Balleflass Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 har litt valgproblem md presisjonsløp. står mellom KM-TN, Prometheus, Edgi og Madbull dem jeg spiller md på SOAK sier at KM TN er noe av det beste. på utenlandske forum sier dem Prom er veldig bra, men Edgi er best. og på en dansk grundig oppgraderings guide så anbefaler dem Madbull. skal ha et løp i min 450 sr25 sniper og et i min 350 G36c. begge skal ha løp mellom 509mm og 550mm lengde. Prom får jeg i 6.03 Edgi i alt fra 6.00-6.05 KM-TN i 6.04 Madbull vet jeg ikke men tror det er 6.03 eller 6.04 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Nå vet ikke jeg hvor mange forskjellige løp Madbull har, men ikke bry deg med Black Python-løpene. Jeg merket praktisk talt ingen forskjell fra orginalløpet i min G&P. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Såvidt jeg vet, så funker KM-TN bra opp mot 350ish fps, men det har ingen "bedre" funksjon over 400fps. Jeg hadde valgt Prometheus på 450 børsa di ihvertfall, og høyst sannsynlig på 350 børsa også. Og hvorfor skal du ha så langt løp i G36Cen? Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 dem på Stor Oslo Airsoft Klubb råda mæ KN-TN uansett. skal ha ekstra long outer barrel pluss lyddemper på en G36c siden je liker den akkurat sånn har kjøpt prometheus på 450 fpsn. men vurderer KN-TN på g36n men mange på utenlandske som sider Edgi løpa fra Edgi Customs skær væra det bæste, men detta kan væra 12-13 år gamle unger au d da :/ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Da får du høre på dem fra Soak da. Jeg har bare hørt at det ikke spiller noen rolle om du har pm eller KM-TN over en viss fps. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg har veldig lyst til å prøve DBC/DB Custom-løp. Mange på siden der sier de er svært gode. Lenke til kommentar
perza Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Snart kommer denne her til å bli adoptert sammen med noen sånne hvilken gass tror dere vil funke best på granatene? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Utseendemessig liker jeg bedre disse. Men i det fulle og hele er jeg ikke egentlig så veldig begeistret for granatkastere da de strengt tatt ikke er granatkastere i det hele tatt, men hagler. Lenke til kommentar
perza Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg er enig med at de ser bedre ut men de har bare plass til 18 kuler. Vil helst at det skal regne kuler på den stakkaren jeg sikter på Er også enig at de er mer like hagler enn granatkastere med det er tøft da Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Ja, granatkastere ser tøft ut, men jeg vet ikke om jeg ville brukt det selv. Hadde antagelig gått for en hagle istedet. Vil du ikke få lengre rekkevidde hvis du bruker færre kuler? Forresten, jeg foreslår at du bytter hop-up-kammer og hop-up-gummi i den riflen der. Hop-up-enheten som sitter i den er ikke helt optimal. Jeg foreslår low cap-magasiner også, siden kulene har en tendens til å låse seg i det standardmagasinet. Endret 12. januar 2009 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
perza Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Er det sånn på alle G&P? Dårlig hop-up tenkte jeg på Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Ja, det virker slik. EvenruD har byttet på sin(e), og jeg har byttet på den ene min, også skal jeg bytte på den andre når jeg får råd. Lenke til kommentar
perza Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Hva er å anbefale for en bra hop-up da? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg har King Arms-kammer og Prometheus-gummi i min, og det funker ganske bra. Men jeg tror kanskje Systema-kammer er bedre. Jeg har lyst til å prøve denne i det andre våpenet. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...srch_Prometheus http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...16_srch_chamber http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airs...ail?prodID=8533 Jeg fant ikke Systema hop-up. Kanskje jeg har blandet med ett annet merke, eller noe. Red.: Jeg fant, jeg fant... Endret 12. januar 2009 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
taZer Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Angående det dere svarte på spørsmålene mine om kjøp av softgun. Hvis jeg kjøper fra KH, og velger D-Boys eller hva nå det er for en produsent som produserer G36C, noen som kan anbefale derfra? Og hvis det er mulig, burde jeg ta en power-upgrade? så på en G36c at jeg kunne få den opp i 450 fps Lenke til kommentar
perza Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Takker for linker Cutthroat bill Valget falt på denne og denne mangler bare lader og kuler så er alt i boks! Kommer vel i løpet av uka. Bør jeg bruke.20 eller .23 på ca 350fps? Endret 12. januar 2009 av perza Lenke til kommentar
DeHawk89 Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Angående det dere svarte på spørsmålene mine om kjøp av softgun. Hvis jeg kjøper fra KH, og velger D-Boys eller hva nå det er for en produsent som produserer G36C, noen som kan anbefale derfra? Og hvis det er mulig, burde jeg ta en power-upgrade? så på en G36c at jeg kunne få den opp i 450 fps Kan bli kjipt, for da kan du ikke bruke full auto, nesten bedere å skaffe seg en litt mere "sniper" stylish rifle om du da ikke har tenkt å ha orginal fjæra og. Men OM du tar powerupgrade skaff deg ett sikte, men selv hadde jeg gått for G36K hvis det hadde vært oppgradert Ang. kjøp fra HK så skulle det være fint å kjøpe derifra. Gunnerairsoft f.eks. er grei plass(se M4 link f.eks den har jeg og det tok ca 3 uker fra de sendte til jeg mottok, men vær obs på at tollen kan ta laaaaaaaaang tid) Jepp skriveleifs men pytt pytt:/ Takker for linker Cutthroat bill Valget falt på denne og denne mangler bare lader og kuler så er alt i boks! Kommer vel i løpet av uka. Bør jeg bruke.20 eller .23 på ca 350fps? gå for 0.25 du;) Endret 12. januar 2009 av DeHawk89 Lenke til kommentar
taZer Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Men jeg tenkte også. Hvis det er noe feil på den, så må jeg sende den helt ned til HK igjen da. Her er det bare og sende den til den butikken jeg kjøpte den fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå