Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

vel, min 450fps AUG skyter rett ca 55meter. Når vel også bakken etter 70-80meter, men jeg er ikke så nøye på det.

Det er de første, i ditt tilfelle, 55 meterne som er viktigst, spesielt for en skarpskytter. En skal jo helst treffe der en sikter.

 

så det er bare løpet og krafta som bestemmer rekkevidden sånn grovt sett altså?

Det er utgangshastighet, mengden hop-up og vekt på kulene som bestemmer hvor langt du får skyte. Et presisjonsløp kan øke utgangshastigheten, men det er utgangshastigheten i seg selv som er viktig, ikke hvordan du når den.

 

 

Red.: Grammatikk er en fin bil.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, tror jeg burde kjøpe meg et bra batteri for min Ca m15 sportline snart. Noen som vet hva jeg burde kjøpe. Kansje jeg skal prøve å handle fra Redwolf. Hvordan betaler man, hvor mye koster frakt. Hvordan overbevise mor at det er trygt å handle fra utlandet?

 

Tror du skal be mor om å låse inn m15en din til du fyller 18 først jeg.

Lenke til kommentar
Kommer ann på temp. og hvilken metallsleide det er. Om den er oppgradert med high flow ventiler osv.

På vintern vil du kanskje kunne greie å klemme ut 10-15skudd eller no, avhengig av temp, mens om sommeren kan du nok skyte 2 mags på en fylling.

Hvis vi sier denne da?

http://www.game-on.no/webshop/product_info...roducts_id=1011

 

Det er jo ikke blowback, men den er jo billig og duger kanskje til en grei off-hand?

Lenke til kommentar

Har du prøvt pistolen da eller? :hmm:

 

Jeg vurderer også å bare kjøpe en billig glock-springer. Føler liksom at en pistol hører med hvis jeg skal begynne å spille.. :p

 

Men tilbake til det jeg egentlig lurte på! Vil en gasspistol uten blowback ha mye større kapasitet? Noen som har prøvt begge deler her og har sammenlignet? Og man fyller på gass nederst på magasinet går jeg ut fra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...