webby1 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Noen som kan anbefale meg hvilke av disse geværene jeg burde kjøpe meg? 1. ICS Helmetall M4A1 med faststokk ICS21 2.ICS Helmetall M16A3 ICS24 3.Marui M16A2 Endret 24. januar 2006 av webby1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Er du vant med å skru: ICS Er du newbie: Marui Men ICS har den fine fordelen av at du bare kan trekke en splint, og "knekke" den, kjekt hvis den har kilt seg eller noe midt i et spill Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 bestiller du fra sandefjord ville jeg tatt en av ICS'ne, men skal du bestille fra utlandet vill jeg tatt TM Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Tar vanlige pistol hylstre pistoler med påmontert lyddemper? Eller må man ha lyddemperen i en egen lomme, også skru den på hver gang du trekker våpenet? @gunfreak19: Når jeg snakket om "bane", så tenker ikke jeg på noe spesifikt, bare en plass som er avsatt til Airsoft og/eller Paintball. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 WUHU!! Til April blir det en tur til Ålborg, Rørhus beredskaps by elns! Enormt fett Vipers og Nask tar turen til danskene! *hoppe opp og ned og danse rundt stolen* Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Tar vanlige pistol hylstre pistoler med påmontert lyddemper? Eller må man ha lyddemperen i en egen lomme, også skru den på hver gang du trekker våpenet? @gunfreak19: Når jeg snakket om "bane", så tenker ikke jeg på noe spesifikt, bare en plass som er avsatt til Airsoft og/eller Paintball. 5491423[/snapback] det finnes noen få son gjør det, men de er da ganske kronglete.. og syns det blir mye rot, og de fleste proffer har demperen sin et annet sted, da man, enten trenger våpenet med en gang(noe som bestyr at tiden får å være stille er over) ellers så har man tid for å feste den.. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) 3.Marui M16A2 5490840[/snapback] Gjør som meg, velg klassikeren M-16A2 fra Tokyo Marui. Du får lengde og presisjon for alle pengene! Endret 24. januar 2006 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg har langt merke til at Marui er nevnt vannvittig mange ganger, det er også mange hevisninger til til Marui. Hva er det Marui gjør som ingen andre gjør? Er det bare det at de er brukervennelige for nybegynnere samt proffer, og at de koster mindre? Hva skal du velge hvis du vil ha versting våpenet, og ikke har begrenset med penger, fremdeles Marui, bare med oppgraderinger? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 TM kom med den første AEG'n på tidlig 90-tallet, før det var alle våpen drevet av en ekstern gass tank. og de var alene på markede i MANGE år. så dukka CA og ICS opp og de SUGDE, TM hadde manger år under belte med å lage AEG'r noe som gjøre at men de andre merkene prøvd og feilet var TM ferdig med sine barnesykdomer for lenge siden, i dag er ikke skillet like stort men mange foretrekker TM enda... og skal man har værtsting våpen og oppgradere til helvete, spiller det jo egentlig ikke så mye rolle hva du velger da det ikke vil være så mye igjen av orginal våpenet, men med TM har man lettere tilgang til oppgraderinger. siden MANGE firamr startet smått med å lage ekstra ting til TM. SYSTEMA, STAR, G&G G&P osv lagde egentlig forsterkede deler, eller conversion kits osv til TM. skal man liksom ha en spesiell M4 så kjøper man gjerne TM og kjøper metalbody til den, da det finnes 100vis av forskjellige merker. alt fra Knigts, Bushmaster, colt, Diemaco.. osv Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 TM har vel to nyere M4'er, ja, egentlig så har ikke det noe å si, de jeg tenker på er Tokyo Marui M4 S-System og Tokyo Marui M4A1 (New Type). Selv kunne jeg tenke meg sistnevnte med S-System's metall kropp. Men det jeg fram til er; Siden Marui ikke har så mange metall kropper, eller ramme om du vil, er det da dårlig kvalitet på disse i forhold til mange andre rammer? Er det noen som har erfaringer med Tokyo Marui M4A1 (New Type)? Denne skal ifølge Redwolf være lik den gamle, men det er gjort noen få oppgraderinger. Som sagt, er det noen som har peiling? Please and thank you. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 det er jo plast vs aluminium, men det finnes folk som aldrig har satt på metalkropp og er fornøyde med det.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Har ingen allvorlige problemer med min MP5, eneste er det att den knirker littegran. En annen ting som jeg synes er litt dumt på MP5'en, er at siktet og løpet(disse sitter sammen via in skrue) er litt løs. Jeg pleier alltid å ha på traceren min, fordi det ser bra ut, men hvis du tar tak i traceren, eller rett i siktet, men det er letter å merke på traceren, så vil du merke att den er løs til høyre og venstre. Er det noe jeg kan gjøre for å forihindre dette? Edit: Det er altså orginal ramme i plast på MP5'en! Edit2: Fant denne. Den burde vel gjøre susen? Ikke det att jeg har råd til den, men eventuelt. Endret 25. januar 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 den og en metalbody så har man et veldig solid våpen Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Veldig fristende å kjøpe metall kropp. Men si at jeg ville bestille disse: G&G L.P.M for G3/MP5 Series Low Profile Mount og Mojji Zero Multi-dot scope Hvor my ville det koste og bestille ifra Redwolf? Inkludert frakt. Hvis rødpunktet "krasjer" i siktet forran så må jeg bestille et framre sikte også, for å så kutte av det som er i veien. Men finnes det andre alternativer så er det mer interesant. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 ville ikke bestillt en reddot sikte der.. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 alt fra Knigts, Bushmaster, colt, Diemaco.. osv 5494543[/snapback] Høyest desverre finnes det jo ikke Diemaco metallkropper, foreløpig da.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Har tenkt til å gå til innkjøp av en ny pistol.. Siden jeg ikke har hatt noen før tenkte jeg at jeg ville sjekke her først! Har vært litt varm for P99 Fullsett fra Maruzen.. Er det helt greit? Det er Blowback, har ikke så lyst på P99 fra Marui med Fix-slide.. Noen som har et eller anna forslag? Glock er uaktuelt da alle har det og det vil bli kjedlig hvis en til får det Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 alt fra Knigts, Bushmaster, colt, Diemaco.. osv 5494543[/snapback] Høyest desverre finnes det jo ikke Diemaco metallkropper, foreløpig da.. 5502431[/snapback] finnes det, de kommer med kanadiske markings Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 da var min brukte WGC custom her.. og må si jeg får en egen følelse av an oldschool M16. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Er det ikke den som er så slarkete a? Du kan liksom bøye den fram og tilbake! så en som hadde den i Kr.sand, var er mareritt! Har du metalbody på den? For det skulle visstnok fjerne slarken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå