Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir vel kanskje til en slik da:

http://www.sandefjordpaintball.no/index.ph...roducts_id=1626

 

...med et ekstra magasin. Liker ikke helt tanken på å være avhengig av temperatur og at jeg har gass osv. Siden jeg sikkert ikke kommer til å bruke pistolen så mye i spill så går det sikkert med en springer. Det går vel an å oppbevare den ladd under spillet, slik at det ikke går så lang tid å trekke den opp?

Lenke til kommentar

Tre innlegg fjernet. Minner om retningslinjene:

 

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

Jeg har alltid fått høre at det ikke finnes dumme spørsmål. Det er ikke alle som har like god greia på sammenhenger mellom begreper innen elektronikk etc. Om noen spør et spørsmål svarer man på det, man diskuterer ikke personens manglende forståelse for emnet. Det hadde vært fint om folk kunne holde en høflig tone, selv om noen kanskje stiller spørsmål som for enkelte virker å være ganske grunnleggende.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
Jepp, har prøvd pistolen. Sammenliknet med en hvilken som helst TM pistol, så syns jeg den sugde.

NBB er kjedelig uansett, med mindre man skal ha en super silent pistol.

 

Den STI'n der er faktisk grei i henhold til hvor mye airsoft man har spillt. Er du ny til sporten er det faktisk en ganske så grei sidearm.

Jeg selv startet "seriøst" spill med en CA M15 Sportsline carbine og kjørte akimbo med et par STI Lawman.

Funket fint som begynner våpen. Det oppsettet der kjørte jeg i 6 månder, og skaffet meg Gunner custom M4(se signatur) og KSC USP Comact.

Neste inkjøp vil bli en Maruzen ASP-2(Orginal) med 600+FPS ugrade og div mods for å få den til å ligne RWC Zender ASP-2(Redwolf Custom) og en TM Hi Capa 4.3(?).

 

Så man tar det en føler for egentlig. Selv synest jeg D-Boys M4 er et bra valg(Har erfaring med en del china clones) oge er en av de litt bedere klonene på markedet.

D-Boys er også kompitable med TM deler(hop-up f.eks)

 

Håper det ikke er fornærmende på noen måte EvenruD.

 

MVH

Torstein

Lenke til kommentar

Hei, jeg har tenkt og kjøpe meg <a href="http://www.butikk.wasteland.no/catalog/pro...products_id=440" target="_blank" rel="nofollow">http://www.butikk.wasteland.no/catalog/pro...products_id=440</a> . Jeg lurte på: Hvor lenge vil 3000mAh batteri holde i spill med high-cap mag? Og noen som har noen erfaringer med denne? Har en SSG69 sniper at the moment, men ønsker og prøve ut AEG. Fortell meg litt mer hva jeg burde huske på, noen tips og lignende.

Noen som har noen erfaringer med Jin Gong og lignende? Ser at deres våpen er mye billigere. Kan dere gi noen tips på hvilke "billig" merker jeg burde ligge unna. Jeg vet at Tokyo Marui, CA, KJ, KJW, KSC er bra våpen, noen andre anbefalinger?

Endret av taZer
Lenke til kommentar
Hei, jeg har tenkt og kjøpe meg <a href="http://www.butikk.wasteland.no/catalog/pro...products_id=440" target="_blank" rel="nofollow">http://www.butikk.wasteland.no/catalog/pro...products_id=440</a> . Jeg lurte på: Hvor lenge vil 3000mAh batteri holde i spill med high-cap mag? Og noen som har noen erfaringer med denne? Har en SSG69 sniper at the moment, men ønsker og prøve ut AEG. Fortell meg litt mer hva jeg burde huske på, noen tips og lignende.

Noen som har noen erfaringer med Jin Gong og lignende? Ser at deres våpen er mye billigere. Kan dere gi noen tips på hvilke "billig" merker jeg burde ligge unna. Jeg vet at Tokyo Marui, CA, KJ, KJW, KSC er bra våpen, noen andre anbefalinger?

KJ Beretta M9

CA G36K

G36 C-mag(Drum mag) 2400rds

KJ Beretta M9 mag

Batteri

Lader

Bare et forslag;)

Endret av DeHawk89
Lenke til kommentar
aahh.. så det før du hadde redigert det ^^

Du trenger ikke så alt for stort batteri i en standard AEG, men det er greit å ha ett backup batteri.

G36K kan være litt mer praktisk enn en G36C i.o.m. at den har 3x på siktet, noe som kan vise seg som praktisk i skogs spill;)

 

Men, med det batteriet som du viste der, hvor lenge varer det da? Jeg vil helst ha et batteri som varer lenge.

Vet ikke hvor lenge det varer. men det holder en stund ;)

Endret av DeHawk89
Lenke til kommentar
Er det noen som har peiling på om det er lov med granatkastere i NASF-organiserte spill?

Sitter og tenker på å kjøpe en. :love:

 

@De hawk89: hva er din Gunner custom M4 chrona til, stod ikke på gunner :no:

 

Den er chrona til 412 på max og 407 minimum med 0.2 ksc perfect, så da kan jeg vel si ca 410ish fps

 

@EvenruD: Har bare litt dårlig erfaring med å motsi andres meninger fra andre forums, thats all=)

Lenke til kommentar
Er det noen som har peiling på om det er lov med granatkastere i NASF-organiserte spill?

Sitter og tenker på å kjøpe en. :love:

 

Lov ja? ska i love deg!

ivrig bruker der i gården jeg, spesiellt innendørs og på korte hold er det fett med granatkaster :-D

Og som sagt tidligere er det kun granater som skyter BBs som du kan bruker mot mennesker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...