DeHawk89 Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Men jeg tenkte også. Hvis det er noe feil på den, så må jeg sende den helt ned til HK igjen da. Her er det bare og sende den til den butikken jeg kjøpte den fra. Er det feil på våpenet som f.eks deeffekt motor så er det noe som sansynlig vis har skjedd under frakt. Alle våpen, såvidt som jeg har forstått, blir testet før de blir sendt. *Edit* Glemte å si at skade skjedd under frakt er ikke butikkens ansvar men selskapet som frakter varen(tror jeg, correct me if I'm wrong) Endret 12. januar 2009 av DeHawk89 Lenke til kommentar
taZer Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Tror jeg kjøper meg softgun fra Norge. Kortere ventetid, og garantert support hvis noe blir ødelagt. Men da kommer spørsmålet. G36C fra Wasteland eller Game-on? Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg er enig med at de ser bedre ut men de har bare plass til 18 kuler. Vil helst at det skal regne kuler på den stakkaren jeg sikter på Er også enig at de er mer like hagler enn granatkastere med det er tøft da som sagt, jo flere kuler jo kortere range. om du faktisk skal bruke en granatkaster til noe fornuftig i airsoft bør du ha shells med mindre enn 50 kuler i, og som tåler redgas eller tilsvarende. alt annet blir stort sett et lite poff og som om noen har kasta en håndfull BBs i din retning, så jeg vil anbefale 18 skudds shells for de klarer lett 30 meter eller mer alt etter hvilken gass du benytter. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Fant du ut hvor mye frakten på gunner airsoft var på, EvenruD? Lenke til kommentar
DeHawk89 Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Fant du ut hvor mye frakten på gunner airsoft var på, EvenruD? Frakten varierer etter vekt, betalte 84 dollar for frakt fra gunner20-25kg) Lenke til kommentar
perza Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 @Roskov: har du noen forslag på granater? Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 @Roskov: har du noen forslag på granater? Madbull 18 skudds, og mange! :-D har 12 stk selv og storkoser meg når jeg får brukt dem i cqc :-D Lenke til kommentar
perza Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Er det denne du mener? Inlegg nr 10! Endret 12. januar 2009 av perza Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Kjør granatene på Co2, så er det enda mer gang! Lenke til kommentar
perza Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Tar ikke alle madbull granatene Co2? Mener jeg har lest det et sted Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Fant du ut hvor mye frakten på gunner airsoft var på, EvenruD? Kommer på litt over 1000kr ink moms og frakt. Du kan finne ut frakten, ved å legge et gevær i handlekurven også trykke checkout. @Roskov: Har du prøvd 18 skudds granatene på CO2? Smeller det bra? Endret 12. januar 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 @Roskov: Har du prøvd 18 skudds granatene på CO2? Smeller det bra? Jupp bruker Co2 på dem, bruker dem ved rundt 400psi som gir et greit antall per co2 patron og samtidig mye bang for the bucks :-) har brukt de på opp til 800psi men da sliter du mye på både topp og bunnventilen, hulla som kulene ligger i blir litt "bøyd" innover og gjør at ventilen kan henge seg opp og du får ikke resatt den. men ikke noe en liten dremeljobb kan fikse og forøvrig så er madbull sine nye fylleventiler av stål good shit.. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 hva er forskjellen på å ha stempelhode i metal og polycarbonate? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Er det i metall tåler det nok mer, men siden det er tyngre så kan det nok trekke bittelitt på utgangshastigheten. Motsatt med plastikkhode. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Nyheter fra fronten: http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airs...tail?newsID=860 G&P med blowbackrifler. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) De sier G&P allerede har slupper blowback-riflene, så hvorfor er det ingen info der? Fant ikke våpnene på siden der heller. Red.: Nevermind. Fant de på framsiden, men ikke når jeg brukte søkemotoren. Ser også at de har fått inn Revolution-gearbox-ene til enorme 460.00USD. Endret 14. januar 2009 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Arne Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Noe jeg kom til å tenke på når du sa au, Heilage, gjør det vondt å bli truffet av et 350fps-våpen på rundt 20 meter? Kjenner man det? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Vil tro man merker det ganske godt. NASF sin grenser på fullauto er 350fps og 20 eller 30 meter i sikkerhetsavstand. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg tror bare det er sikkerhetsavstander over 350fps. Jeg mener, 30-40 meter er jo omtrent maks rekkevidde. Det kan svi litt, men det kommer at på hvor mye klær du har på deg, og hvorvidt klærne sitter stramt der du blir truffet. 460!? Au. Ja, dette var ett solid spark i nøttene. Mener jeg leste tidligere at disse gearbox-ene er så sterke at du kan sette i kraftigere fjær uten andre oppgraderinger, men 460 er likevel godt i overkant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå