perza Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Du posta ingen softgun http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airs...il?prodID=23396 Ja, eg dreit meg ut Men der har du ein! http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...roducts_id=1032 Et litt billigere alternativ. 400$+ virker som litt mye penger + 25% og frakt kan bli en litt stor sum,men hvis pris ikke er noe problem ville jeg gått for den G&P sin Lenke til kommentar
th-mart2 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Hei! Jeg og sønnen min skal kjøpe et gevær, men er i tvil hvem vi skal velge. Noen som gidder å ta en titt her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1063169 Hvis dere skulle valgt ett av de, hvem ville dere valgt? Endret 19. januar 2009 av th-mart2 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Jeg er helt overbevist om at du er full av humbug. Du er 50 år gammel, men vet ikke at det ikke heter "hvem softgun"? Og nye forummedlemmer pleier sjeldent å finne ut hvordan de oppdaterer profilen sin, men du har likevel klart å legge inn fødselsdato fra første stund. Dog intet mer, kun det som er nødvendig for kjøp av luftvåpen. Jeg kjøper det ikke. Endret 19. januar 2009 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
th-mart2 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Jeg er helt overbevist om at du er full av humbug. Du er 50 år gammel, men vet ikke at det ikke heter "hvem softgun"? Og nye forummedlemmer pleier sjeldent å finne ut hvordan de oppdaterer profilen sin, men du har likevel klart å legge inn fødselsdato fra første stund. Dog intet mer, kun det som er nødvendig for kjøp av luftvåpen. Jeg kjøper det ikke. Du skjønner det at sønnnen min har vært medlem på radiostyrt forum en god stund nå og vet hvordan det fungerer. Endret 19. januar 2009 av th-mart2 Lenke til kommentar
analrytter Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...roducts_id=1032 Et litt billigere alternativ. 400$+ virker som litt mye penger + 25% og frakt kan bli en litt stor sum,men hvis pris ikke er noe problem ville jeg gått for den G&P sin Den var ganske billig. Men eg fant ein anna og http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=23042 , og den såg råååå lekker ut Kan du sei noko om den ? Lenke til kommentar
perza Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Den ser grei ut, men jeg skal ikke si noe, har aldri bestilt fra Uncompany. Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) uncompany er en bra nettbutikk! de har ganske rask levering! kjøpte 5 star mag til g36, men de passet ikke i min both elephant! om noen er intresert så kan jeg selge de for 250 kr til noen som trenger de? ;D Endret 25. januar 2009 av langskalle Lenke til kommentar
retarded_player Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg er helt overbevist om at du er full av humbug. Du er 50 år gammel, men vet ikke at det ikke heter "hvem softgun"? Og nye forummedlemmer pleier sjeldent å finne ut hvordan de oppdaterer profilen sin, men du har likevel klart å legge inn fødselsdato fra første stund. Dog intet mer, kun det som er nødvendig for kjøp av luftvåpen. Jeg kjøper det ikke. Du skjønner det at sønnnen min har vært medlem på radiostyrt forum en god stund nå og vet hvordan det fungerer. hvis dere skal gå for budsjett våpen ville jeg har kjøpt 2 stk Jing Gong G36C er for det meste plast, men de skyter helt greit og koster utrolig lite på gunner airsoft. http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...;products_id=82 koster 66$ stykket og batteri og lader følger med. ellers så har Classic Army en god beginner's pack. CA Armalite. koster kanskje 150+ og tåler en god del mere (tror jeg). Lenke til kommentar
genstian Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) JG MP5 Navy e også et greit våpen, crone ca 370fps (mitt iallfall) og er i full-metal, kompatibel med TM magasin (som 95% av alle billig magasinene er for). Koster vel ca 100$ Btw: Om Amalite er CA's billigvåpen så vil jeg ikke anbefale deg den. Er ikke noe bedre enn verken Cyma eller Jing Gong når det kommer til innerdeler og holdbarhet. Men om amalite er den "vanlige" utgaven deres, så forall del Endret 29. januar 2009 av genstian Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Armalite betyr bare "m4/m16" og er egentlig navnet på en av produsentene. Wikipedia it. Billiglinja til CA heter sportsline og da kan du nok like godt satse på de bedre kina-våpnene. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Jo men tenkte på CA Amalite da (som er m4 / m16 våpen) og lurte litt på om det var billig versjonen (som du kom med heter sportline, takk ) Lenke til kommentar
taZer Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Hva er best av Classic Army G36c og A-K M249 Para fullmetall? Bare tenkte på hvem av de jeg skulle valgt hvis jeg måtte velge. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Hva er best av en Toyota Yaris Verso eller en Toyota Landcruiser? Endret 31. januar 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg vet i alle fall hvilken som er tøffest ... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Poenget er at det er forskjell å løpe rundt med et våpen som veier rundt 3kg og et som veier opp mot 10kg. http://www.lowlandz.be/catalog/popup_image...g2cbiu6nv2l24d4 Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Halla folkens! Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg et AEG softgun for det meste bare til lek og moro, ikke noe seriøst bruk med maske, kamuflasje og alt det der. Bare løpte rundt i skauen og skyte på hverandre. Hvordan fungerer noe slikt? Og hver så snill og si at det ikke er vits i å bruke penger på det når kvaliteten bare er en brøkdel av prisklassen 1000kr ++...jeg vet dette, men som sagt skal det bare være litt lek og gidder ikke bruke veldig mye mer penger på dette. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Halla folkens! Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg et AEG softgun for det meste bare til lek og moro, ikke noe seriøst bruk med maske, kamuflasje og alt det der. Bare løpte rundt i skauen og skyte på hverandre. Hvordan fungerer noe slikt? Og hver så snill og si at det ikke er vits i å bruke penger på det når kvaliteten bare er en brøkdel av prisklassen 1000kr ++...jeg vet dette, men som sagt skal det bare være litt lek og gidder ikke bruke veldig mye mer penger på dette. Vel du får akuratt det du betaler for, rekkevidde på skudd vil jeg anta er ca 10 meter. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Halla folkens! Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg et AEG softgun for det meste bare til lek og moro, ikke noe seriøst bruk med maske, kamuflasje og alt det der. Bare løpte rundt i skauen og skyte på hverandre. Hvordan fungerer noe slikt? Og hver så snill og si at det ikke er vits i å bruke penger på det når kvaliteten bare er en brøkdel av prisklassen 1000kr ++...jeg vet dette, men som sagt skal det bare være litt lek og gidder ikke bruke veldig mye mer penger på dette. http://www.gunnerairsoft.com/catalog/index.php?cPath=1_36 Du vil bli mye mer fornøyd med en av de der. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Du må ha godkjent maske eller briller når du skal spille, uansett hvor seriøst det er. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Eller ikke. Dog, konsekvensene av å spille uten maske/beskyttelsesutstyr er at man blir fremstilt i media som en komplett idiot og resten av det norske airsoftmiljøet lynsjer dere. Your choice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå