpen til våpen, hvor man stiller på hopupen. Rævva forklart =/ Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Strengt tatt bestemmer ikke kvaliteten på (justerbar) hop-up hvor langt du skyter, men heller presisjon. Så langt har jeg aldri hørt om våpen med justerbar hop-up hvor du ikke kan stille så mye hop-up at kulene forsvinner oppover (som selvsagt er for mye). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå