Cutthroat Bill Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Og nettopp derfor vil jeg si valget er åpenbart. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Det er viktig å gi illusjonen om at det faktisk er et valg. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) For at vi som har drevet litt med dette skal virke mer åpne og hyggeligere ovenfor nye airsoftere, mener du? I så fall vil jeg si meg enig, men samtidig er beskyttelse så viktig og så åpenbart at folk skulle ikke behøve å måtte tenke seg om to ganger. Red.: Jeg er litt usikker på hvor seriøs du egentlig var nå. Endret 31. januar 2009 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Poenget mitt var vel det at det norske airsoftmiljøet jevnt over er veldig ansvarlig av seg, og vi (innebefatter meg selv som en del av miljøet iallefall) rynker svært på nesen over folk som gir airsoft et dårlig rykte, som det er mange av. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 http://www.gunnerairsoft.com/catalog/index.php?cPath=1_36 Du vil bli mye mer fornøyd med en av de der. Og hver av de der koster 800 med frakt eller? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Noen er jo dyrere enn andre. Men rundt 1000lappen koster vel noen av de rimligste. Frakt og moms (25%) kommer i tillegg. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 HAHA!!! Lol! Håper det er innlysende for deg at det da ikke er et alternativ. Skal til Danmark i sommer. Har hørt om flere som har kjøpt seg SF der til en billigere penge. Hvordan er egentlig det? Og hvor får man kjøpt det der? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Hvis du vil kjøpe dritt, så skal jeg ikke hindre deg i å gjøre det Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Hvis du vil kjøpe dritt, så skal jeg ikke hindre deg i å gjøre det Det er ikke det at jeg har lyst til å kjøpe dritt, det er det at jeg ikke har lyst til å kjøpe dyr dritt Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Da venter du heller og sparer litt penger til no bra greier da ^^ Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Ok, tror jeg nesten har bestemt meg for å kjøpe en slik en. Den koster 700 med frakt og oppkrav og alt det pisset der, men hvordan er egentlig utløpshastigheten? Tror den går ca 30 m/s. Er det vondt å bli truffet? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Seriøst, dude. Den der kan du holde hånda foran løpet og skyte deg selv med. 98fps aint a shit. http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...;products_id=82 Våpen: 66$ - 455kr Frakt: 57$ - 394kr + 25% mva Totalt: 1061kr Det er det, det vil koste deg ferdig shippa til døra di. Du vil ha MYE mer glede av den, enn den crappy M4en du ser på. Endret 1. februar 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Ok, noe som kan finne et våpen til meg da innenfor det norske markedet som overstiger smerteterskelen til de fleste og som ligger på rundt 700kr med frakt og alt det pisset. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Tror ingen gidder det når du er så utakknemlig. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Tror ingen gidder det når du er så utakknemlig. Jeg er ikke utakknemlig, men jeg sier gang på gang at jeg ikke kommer til å betale 1K for et leketøy, fortsatt sier folka at det må koste såpass for at det skal være noe. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Det må det. Skal du ha et skikkelig airsoftgevær, må du rundt eller over 1000,-. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Hva med å høre på oss som faktisk har litt peiling og som har drevet på med dette i flere år? Begynner å tvile på om du i det hele tatt har lov til å eie en softgun (18års grense). Lenke til kommentar
Generales Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Haha, makan til utaknemlighet skal man lete lenge etter! Skal du gå for et våpen for 700spenn får du noe som ikke er vits å holde i... Det ser heavy ut, men skyter som en bestemor som spytter tenner! Gå opp i rundt 1000spenn, så får du et ordentlig "leketøy" som er mye gøyere for deg, og ikke så gøy for de andre som blir truffet! Men, det er ditt valg... Bare sier at du kommer til å bli skuffet når du henter våpenet til 500kroner på posten... Lenke til kommentar
genstian Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Hvorfor skal du egentlig spare 3-400kr på ikke å kjøpe et skikkelig våpen? Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Ja! Jeg skal kjøpe meg en Soft-Gun. Enten blir det UHC Desert Eagle 44AE(Uten Hop-Up, med BAX-Effekt) eller Taurus PT92(Med Hop-UP, uten BAX-Effekt) Hva er forskjellen på BAX effekt og Hop Up?(Hva er det i det heletatt?) Utgangshastigheten på begge er 70 m/s Jeg skal kjøpe følgene: x2 2000 kuler, 0,12 eller 0,20 gram x2 Ekstra Magasin x1 Maske x1 Smørings middel Tilsammen med Taurus PT92: 1355,50 Tilsammen med UHC Dessert Eagle 44AE: 1306,50 Men drit i prisen, tenk presisjon. Hvilken anbefaler du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå