Cutthroat Bill Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) vel, min 450fps AUG skyter rett ca 55meter. Når vel også bakken etter 70-80meter, men jeg er ikke så nøye på det. Det er de første, i ditt tilfelle, 55 meterne som er viktigst, spesielt for en skarpskytter. En skal jo helst treffe der en sikter. så det er bare løpet og krafta som bestemmer rekkevidden sånn grovt sett altså? Det er utgangshastighet, mengden hop-up og vekt på kulene som bestemmer hvor langt du får skyte. Et presisjonsløp kan øke utgangshastigheten, men det er utgangshastigheten i seg selv som er viktig, ikke hvordan du når den. Red.: Grammatikk er en fin bil. Endret 7. januar 2009 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Hei jeg har denne pakken http://www.butikk.wasteland.no/catalog/pro...ef452ed25afcdd7. På lørdag skal jeg ha Softgun krig med noen kompiser for første gang. De har samme våpen som meg, bare at de har mye bedre batteripakke. Jeg har det orginale som vistnok skal være veldig dårlig. Noen som vet hvor lenge det kan vare? Skal bare skyte med semi. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Tror det bare er en 600mah pakke på den, om det er det vil jeg tro du får skutt rundt 400-600 skudd med den. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Vist det er den standar CA leverer, og ikke wasteland tuller med den, skal du ha nokk batteri til ca. 1600 Skudd. Hmm... Eller ikke, batteri pakken er på 800Mah. (Ikke gange med 2?) Endret 8. januar 2009 av CissaM Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Det er en blå pakke, det står: CLASSIC ARMY NI-MH 2/3A 800mAH HP 8.4V på den Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 hadde 8.4v 600mah, den holdt 2 mag, åsså var den gåen... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Jeg har opplevd at laderen min har problemer med nye batterier, og lader ikke skikkelig før jeg har tømt batteriet 3-4 ganger. Kanskje du bare har samme problemet. Endret 8. januar 2009 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) moa ? Jeg bytta det ut med G&P 9.6v 3300mah.. Endret 8. januar 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Arne Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Hvor lenge holdt det da? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 hmm... Pleier å holde noen spill... Lenke til kommentar
Arne Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Ok. Hvis vi har godkjennelse fra grunneier og trekker oss ut i utmark der det sjelden ferdes folk, har er det da greit å spille der? Noen som vet noe om pistolen "STI lawman"? https://softguns.secure.flexiweb.no/productview/19389028/ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 hadde 8.4v 600mah, den holdt 2 mag, åsså var den gåen... Kommer jo helt ann på hvilke mags det er da. Er det to lowcaps ala 68skudd er det dårlig, men er det to hicraps ala 350skudd så er det bra Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Og hva slags fjær du hadde i våpenet, ikke minst. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 I for eksempel Glock 19 Metal Slide fra gameon.no (går ikke an å linke), så fyller man gass på i bunnen av magasinene? Hvor mange 20-skuddsmagasin tror dere en gassfylling holder til? Blowback. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Kommer ann på temp. og hvilken metallsleide det er. Om den er oppgradert med high flow ventiler osv. På vintern vil du kanskje kunne greie å klemme ut 10-15skudd eller no, avhengig av temp, mens om sommeren kan du nok skyte 2 mags på en fylling. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Hei, tror jeg burde kjøpe meg et bra batteri for min Ca m15 sportline snart. Noen som vet hva jeg burde kjøpe. Kansje jeg skal prøve å handle fra Redwolf. Hvordan betaler man, hvor mye koster frakt. Hvordan overbevise mor at det er trygt å handle fra utlandet? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Hei, tror jeg burde kjøpe meg et bra batteri for min Ca m15 sportline snart. Noen som vet hva jeg burde kjøpe. Kansje jeg skal prøve å handle fra Redwolf. Hvordan betaler man, hvor mye koster frakt. Hvordan overbevise mor at det er trygt å handle fra utlandet? Tror du skal be mor om å låse inn m15en din til du fyller 18 først jeg. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Kommer ann på temp. og hvilken metallsleide det er. Om den er oppgradert med high flow ventiler osv. På vintern vil du kanskje kunne greie å klemme ut 10-15skudd eller no, avhengig av temp, mens om sommeren kan du nok skyte 2 mags på en fylling. Hvis vi sier denne da? http://www.game-on.no/webshop/product_info...roducts_id=1011 Det er jo ikke blowback, men den er jo billig og duger kanskje til en grei off-hand? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Billig drittpistol spør du meg. Sjeldent man bruker en sidearm uansett. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Har du prøvt pistolen da eller? Jeg vurderer også å bare kjøpe en billig glock-springer. Føler liksom at en pistol hører med hvis jeg skal begynne å spille.. Men tilbake til det jeg egentlig lurte på! Vil en gasspistol uten blowback ha mye større kapasitet? Noen som har prøvt begge deler her og har sammenlignet? Og man fyller på gass nederst på magasinet går jeg ut fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå