Balleflass Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 hvis STAR er et bra merke så kan du kjøpe dem uber billig på shop.ehobbyasia.com Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Endelig greide jeg å finne denne tråden! Hvor i alle dager får man tak i gass til GBB'er i oslo-området? I butikk altså. Har løpt byen rundt. Veit at pentagon pleide å ha, men åpningstidene deres er litt høl i huet for de av oss som hadde en lang nyttårsfeiring Var på teknikmagasinet, men de hadde kun smøremiddel. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Softguns.no som ligger i Siggerud, ca 20min fra Oslo. Kan også bestille over nett. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 hvor langt kan en airsoft sniper skute rett om det er en bra justert morpheus hop-op chamber, morpheus tight bore barrel på en M16 md 450fps ca. kanskje litt vanskelig å si, men sånn ca bra oppgradert 450fps sniper. hvor langt kan den skyte rett. vurderer enten kikkertsikte eller rødpunkt. hvis d ikke går mer enn 30-40 meter rett så ser je lite vits md kikkertsikte Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Er morpheus et merke? Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 prometheus meiner je^^ men tilbake til sikte. er det bedre md kikkert istedet for red-dot i airsoft. går d så langt så kikkert funker bra? Lenke til kommentar
Noko Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Hei Ser litt på airsoft for tiden, hva samenheng er det mellom volt, Mah og hvordan geværet spyr kuler? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Se på det som en bøtte med vann! mAh er hvor mye vann som er i bøtta, Volt er størrelsen på hullet i bunnen som vannet renner ut av (så mAh har litt å si på vanntrykket, så og si) C er viskøsiteten på vannet, dvs. hvor flytende det er. Lipo batterier er ofte overlegne her, som er grunnen til at et 7.4v lipo som oftest er "kraftigere" enn et 8.4v NiMh. Og hvor mye strøm motoren trekker kan sees på som tyngdekraften. Tatt fra www.softguns.info. Endret 6. januar 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Jo høyere spenning på batteriet, jo fortere går motoren. Når motoren går forteret, vil våpenet skyte fortere, men det vil også slite mer på gearboks og stempel. Mah = Milliamperetimer, som sier deg hvor lenge du kan trekke en gitt mengde strøm fra batteriet. edit @Evenrud: haff, jeg hater de bøtte-teoriene, men de er sikkert flotte for folk som ikke har peiling på elektro Endret 6. januar 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Hei Ser litt på airsoft for tiden, hva samenheng er det mellom volt, Mah og hvordan geværet spyr kuler? = hvor mange som kommer ut per sekund. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Når folk spør om mAh og Volt, så kan man ikke forvente at de kan så mye om elektro Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Når folk spør om mAh og Volt, så kan man ikke forvente at de kan så mye om elektro Vel, om jeg skal være vanskelig nå, og det skal jeg jo selvfølgelig, så bør vi nesten forvente at de som kommer til denne tråden kan 9.-klasse pensum i naturfag Lenke til kommentar
genstian Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Er ganske mange som ikke er noe spessielt god i elektro dessverre Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 hvor langt kan en airsoft sniper skute rett om det er en bra justert prometheus hop-op chamber, prometheus tight bore barrel på en M16 md 450fps ca. kanskje litt vanskelig å si, men sånn ca bra oppgradert 450fps sniper. hvor langt kan den skyte rett. vurderer enten kikkertsikte eller rødpunkt. hvis d ikke går mer enn 30-40 meter rett så ser je lite vits md kikkertsikte anyone? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Antagelig rundt 50, kanskje 55 meter. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 og d er optimalt? eller hvor langt kan jeg få en 450 fps DMR til å gå rett lengst mulig? og hva trengs? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 https://softguns.secure.flexiweb.no/productview/20124335/ Her reklamerer de med at kula går 100 meter. Og det er 500 FPS. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Hørtes utrolig mye ut. Du kan kanskje oppnå denne lengden ved å sikte oppover, men det er selvsagt ikke praktisk i spill. Timmeyh, det er bare en antagelse basert på erfaring fra mine egne våpen, så det kan godt hende du får opptil 10 meter mer en det jeg sa. Forøvrig vil ikke en god hop-up-enhet gi deg lengre rekkevidde, bare mer presisjon. Selv dårlige hop-up-enheter pleier å gi nok hop-up, men de er kanskje ikke så presise, så kulene vil gå både riktig, under og over. En god hop-up-enhet sørger for at alle kulene går så likt som mulig i forhold til hvor mye du har stil på hop-up-en. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 sikkert 100 meter til den treffer bakken så den har vel en rett bane på 70 meter kanskje. eller? Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Hørtes utrolig mye ut. Du kan kanskje oppnå denne lengden ved å sikte oppover, men det er selvsagt ikke praktisk i spill. Timmeyh, det er bare en antagelse basert på erfaring fra mine egne våpen, så det kan godt hende du får opptil 10 meter mer en det jeg sa. Forøvrig vil ikke en god hop-up-enhet gi deg lengre rekkevidde, bare mer presisjon. Selv dårlige hop-up-enheter pleier å gi nok hop-up, men de er kanskje ikke så presise, så kulene vil gå både riktig, under og over. En god hop-up-enhet sørger for at alle kulene går så likt som mulig i forhold til hvor mye du har stil på hop-up-en. så det er bare løpet og krafta som bestemmer rekkevidden sånn grovt sett altså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå