Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

har litt valgproblem md presisjonsløp. står mellom KM-TN, Prometheus, Edgi og Madbull

dem jeg spiller md på SOAK sier at KM TN er noe av det beste. på utenlandske forum sier dem Prom er veldig bra, men Edgi er best. og på en dansk grundig oppgraderings guide så anbefaler dem Madbull.

skal ha et løp i min 450 sr25 sniper og et i min 350 G36c. begge skal ha løp mellom 509mm og 550mm lengde.

Prom får jeg i 6.03

Edgi i alt fra 6.00-6.05

KM-TN i 6.04

Madbull vet jeg ikke men tror det er 6.03 eller 6.04

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dem på Stor Oslo Airsoft Klubb råda mæ KN-TN uansett. skal ha ekstra long outer barrel pluss lyddemper på en G36c siden je liker den akkurat sånn :p

har kjøpt prometheus på 450 fpsn. men vurderer KN-TN på g36n men mange på utenlandske som sider Edgi løpa fra Edgi Customs skær væra det bæste, men detta kan væra 12-13 år gamle unger au d da :/

Lenke til kommentar

Ja, granatkastere ser tøft ut, men jeg vet ikke om jeg ville brukt det selv. Hadde antagelig gått for en hagle istedet.

Vil du ikke få lengre rekkevidde hvis du bruker færre kuler?

Forresten, jeg foreslår at du bytter hop-up-kammer og hop-up-gummi i den riflen der. Hop-up-enheten som sitter i den er ikke helt optimal. Jeg foreslår low cap-magasiner også, siden kulene har en tendens til å låse seg i det standardmagasinet.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Angående det dere svarte på spørsmålene mine om kjøp av softgun. Hvis jeg kjøper fra KH, og velger D-Boys eller hva nå det er for en produsent som produserer G36C, noen som kan anbefale derfra? Og hvis det er mulig, burde jeg ta en power-upgrade? så på en G36c at jeg kunne få den opp i 450 fps

Lenke til kommentar
Angående det dere svarte på spørsmålene mine om kjøp av softgun. Hvis jeg kjøper fra KH, og velger D-Boys eller hva nå det er for en produsent som produserer G36C, noen som kan anbefale derfra? Og hvis det er mulig, burde jeg ta en power-upgrade? så på en G36c at jeg kunne få den opp i 450 fps

Kan bli kjipt, for da kan du ikke bruke full auto, nesten bedere å skaffe seg en litt mere "sniper" stylish rifle om du da ikke har tenkt å ha orginal fjæra og.

Men OM du tar powerupgrade skaff deg ett sikte, men selv hadde jeg gått for G36K hvis det hadde vært oppgradert

Ang. kjøp fra HK så skulle det være fint å kjøpe derifra. Gunnerairsoft f.eks. er grei plass(se M4 link f.eks :love: den har jeg og det tok ca 3 uker fra de sendte til jeg mottok, men vær obs på at tollen kan ta laaaaaaaaang tid)

Jepp skriveleifs men pytt pytt:/

Takker for linker Cutthroat bill :mrgreen:

Valget falt på denne og denne mangler bare lader og kuler så er alt i boks!

Kommer vel i løpet av uka.

Bør jeg bruke.20 eller .23 på ca 350fps?

gå for 0.25 du;)

Endret av DeHawk89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...