Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

tror kanskje d blir en A&K SR25 for 199.95$ på airsplat.com ;) og så kjøpe et Acog sikte senere. sett endel reviews av den og den skal visst være veldig bra og er på linje md G&G og CA sine SR25 modeller. i tillegg til å ha Full auto som G&G ikke har som er den dyreste til 410$.

 

noen som vet noe om A&K SR25?

 

og en annen ting. er d lurt å kjøre full auto md et 6.01mm løp istedet for et 6.03mm?

 

Det skal da kikkertsikte på en SR25? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

trudde et ACOG rød punkt sikte ville være lettere å skyte folk md siden det ikke zooma. vil jo bruke siktet om folk er litt nærme også :p hadde scope på en tippman a-5 md M82A1 sniper kit i paintball og d funket dårlig siden kikkerten gikk altfor langt i forhold til hvor langt jeg skjøt. så trodde rødpunkt ville være best uansett :p treffer vel aldri rett på siktet md kikkert heller uansett vel*?

Lenke til kommentar
Jeg syns egentlig en M16 også fortjener ett ACOG. Har spillt med 4x32 i ACOGen min i over ett år nå, og aldri hatt noen problemer med det. Perfekt spør du meg, da jeg syns rødpunkt kan bli litt kjipt når man spiller i skog med lange avstander.

Hvis du må spille med samme våpen i byområder eller andre plasser hvor avstandene er korte, så kan forstørrelsen komme i veien. Men for å være helt ærlig så har jeg savnet forstørrelse på mitt eget ACOG-rødpunktsikte.

 

Hvilket sikte har du?

Lenke til kommentar
Det er jo Tokyo Marui da..

Åja, javel, jeg så at det stod WE, men da er det sikkert bare en underleverandør.

 

Men det var jo heller ikke det jeg spurte om, jeg lurte på om de sender til Norge, og om noen har erfaring med de?

 

Det er en WE, men den er en kopi av Tokyo Marui.

Og hvor vanskelig er det for deg å bare trykke checkout og se hva du får opp av land de sender til?

står du på trappa og roper inn til mor di og spør om det er mørkt ute også?

 

Men det er svært få her i Norge (har aldri møtt noen hvertfall) som kjøper airsoft fra USA,

da HongKong og asia generelt har bedre priser, bedre service og raskere levering.

Lenke til kommentar
Tror nok ca 50 meter er mer realistisk, med mindre våpenet er trimmet og med mindre du sikter langt over målet. I så fall vil ikke kikkert være til stor nytte. 3-5x forstørrelse fungerer som regel fint.

 

fint lite vits md en kikkert altså. trur d blir ACOG/red-dot på SR25`n ja^^

Til sommeren vil du innse at kikkert vil komme godt med når motstanderne dine gjemmer seg i busker og i høyt gress iført kamuflasje. Sikte med forstørrelse er mer praktisk enn du tror.

 

Spørsmål: Hvordan fungerer hop up på en KWA Glock 17?

Hop-up-en er en mekanisme som består av en gummipakning som gir kulene bakspinn. Bakspinnen hjelper stort på rekkevidde, og treffsikkerhet. Justerbar hop-up er akkurat det samme, men her kan du stille effekten slik at du mer effektivt kan skifte mellom forskjellige kulevekter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...