Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Det er sikkerhetsavstander over 350 ja, dog anbefaler jeg ikke å skyte en person på 1m. Da kan man heller bruke "pang du er død".

350 - 450 = 20m

450 - 500(550) = 30m

Og 350 på 20m? Jeg vil ikke si at man ligger å griner i smerte akkkurat :p

Fullauto 450fps på 5m derimot... Det merker du :p

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe... :)

Men, beklager om noen oppfatter dette som masing, men jeg må bare spørre om dette en gang til:

Jeg og tre andre har tenkt å spille airsoft. Vi skal prøve å få tak i flere, men i første omgang er det bare oss. De tre andre er søskenbarn med hverandre, og har en felles onkel som eier forholdsvis store utmarksområder. Hvis vi finner oss et område der det ikke går turgåere, og vi snakker med onkelen, så er det ingenting i veien for å spille airsoft her?

Lenke til kommentar
Er den god? Eller er det bare det at noen syns den er fin? :p

Noen synes iallfall den er fin :)

Tenkte faktisk litt på å selge Mp5en min å kjøpe en slik en med lyddemperer, lykt og rød-punkt sikte.

Jo, den er sikkert litt fin hvis man har alt det utstyret på... :)

Iceman: Hvordan har du tenkt å håndheve det? Lukte på vedkommende?

Lenke til kommentar

I så fall ville jeg heller tatt det ett steg lengre, også krevd fødselsdato, eller i alle fall fødselsår allerede ved registrering på forumet.

Redigert: Eller kanskje det er mulig med 18 års grense i "Ekstremsport"-seksjonen, siden vi også har paintball-tråden liggende her. Vi ser jo stadig vekk nye airsoft- og paintballrelaterte tråder her og i "Hobby"-seksjonen.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Akkurat når det kommer til aldersregler er de vanskelige å håndheve, for ikke å snakke om at vi ikke kan sette aldersrestriksjoner på en gitt kategori.

Vi kan ganske enkelt ikke ha noen garanti på at de som stiller spørsmål er over 18 år.

Jeg tar det opp med moderatorteamet, så kan vi kanskje komme til en løsning. :)

Lenke til kommentar

Altså det har ikke skjedd noe ulovelig før et eventuellt kjøp er gjennomført, så ingen bryter noen form for lov eller liknende hvis en hjelper "mindreårige" med å velge våpen, utstyr etc. Det er ikke gitt at alle skal løpe å kjøpe nå. La heller politiet håndheve våpenlovgivningen også kan dette forumet fortsette å være en formidler av kunnskap og informasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...