Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

heisann, jeg så på det forrige emnet ditt at du skulle handle fra teknikmagasinet, dette vil jeg fraråde, jeg skulle det jeg og en gang, men så fant jeg denne siden: http://www.softgunweb.no/

Kunne ikke vært mer fornøyd, kjøpte en sånn trekkoppsoftgun derfra med en venn, og det er min fine kompanjong den dag idag ;)

God service også, vi fikk 1500kuler (0,2g) mens vi egentlig bestilte 3000kuler (0,2g) så de lot oss beholde de 1500kulene og sendte oss de vi egentlig hadde bestilt og en liten unskyldning på mail :)

Men skulle jeg valgt av de to ville jeg valgt Taurusen, et ganske vanlig våpen, b.la en i familien har den og jeg synes den går veldig rett og bra! Har ingen erfaring med Eaglen, skulle kjøpe den en gang, men som sagt fant jeg Softgunweb :)

-- Lykke til :)

EDIT: Du kan jo også handle fra Wasteland som en kamerat gjorde :)

Endret av Jonassen!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jeg få komme med et forslag? Skal du ha AEG (Elektrisk gevær)? Eller skal du ha pistol?

Gasspistol fungerer med at man kjøper gass, som man sprøyter inn i magasinet med kuler, og lader som vanlig, og har man en med Blow-Back slepper man å ta ladebevegelse for å kunne avfyre et nytt skudd!

^ Advarsel; fps varierer ;)

Alternativ handleliste (Wasteland):

Beretta full metal blowback

Beretta magasin

Gass til pistolen

Ett par briller hvis nødvendig :)

Pris uten briller og frakt: 1738,- :)

Endret av Jonassen!
Lenke til kommentar
Joda.. Men gass blir så jæklig dyrt:S

Også tror jeg at det er forskjell på gass og Co2 pistol?

Co2 er det mange det ikke er blowback på, eller så har ingen det. Gass har blowback, men har sine - sider, det samme med Co2 pistoler.

Skal love deg, kjøpte utstyr for 800kr, dette var med trekkopppistol, skulle heller brukt pengene på en gasspistol. :(

Lenke til kommentar
Ok. Men jeg så en fyr som hadde et våpen der han skrudde på et hjul ved magasinet for å justere denne, enten mot venstre eller høyre. Bullshitt'a han eller?

Det funker ved at kula går gjennom et kammer hvor du har noe som heter hopup gummi (hopup kammeret). På den gummien er det som oftest en liten kul som igjen blir presset ned av noe som heter hopupnub/dassrull. Når kula da går gjennom kammeret, "presser" bulken på kula og gir den backspin. Det er dette som får kula til å fly langt eller kort, alt ettersom hvor bra hopup du har.

Det er veldig forskjellig fra våpen til våpen, hvor man stiller på hopupen.

Rævva forklart =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...