Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Men jeg tenkte også. Hvis det er noe feil på den, så må jeg sende den helt ned til HK igjen da. Her er det bare og sende den til den butikken jeg kjøpte den fra.

Er det feil på våpenet som f.eks deeffekt motor så er det noe som sansynlig vis har skjedd under frakt.

Alle våpen, såvidt som jeg har forstått, blir testet før de blir sendt.

*Edit* Glemte å si at skade skjedd under frakt er ikke butikkens ansvar men selskapet som frakter varen(tror jeg, correct me if I'm wrong)

Endret av DeHawk89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er enig med at de ser bedre ut men de har bare plass til 18 kuler.

Vil helst at det skal regne kuler på den stakkaren jeg sikter på :evil:

Er også enig at de er mer like hagler enn granatkastere med det er tøft da ;)

som sagt, jo flere kuler jo kortere range.

om du faktisk skal bruke en granatkaster til noe fornuftig i airsoft bør du ha shells med mindre enn 50

kuler i, og som tåler redgas eller tilsvarende. alt annet blir stort sett et lite poff og som om noen har kasta en

håndfull BBs i din retning, så jeg vil anbefale 18 skudds shells for de klarer lett 30 meter eller mer alt etter hvilken gass du benytter.

Lenke til kommentar
@Roskov: Har du prøvd 18 skudds granatene på CO2? Smeller det bra?

Jupp bruker Co2 på dem, bruker dem ved rundt 400psi som gir et greit antall per co2 patron og samtidig mye

bang for the bucks :-)

har brukt de på opp til 800psi men da sliter du mye på både topp og bunnventilen, hulla som kulene ligger i blir litt "bøyd" innover og gjør at ventilen kan henge seg opp og du får ikke resatt den.

men ikke noe en liten dremeljobb kan fikse :) og forøvrig så er madbull sine nye fylleventiler av stål good shit..

Lenke til kommentar

Jeg tror bare det er sikkerhetsavstander over 350fps. Jeg mener, 30-40 meter er jo omtrent maks rekkevidde. Det kan svi litt, men det kommer at på hvor mye klær du har på deg, og hvorvidt klærne sitter stramt der du blir truffet.

460!?

Au. :(

Ja, dette var ett solid spark i nøttene. Mener jeg leste tidligere at disse gearbox-ene er så sterke at du kan sette i kraftigere fjær uten andre oppgraderinger, men 460 er likevel godt i overkant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...